eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWycinka drzew i krzewów w pasie projektowanej autostrady A-1 odcinek Maciejów do węzła Sośnica od km 510+530 do km 518+734,34

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Katowice: Wycinka drzew i krzewów w pasie projektowanej autostrady A-1 odcinek Maciejów do węzła Sośnica od km 510+530 do km 518+734,34
Numer ogłoszenia: 246166 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew i krzewów w pasie projektowanej autostrady A-1 odcinek Maciejów do węzła Sośnica od km 510+530 do km 518+734,34.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie wycinki drzew w ilości 75 szt. oraz wycinkę zadrzewień i krzewów na terenie o powierzchni 81,79 ha przeznaczonym pod budowę odcinka autostrady A-1 Maciejów - Sośnica. Drzewa powinny być ścięte tak, aby pozostały po ścince pień nie wystawał ponad otaczającą go powierzchnię terenu. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie także do uprzątnięcia ściętych drzew i gałęzi oraz przywrócenia terenu do stanu z dnia przed wycinką. Ustala się, że materiał z wycinki drzew będzie własnością Wykonawcy. Z uwagi na to, że część drzew w ilości około 10 % znajdują się w sąsiedztwie drogi, obiektów budowlanych i urządzeń jak np. linii elektrycznych i teletechnicznych, roboty powinny być szczególnie zabezpieczone, strefa robót wygrodzona i oznakowana, by nie stanowiła zagrożenia dla pracowników wykonawcy i osób postronnych. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, robót prowadzonych w pasie drogowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Wymagania określone w pkt. 1) mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia. Wykonawca musi zaproponować jedną osobę na stanowisko kierownika prac i operatorów pilarek łańcuchowych do drzewa (minimum pięciu operatorów). Kandydat na stanowisko kierownika prac musi wykazać się doświadczeniem w kierowaniu pracami polegającymi na wycince drzew lub obejmującymi wycinkę drzew. Kandydaci na operatorów pilarek muszą posiadać ważne uprawnienia. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2) Potencjał techniczny Wykonawca powinien dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) pilarki łańcuchowe do ścinki drzew: minimalna ilość- 10 szt., b) samochód ciężarowy lub ciągnik z przyczepą: minimalna ilość- 3 szt. Uwaga: Powyżej określono wymagania minimalne stanowiące kryterium dopuszczenia do udziału w postępowaniu. Do Wykonawcy należy opracowanie projektu organizacji pracy, w tym ocena rzeczywistych potrzeb w zakresie sprzętu w taki sposób, aby możliwe było zrealizowanie zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Chociaż nie jest to warunkiem udziału, Wykonawca musi mieć świadomość, że do realizacji zamówienia potrzeby będzie także sprzęt pomocniczy typu: mechaniczna rębarka do gałęzi, frezarka do pni, platforma z balustradą na podnośniku hydraulicznym samochodowym. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 3) Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) zamówienia, polegające na wycince drzew lub obejmujące swym zakresem wycinkę drzew, w tym dwa zamówienia obejmujące łącznie wycinkę co najmniej 5.000 szt. drzew lub wycinkę zadrzewień i krzewów na terenie o powierzchni min.20 ha. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 4. (Potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji należy załączyć kopie uprawnień, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.4. Wykaz narzędzi i urządzeń (i środków transportu), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganym(ch) dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia (i środki transportu), którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń (i środków transportu). 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 Doświadczenie). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. SEKCJA IV: PROCEDURA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5,pok. 303. Zamawiający przekazuje SIWZ w wersji papierowej za opłatą 300,00 PLN na pisemny wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5,pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.