eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mała Wieś › Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Mała Wieś: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 245938 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142218 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, , 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 2314147, faks 024 2314147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania techniczne i użytkowe samochodu: - pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, ilość miejsc siedzących 7 - silnik napędzany: olej napędowy lub etylina o mocy minimalnej 110 KM, rozstaw osi min. 2703 mm, - całkowita długość pojazdu min. 4460 mm, - kolor nadwozia - podstawowy - europejski standard emisji spalin - EURO 5 - opony letnie - 4 szt. (zamontowane w chwili dostarczenia) oraz dodatkowo opony zimowe (4 szt.) wraz z felgami, (uwaga: rozmiary opon zimowych i letnich oraz felg muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak aby nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu), - koło zapasowe - skrzynia biegów manualna - liczba przełożeń 6 - czujnik cofania tył - reflektory przeciwmgłowe - światła do jazdy dziennej - tapicerka materiałowa ciemna - fotel kierowcy z regulacją wysokości, - regulacja wzdłużna drugiego rzędu siedzeń - kierownica regulowana na wysokości i głębokości - poduszki powietrzne przednie i boczne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne układ hamulcowy z ABS - kontrola trakcji - klimatyzacja dwustrefowa - wspomaganie układu kierowniczego - wszystkie szyby sterowane elektrycznie - tylna szyba podgrzewana - centralny zamek sterowany pilotem - pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim, radio CD z 6 głośnikami - hak holowniczy - uchwyty nad drzwiami w przestrzeni pasażerskiej - trzeci rząd siedzeń w układzie dwóch foteli chowanych w przestrzeni bagażowej lub łatwo demontowalnych - lewarek, klucze do kół, trójkąt, gaśnica i apteczka samochodowa - dywaniki gumowe - dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu - rejestracja pojazdu plus opłata rejestracyjna i opłata za upoważnienie do rejestracji - pakiet ubezpieczenia OC ,AC , NW , Assistance 2) Koszt przeglądów serwisowych wg zaleceń producenta w okresie 5 lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym (robocizna, materiały) 3) Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu): karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. 4) Gwarancja i serwis: minimum 24-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów - na części i podzespoły pojazdu, minimum 8-letni okres gwarancji na perforację nadwozia, serwis gwarancyjny dostępny na terenie powiatu płockiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K&K Bielickie Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 20, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87115,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87115,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101110,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.