Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Cieszyn: Przedmiotem zamówienia jest ciągła dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywienia w stołówce szkolnej
Numer ogłoszenia: 246147 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Generała Hallera 8, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8520168, fax 033 8520168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest ciągła dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywienia w stołówce szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej, podzielonych na 21 części , które szczegółowo wyspecyfikowano pod względem asortymentowo-cenowym : Pakiet 1 - Mięso i przetwory Pakiet 2 - Drób i przetwory Pakiet 3 - Jaja Pakiet 4 - Nabiał Pakiet 5 - Artykuły sypkie Pakiet 6 - Makarony Pakiet 7 - Pieczywo Pakiet 8 - Mrożonki warzywne Pakiet 9 - Mrożonki Pakiet 10 - Pozostałe artykuły spożywcze Pakiet 11 - Owoce mrożone Pakiet 12 - Ryby mrożone Pakiet 13 - Warzywa z długim terminem ważności Pakiet 14 - Warzywa świeże Pakiet 15 - Warzywa sezonowe Pakiet 16 - Ziemniaki Pakiet 17 - Owoce świeże Pakiet 18 - Owoce południowe Pakiet 19 - Warzywa i owoce konserwowane Pakiet 20 - Przyprawy i sosy instant Pakiet 21 - Desery
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5)akceptują warunki zamówienia i umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Podstawa: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605, § 1, ust.1, pkt 2); 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Podstawa: Rozporządzenie Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605, § 1, ust.1, pkt 3); 3.wykaz specjalistycznych środków transportu /wykonawcy/ pozwalających na dostarczanie artykułów żywnościowych będących przedmiotem dostaw - załącznik nr 3; 4.oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 Adres: ul. Gen. Hallera 8 Telefon: 0-33/852-01-68 Godziny urzędowania od 07.30 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.01.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Mięso i przetwory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso wołowe mięso wieprzowe kiełbasa pozostałe wyroby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa materiałów w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia w ramach dostosowania pomieszczeń Książnicy Cieszyńskiej przy ul. Menniczej 46 w Cieszynie dla osób ze szczególnymi potrzebami - etap II
- Przebudowa ulicy Łanowej od skrzyżowania z ul. Katowicką
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa DP 2630S ul. Głównej w Bąkowie od km 0+000 do km 1+505
- Utworzenie parku miejskiego przy ul. Generała Józefa Hallera w Cieszynie - Etap I - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "O! Hallera! - Leśna strefa ciszy i relaksu w centrum Cieszyna"
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) - 2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI I ORTOPEDII SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczytnie na 2026 r.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWEK PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY OŚNO LUBUSKIE W 2026 ROKU - dostawa warzyw, ziemniaków, owoców"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.