eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Tarnowskie Góry: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych
Numer ogłoszenia: 245950 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z elementami sieciowymi dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1, będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ i obejmuje zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk, drukarkę sieciową - 1 sztuka wraz z materiałami drukującymi - 3 sztuki, zestaw komputerowy (laptop) wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka oraz elementy pozostałe (monitor - 2 sztuki, klawiatura - 3 sztuki, pamięć - 4 sztuki). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, do zainstalowania systemu operacyjnego oraz aktywowania. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 600,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) którzy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 2 lat, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). g) Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 3 do SIWZ). i) Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji (element formularza ofertowego) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1c) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w p. 1 c). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,ul.Karłuszowiec 5 (pok.101) lub za pośrednictwem poczty po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia: do 2 dni od daty podpisania umowy. 2.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. + 48 32 381-37-97; - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86. 3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 25 listopada 2008 roku o godzinie 10:00. 4.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. 7.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 8.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 9.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 10.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. 11.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.