To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-11
Ładzice: Dostaw leków i materiałów medycznych w roku 2012-2013 dla Domu pomocy Społecznej w Radziechowicach
Numer ogłoszenia: 246016 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117005 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Radziechowice Pierwsze 2, 97-561 Ładzice, woj. łódzkie, tel. 044 6840821, 502245468, faks 044 6840821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostaw leków i materiałów medycznych w roku 2012-2013 dla Domu pomocy Społecznej w Radziechowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę leków i materiałów medycznych w roku 2012-2013. a. Dostawa leków i materiałów medycznych odbywać się będzie minimum 2 razy w tygodniu po zgłoszeniu telefonicznym, faksem lub przedstawicielowi Dostawcy asortymentu leków na podstawie wystawionych recept imiennych dla podopiecznych DPS i zamówień zbiorczych wystawionych przez poszczególne działy opiekuńcze są 2 działy terapeutyczno - opiekuńcze . Recepty odpłatne 100% i częściowo refundowane przez NFZ ryczałt, limit będą wystawione na imienne faktury na mieszkańca DPS z wyliczeniem odpłatności za lek. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji leków ratujących życie na cito. W dniu dostawy leków Dostawca ma obowiązek wystawienia i dostarczenia wraz z lekami faktury VAT, c. Leki fakturowane będą osobno na poszczególne działy z zaznaczeniem numeru działu ( są dwa działy terapeutyczno-opiekuńcze ) lub imiennie na mieszkańca DPS. 2. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty ( załącznik nr 1 ) zawierającym wartość netto, podatek VAT oraz wartość brutto całości oferty. 3. Formularz cenowy oferty ( załącznik nr 2 ) zawierający asortyment i ilość towaru, wielkość opakowania i ilość zostanie uzupełniony o ceny jednostkowe opakowań, wartość netto i brutto, stawkę VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Burchacińcy spółka jawna, ul. Św. Barbary 4, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52558,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27454,40
Oferta z najniższą ceną: 27454,40 / Oferta z najwyższą ceną: 52246,75
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





