eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzUsuwanie skutków powodzi - remont dróg w Raciborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Racibórz: Usuwanie skutków powodzi - remont dróg w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 246129 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi - remont dróg w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie skutków powodzi. - remont dróg w Raciborzu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część 1. Remont łącznika ulic Rudnickiej i Podmiejskiej (1,350 km). Przedmiot zamówienia obejmuje: Naprawa nawierzchni jezdni na odcinku o długości 1,350 km polegająca na wypełnieniu ubytków i wyżłobień tworzących zastoiska wodne tłuczniem kamiennym. Na całej powierzchni jezdni (4320 m2) wymagane jest usunięcie rozmokniętej i wymieszane z naniesioną ziemią nawierzchni tłuczniowej, a następnie ułożenie nowej nawierzchni z tłucznia kamiennego w dwóch warstwach: dolnej grubości po zagęszczeniu 10 cm, górnej grubości po zagęszczeniu 7 cm. Część 2. Remont ul. Poznańskiej oraz jej odgałęzienia w stronę pompowni(0,790 km). Przedmiot zamówienia obejmuje: Naprawa nawierzchni jezdni na odcinku długości 0,790 km polegająca na wypełnieniu ubytków i wyżłobień tworzących zastoiska wodne tłuczniem kamiennym. Na całej powierzchni jezdni (2607 m2) wymagane jest usunięcie rozmokniętej i wymieszanej z naniesioną ziemią nawierzchni gruntowo-tłuczniowej, a następnie ułożenie nowej nawierzchni z tłucznia kamiennego w dwóch warstwach: dolnej grubości po zagęszczeniu 10 cm, górnej grubości po zagęszczeniu 7 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1). Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a). Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - przekazanie terenu budowy, - przekazanie dokumentów budowy. b). Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie /wznowienie robót, ze względu na: - oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje (opóźnienie spowodowane przez władze), - uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), - konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, - warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, - niesprzyjające warunki atmosferyczne (niskie temperatury powietrza, opady deszczu), - wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, - działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności wskazanych powyżej. 2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: - zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont łącznika ulic Rudnickiej i Podmiejskiej (1,350 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni jezdni na odcinku o długości 1,350 km polegająca na wypełnieniu ubytków i wyżłobień tworzących zastoiska wodne tłuczniem kamiennym. Na całej powierzchni jezdni (4320 m2) wymagane jest usunięcie rozmokniętej i wymieszane z naniesioną ziemią nawierzchni tłuczniowej, a następnie ułożenie nowej nawierzchni z tłucznia kamiennego w dwóch warstwach: dolnej grubości po zagęszczeniu 10 cm, górnej grubości po zagęszczeniu 7 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ul. Poznańskiej oraz jej odgałęzienia w stronę pompowni (0,790 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa nawierzchni jezdni na odcinku długości 0,790 km polegająca na wypełnieniu ubytków i wyżłobień tworzących zastoiska wodne tłuczniem kamiennym. Na całej powierzchni jezdni (2607 m2) wymagane jest usunięcie rozmokniętej i wymieszanej z naniesioną ziemią nawierzchni gruntowo-tłuczniowej, a następnie ułożenie nowej nawierzchni z tłucznia kamiennego w dwóch warstwach: dolnej grubości po zagęszczeniu 10 cm, górnej grubości po zagęszczeniu 7 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.