Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Katowice: Dostawa sprzętu i części komputerowych
Numer ogłoszenia: 246119 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581800, 3581900, fax 032 3581947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukskatowice.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i części komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i części komputerowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w /Szczegółowym wykazie rodzaju, ilości oraz minimalnych okresów gwarancji sprzętu i części komputerowych/- stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 3.Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV 30219230-4 pamięci 30217000-3 części, akcesoria i wyroby do komputerów 30217100-4 części komputerów 30217200-5 akcesoria komputerowe 32420000-3 urządzenia sieciowe 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych; przez ofertę równoważną rozumie się dostawę sprzętu i części komputerowych o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego i zapewniający efektywne działanie sieci teledacyjnej. 5.O wszystkich stwierdzonych wadach, uszkodzeniach lub awariach Zamawiający zawiadomi Wykonawcę poprzez dokonanie zgłoszenia przesłanego faksem oraz potwierdzi powyższy fakt w terminie późniejszym pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zmianie danych teleadresowych. W sytuacji nie dopełnienia powyższego obowiązku zgłoszenie dokonane na ostatni znany adres lub numer jest prawnie skuteczne. 6.Zamawiający wymaga, aby reklamacje Zamawiającego były rozpatrywane przez Wykonawcę nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od daty otrzymania zgłoszenia o wadzie, uszkodzeniu lub awarii. Brak stanowiska Wykonawcy w w/w terminie przesłanego faksem Zamawiającemu tożsamy jest z uznaniem zasadności złożonej reklamacji. 7.Zamawiający wymaga, aby termin usunięcia wad, uszkodzeń lub awarii wynosił 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W sytuacji niemożności wywiązania się z powyższego obowiązku Wykonawca w w/w terminie dostarczy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 8.Zamawiający wymaga , że usunięcie uszkodzeń nie objętych gwarancją następował w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych zamówienie musi być wykonane w całości przez jednego wykonawcę. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.92.30 - 30.21.92.30 Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1) /Szczegółowy wykaz rodzaju, ilości oraz minimalnych okresów gwarancji sprzętu komputerowego/ - zawiera załącznik nr 1 do siwz oraz załącznik nr 1 do umowy 2)Oferta zgodna z formularzem oferty - wzór formularza oferty jest załącznikiem nr 2 do siwz; 3)*Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz; 4)Wypełniony formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 4 do siwz 5)*Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)Pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt 3, jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisują osoby/-a których reprezentacja nie wynika z dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego), którego wzór jest załącznikiem nr 3 do siwz; 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Podpisany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do siwz; * - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty o których mowa w wierszu 2 i 3, muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta. - W przypadku wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty podmiotów występujących wspólnie, ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot lub pełnomocnik umocowany do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę /osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b 40-242 Katowice Kancelaria Urzędu - pok. 502.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b 40-242 Katowice Kancelaria Urzędu - pok. 502.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





