Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Elbląg: usługa w zakresie wywozu odpadów komunalnych i poremontowych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu
Numer ogłoszenia: 24616 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 642 45 30, faks 055 642 45 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie wywozu odpadów komunalnych i poremontowych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu odpadów komunalnych i poremontowych z nieruchomości administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu. Wykaz nieruchomości MOSiR, a także liczba i typ pojemników na odpady, stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do niniejszej SIWZ oraz umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości i typów pojemników na odpady na poszczególnych nieruchomościach w zależności od zaistniałych potrzeb. Wywóz odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego, wg zgłoszeń kierowników nieruchomości wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ i umowy. Zbiórka odpadów dokonywana będzie w pojemnikach Wykonawcy. Łączna, szacunkowa wielkość odpadów w ciągu 36 miesięcy wynosi 16.889,04 m3, w tym odpadów komunalnych: 16.817,04m3 , odpadów poremontowych: 72 m3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: -III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. ,6.3. , 6.4, 6.5 SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.6. SIWZ b. dysponowanie pojemnikami przeznaczonymi do zbiórki odpadów o pojemnościach i ilościach wyszczególnionych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ i umowy . - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.7. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia warunków 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunku udziału o którym mowa w pkt 5.2) a) SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu: a) potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 3 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru stałych odpadów komunalnych, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U.05 Nr 236 poz. 2008 z dnia 13 września 1996 r.) lub oświadczenie o braku obowiązku uzyskania takiego zezwolenia wynikające z art. 7 ust. 5 tejże ustawy. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.4. Decyzję wg art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. 07 Nr 39 poz. 251 z późn. zm) w sprawie uzyskania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.5. Inne niż określone w pkt. 6.3 i 6.4 licencje , zezwolenia lub koncesję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ich na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 5.2) a. SIWZ, b) dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt 5.2) a. SIWZ. 6.7. Wykaz pojemników, będących w dyspozycji Wykonawcy, przeznaczonych do zbiórki odpadów o pojemnościach i w ilościach wyszczególnionych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ i umowy. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. b) potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: 6.6. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 3 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. (UWAGI)zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.elblag.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i rekreacji, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Osrodek Sportu i Rekreacji, ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, sekretaria - pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach Departamentu Inwestycji
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa budynków wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą w Węgorzewie - etap I".
- ZP/27/2025-Postępowanie w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego-uzupełnienie
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- ZP/23/2025 Dostawa produktów leczniczych - uzupełnienie 5
- System gromadzenia i analizy logów z platform styku z Internetem
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych z Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz terenowych jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Jaśliska oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy Gminy Mieleszyn w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.