Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Tarnowskie Góry: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych
Numer ogłoszenia: 245950 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z elementami sieciowymi dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1, będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ i obejmuje zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk, drukarkę sieciową - 1 sztuka wraz z materiałami drukującymi - 3 sztuki, zestaw komputerowy (laptop) wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka oraz elementy pozostałe (monitor - 2 sztuki, klawiatura - 3 sztuki, pamięć - 4 sztuki). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, do zainstalowania systemu operacyjnego oraz aktywowania. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 600,00 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) którzy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 2 lat, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). g) Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 3 do SIWZ). i) Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji (element formularza ofertowego) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1c) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w p. 1 c). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,ul.Karłuszowiec 5 (pok.101) lub za pośrednictwem poczty po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia: do 2 dni od daty podpisania umowy. 2.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. + 48 32 381-37-97; - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86. 3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 25 listopada 2008 roku o godzinie 10:00. 4.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. 7.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 8.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 9.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 10.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. 11.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ I SZPITALA
- Remont pokrycia dachowego budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Radzionkowie
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ
- Naprawa pokrycia dachu budynku biurowego dawnej dyrekcji byłych Zakładów Chemicznych w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa urządzeń do druku, kopiowania i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- Dostawa sprzętu komputerowego: CZ I- komputer typu AIO - 8 szt. CZ II- komputer przenośny - 2 szt. CZ III- urządzenie wielofunkcyjne, kolorowe - 5 szt.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla ACK CYFRONET AGH.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.