eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa probówko-strzykawek i igieł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Włocławek: Dostawa probówko-strzykawek i igieł
Numer ogłoszenia: 246116 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Planty 18, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2341018, fax 054 2341018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa probówko-strzykawek i igieł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jedna część zamówienia to jedno zadanie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zad. Nr 1 - Probówko - strzykawki z naklejonym kodem kreskowym Ogólne wymagania techniczne dotyczące probówko - strzykawek: 1. Oferowane probówko - strzykawki muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy o systemie zgodności z dnia 30.08.2002r., oraz muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi określonymi na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań technicznych i wymagań związanych z bezpieczeństwem stosowania dla instrumentów i sprzętu weterynaryjnego z dnia 20.04.2004r. ( Dz.U. Nr 93 poz. 896 z dnia 30.04.2004r. ). 2. Wszystkie probówko - strzykawki muszą być o jednakowej średnicy zewnętrznej wynoszącej 15 mm o pojemności od 6,5 ml do 7,5 ml. 3. Wszystkie probówko -strzykawki muszą być wykonane z plastiku oraz posiadać uniwersalne zakończenie typu Luer pasujące do wszystkich typów igieł z konusem typu Luer. 4. Każda z probówko - strzykawek musi zawierać wykrzepiacz (plastikowe perełki ) umożliwiający płynną pracę urządzenia pipetującego surowicę. 5. Każda z probówko - strzykawek musi posiadać naklejony podwójny kod kreskowy, indywidualny dla każdej probówko - strzykawki, z których jeden pozostaje na probówko - strzykawce a drugi przyklejany jest przez lekarza pobierającego materiał na listę obok danych zwierzęcia, od którego pozyskano krew 6. Probówko - strzykawki muszą posiadać łatwo odłamywalny tłok po pobraniu materiału. 7. Probówko - strzykawki muszą być z zamknięciem zygzakowo - zaczepowym. Dopuszcza się probówko - strzykawki zakręcane, pod warunkiem dostarczenia do wskazanych przez Zamawiającego laboratoriów, urządzeń automatycznie otwierających probówko - strzykawki. Zamknięcie probówko - strzykawki ma chronić przed powstaniem efektu aerozolowego ( dla biobezpieczeństwa, potwierdzone oświadczeniem producenta probówko - strzykawek o braku efektu aerozolowego przy otwieraniu probówko - strzykawek. 8. Probówko - strzykawki muszą posiadać co najmniej 20 miesięczną gwarancję okresu przydatności do użycia od chwili dostarczenia ich do Zamawiającego. 9. Probówko - strzykawki mają być pakowane po 50 szt. w kartonach ze zintegrowanym, styropianowym statywem. Ogólne wymagania techniczne dotyczące etykiet 1. Etykiety foliowane, naklejone na probówko - strzykawkę z 13-cyfrowym kodem kreskowym ( z czego 2 pierwsze cyfry - to nr województwa (04), dwie kolejne cyfry - to kod powiatu (18), osiem kolejnych cyfr - to unikalny nr nadany, ostatnia cyfra - to cyfra kontrolna), podwójne ( przy czy bliźniacza etykieta wykorzystana do przyklejenia na protokół - samoprzylepna ). 2. Numery par etykiet unikalne w skali wszystkich dostaw 3. Wymiary etykiet - rozmiar dopasowany do probówko - strzykawki celem zapewnienia jak najlepszej wizualnej oceny pobranego materiału 4. Etykiety odporne na zamrażanie - do -10°C Wymagania szczegółowe dotyczące probówko - strzykawek 1. Probówko - strzykawki wyposażone w konus typu Luer z nasadką - 77 750 szt. Zad. Nr 2 - Igły do probówko - strzykawek Ogólne wymagania techniczne dotyczące igieł 1. Igły muszą mieć zagwarantowany minimum 40 miesięczny okres przydatności do użycia od chwili dostarczenia ich do zamawiającego Wymagania szczegółowe dotyczące igieł 1. Igły: o wymiarach 1,2 x 40 - 70 000 szt. o wymiarach 1,2 x 60 - 7750 szt. 25200000-3 Produkty z tworzyw sztucznych 33141320-9 Igły

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę A.4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu A-5) Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2, B3 i B6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piw.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Planty 18 87-800 Włocławek (Sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 14:30, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Planty 18 87-800 Włocławek (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Probówko-strzykawki z naklejanym kodem kreskowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówko-strzykawek w ilości 77.750szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do probówko-strzykawek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł w ilości: - o wymiarach 1,2 x 40 - 70.000szt. - o wymiarach 1,2 x 60 - 7.750szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.