eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi fizycznej ochrony obiektu U.C. w Gdańsku, Gdańsk, ul Opłotki 1. (CPV - 74610000-8, 74613000-9)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi fizycznej ochrony obiektu U.C. w Gdańsku, Gdańsk, ul Opłotki 1. (CPV - 74610000-8, 74613000-9)
Numer ogłoszenia: 245972 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do świadczenia usługi fizycznej ochrony obiektu U.C. w Gdańsku, Gdańsk, ul Opłotki 1. (CPV - 74610000-8, 74613000-9).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: A. Fizyczna ochrona osób i mienia na terenie nieruchomości usytuowanej w Gdańsku przy ul. Opłotki 1 w zakresie: a/ fizycznej ochrony pomieszczeń skarbca, pomieszczeń przyskarbcowych oraz osób upoważnionych do korzystania ze skarbca, b/ dozoru i ochrony pojazdów zajętych, c/ ochrony nieruchomości oraz osób upoważnionych do przebywania na jej terenie. d/ kontroli ruchu pojazdów na terenie chronionej nieruchomości, e/ obsługi systemu telewizji przemysłowej. B. Dozór nieruchomości w Gdańsku Sobieszewie przy ul. Nadwiślańskiej 9 - częstotliwość sprawdzania min 2 razy na dobę. 2. Wykonawca prowadzący ochronę fizyczną obiektu Gdańsk ul. Opłotki 1 zobowiązany jest do jej pełnienia całodobowo poprzez dwóch pracowników ochrony na zmianie, z których przynajmniej jeden winien być wyposażony w broń palną bojową obiektową z wykorzystaniem elektronicznych systemów zabezpieczeń. 3. W zakres zadań ochrony wchodzić będzie: 3.1. W ramach fizycznej ochrony skarbca i pomieszczeń przyskarbcowych: 1. wymagana jest fizyczna obecność pracownika ochrony w skarbcu, w przypadku jego otwierania, jako asysta dla pracowników Zamawiającego, 2. w pozostałym czasie pracownik ochrony realizuje zewnętrzną ochronę skarbca i pomieszczeń przyskarbcowych poprzez sprawdzanie nienaruszalności zewnętrznych zamknięć oraz reagowanie na uruchomienie się systemu alarmowego. 3. w godzinach od 7.15 do 15.15 wyznaczony pracownik ochrony zobowiązany jest do: a. ochrony pracowników Zamawiającego upoważnionych do wchodzenia do skarbca, b. przeciwdziałania włamaniom oraz nieuprawnionemu wejściu do skarbca, c. monitorowania systemu sygnalizacji alarmowej. 4. w godzinach od 15.15 do 7.15 oraz w dni wolne od pracy, pracownik ochrony zobowiązany jest do: a. zewnętrznej ochrony skarbca, w tym cyklicznego sprawdzania nienaruszalności zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń oraz reagowania na uruchomienie się systemu alarmowego, b. stałej kontroli systemu alarmowego, 3.2. W ramach dozoru i ochrony pojazdów zajętych, przechowywanych na terenie parkingu pracownicy ochrony zobowiązani są w szczególności do: 1. ciągłej obserwacji terenu parkingu w celu niedopuszczenia do przebywania w jego obrębie osób nieuprawnionych, 2. cyklicznego sprawdzania nienaruszalności zewnętrznych zamknięć i stanu ogrodzenia, 3. wykonywaniu innych czynności określonych w szczegółowej instrukcji prowadzenia parkingu /magazynu pojazdów zajętych/. 4. W ramach ochrony nieruchomości oraz osób upoważnionych do przebywania na jej terenie pracownik ochrony zobowiązany jest do: 1. cyklicznego sprawdzania nienaruszalności zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń budynków oraz reagowanie na uruchomienie się systemu alarmowego, 2. podejmowania działań mających na celu zachowanie porządku na terenie nieruchomości, przeciwdziałania dewastacji mienia i zaśmiecania obiektu oraz ewentualnej eliminacji przebywania osób nieupoważnionych, 3. monitorowania systemu sygnalizacji alarmowej. 5. W ramach kontroli ruchu pojazdów na terenie chronionej nieruchomości pracownik ochrony zobowiązany jest do: 1. wpuszczania i wypuszczania samochodów ciężarowych zgodnie z procedurą określoną przez Naczelnika UC w Gdańsku, 2. wpuszczania i wypuszczania samochodów osobowych zgodnie z procedurą określoną przez Naczelnika UC w Gdańsku, 3. pilnowania przestrzegania przez kierowców znaków drogowych i informacyjnych znajdujących się na terenie obiektu. 6. W ramach obsługi systemu telewizji przemysłowej pracownik ochrony zobowiązany jest do : 1. ciągłej obserwacji terenu na podglądzie monitorów, 2. w przypadku zaobserwowania nieprawidłowości - podjęcia odpowiednich działań. 7. W ramach dozoru nieruchomości w Gdańsku Sobieszewie, ul. Nadwiślańska 9 pracownicy ochrony zobowiązani są do: - kontroli nienaruszalności zamknięć zewnętrznych drzwi, okien oraz stanu ogrodzenia, - kontroli działania poprawności oświetlenia nocnego, - w przypadku stwierdzenia niszczenia mienia, kradzieży z włamaniem itp. do powiadomienia policji oraz przedstawicieli Izby Celnej w Gdyni, - zabezpieczenia miejsca zdarzenia do czasu przybycia pracownika Zamawiającego. 6. Informacje dla Wykonawców: 6.1. Miejsce wykonywania usługi: - Gdańsk, ul. Opłotki 1. - Gdańsk Sobieszewo, ul. Nadwiślańska 9. 6.2. Umowa podpisana zostanie na okres dwóch lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. Złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.2. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP. 4.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 4.4. Posiadają aktualną koncesję na wykonywanie usług z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia - będących przedmiotem zamówienia. 4.5. Dysponują minimum dziesięcioma agentami ochrony zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.6. Spełniają wszystkie warunki i wymagania określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (nie mniej niż 10) z imiennym wskazaniem podstawowego zespołu agentów ochrony przewidywanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć: a. kopie poświadczeń bezpieczeństwa obejmujących dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (zastrzeżone) w rozumieniu ustawy z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych, b. kopie licencji pracownika ochrony, c. kopie pozwoleń na broń palną bojową. (dotyczy minimum 50% podstawowego zespołu agentów ochrony). 9. Kserokopię aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.