eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubrzaRozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zagórze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Lubrza: Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zagórze.
Numer ogłoszenia: 246031 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214331 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubrza, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza, woj. lubuskie, tel. 068 3813021, faks 068 3813021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zagórze..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze opracowanie obejmuje projekt rozbudowy istniejącego budynku o pomieszczenia sanitarne na potrzeby świetlicy wiejskiej i przystosowanie jej do celu, jakiemu ma służyć zgodnie z przepisami higieniczno - sanitarnymi i przeciwpożarowymi. Projektuje się dwa osobne sanitariaty (przedsionek + wc.) Budynek świetlicy wiejskiej przewidziany do rozbudowy jest obiektem wolnostojącym o rzucie prostokątnym, parterowy bez podpiwniczenia z dachem dwuspadowym krytym dachówką betonową. W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę w kierunku południowym wzdłuż wschodniej ściany szczytowej. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana z cegły pełnej gr. 25 cm na zaprawie cem.-wap. Powierzchnia dobudowy 4,00 m2. Ponadto pod zadaszeniem przewieszonym z dobudowy należy wykonać nawierzchnię utwardzoną typu polbruk na podbudowie piaskowo - cementowej, dzięki czemu powstanie czyste dojście do obiektu zakryte zadaszonym wiatrołapem. 4.1 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 4.2 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia liczony od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 4.3 Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.4 Wykonawca ma obowiązek sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz ze wskazaniem objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi do tego celu organami. 4.5 Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany KACZMAREK S.C., ul. Antka 11, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36607,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46061,25

  • Oferta z najniższą ceną: 46061,25 / Oferta z najwyższą ceną: 59485,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.