Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Tczew: dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 245921 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 39, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7770020, fax 058 5326003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Zadanie A : mięso wieprzowe i wołowe Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Kod CPV 1. gulaszowe wołowe kg. 220 15111190-7 2. Szynka wieprzowa bez kości i bez skóry kg. 120 15113000-3 3. Wołowina gulaszowa z szynki kg. 120 15111000-9 4. Łopatka bez kości i bez skóry kg. 600 15113000-3 5. Schab bez kości kg. 130 15113000-3 6. Boczek świeży bez skóry i bez kości kg 80 15113000-3 7. Wątroba wieprzowa kg 160 15114000-0 8. Karkówka bez kości kg. 640 15113000-3 9. Boczek wędzony wieprzowy bez kości kg. 150 15113000-3 10. zeberka płaty kg 240 15113000-3 11. Golonka wieprzowa mała kg. 10 15114000-0 12. szynka gotowana kg. 3 15113000-3 13. ogonówka kg. 2 15113000-3 Zadanie B : mięso i podroby pozostałe Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Kod CPV 1. Skrzydła z kurcząt kg. 45 15112210-1 2. Udka z kurcząt kg. 700 15112210-1 3. Filet z kurczaka kg. 350 15112200-8 4. Polędwica drobiowa kg 3 15112200-8 5. Mielonka drobiowa kg. 40 15131135-0 6. Szynka z indyka kg. 3 15112220-4 7. Krakowska parzona drobiowa kg. 3 15131135-0 8. Żołądki z kurczaka kg. 360 15112210-1 9. Serca z kurczaka kg. 75 15112210-1 10. Korpus z kurczaka świeży kg. 115 15112210-1 11. Wątroba drobiowa kg. 240 15112300-9 12. kurczak - cały kg. 35 15112100-7 13. salami drobiowe kg. 15 15131135-0 14. filet z indyka kg. 150 15112200-8 Zadanie C : wędliny Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Kod CPV 1. Jałowcowa kg. 7 15131133-6 2. Kiełbasa grilowa kg. 35 15131133-6 3. kiełbasa szynkowa kg. 10 15131133-6 4. Kiełbasa śląska kg. 240 15131133-6 5. Kiełbasa toruńska kg. 75 15131133-6 6. Serdelki kg 500 15131133-6 7. Parówki kg. 25 15131133-6 8. mielonka kg. 40 15131133-6 9. Pasztetowa luksusowa kg. 30 15131133-6 10. Kaszanka kg. 150 15131133-6 11. Salceson biały kg. 15 15131133-6 12. Salceson czarny kg. 15 15131133-6 13. Metka wiejska kg. 16 15131133-6 14. kiłbasa krakowska parzona wieprzowa kg 35 15131133-6 15. kiełbasa zwyczajna kg 100 15131133-6 16. kiełbasa mortadela kg. 90 15131133-6 17. salami wieprzowe kg. 15 15131133-6 18. konserwa turystyczna 300 g. szt. 1550 15131000-5 19. kiełbasa biała kg. 125 15131133-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.11.21.00 - Świeży drób, całe zwierzęta Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.00 - Świeży drób Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Warunki 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Opis oceny spełnienia warunków: 1.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 6.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty, 1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty, 1.1.3. Wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 3 do oferty, 1.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1.4 .składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 .zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.1, 1.1.2., 1.1.5 powinny być złożone przez każdy podmiot. 1.5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopstczew@wp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie przy ul. Armii Krajowej 39, 83-110 Tczew..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Tczewie przy ul. Armii Krajowej 39, sekretariat, w terminie do dnia 18 grudnia 2007 r. do godz. 09.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mięsa wieprzowego i wołowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Kod CPV 1. gulaszowe wołowe kg. 220 15111190-7 2. Szynka wieprzowa bez kości i bez skóry kg. 120 15113000-3 3. Wołowina gulaszowa z szynki kg. 120 15111000-9 4. Łopatka bez kości i bez skóry kg. 600 15113000-3 5. Schab bez kości kg. 130 15113000-3 6. Boczek świeży bez skóry i bez kości kg 80 15113000-3 7. Wątroba wieprzowa kg 160 15114000-0 8. Karkówka bez kości kg. 640 15113000-3 9. Boczek wędzony wieprzowy bez kości kg. 150 15113000-3 10. zeberka płaty kg 240 15113000-3 11. Golonka wieprzowa mała kg. 10 15114000-0 12. szynka gotowana kg. 3 15113000-3 13. ogonówka kg. 2 15113000-3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.11.90-7, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa mięsa i podrobów pozosatłych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Kod CPV 1. Skrzydła z kurcząt kg. 45 15112210-1 2. Udka z kurcząt kg. 700 15112210-1 3. Filet z kurczaka kg. 350 15112200-8 4. Polędwica drobiowa kg 3 15112200-8 5. Mielonka drobiowa kg. 40 15131135-0 6. Szynka z indyka kg. 3 15112220-4 7. Krakowska parzona drobiowa kg. 3 15131135-0 8. Żołądki z kurczaka kg. 360 15112210-1 9. Serca z kurczaka kg. 75 15112210-1 10. Korpus z kurczaka świeży kg. 115 15112210-1 11. Wątroba drobiowa kg. 240 15112300-9 12. kurczak - cały kg. 35 15112100-7 13. salami drobiowe kg. 15 15131135-0 14. filet z indyka kg. 150 15112200-8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.22.10-1, 15.11.22.00-8, 15.13.11.35-0, 15.11.22.20-4, 15.11.23.00-9, 15.11.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wędlin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia jednostka miary przewidywana ilość produktu Kod CPV 1. Jałowcowa kg. 7 15131133-6 2. Kiełbasa grilowa kg. 35 15131133-6 3. kiełbasa szynkowa kg. 10 15131133-6 4. Kiełbasa śląska kg. 240 15131133-6 5. Kiełbasa toruńska kg. 75 15131133-6 6. Serdelki kg 500 15131133-6 7. Parówki kg. 25 15131133-6 8. mielonka kg. 40 15131133-6 9. Pasztetowa luksusowa kg. 30 15131133-6 10. Kaszanka kg. 150 15131133-6 11. Salceson biały kg. 15 15131133-6 12. Salceson czarny kg. 15 15131133-6 13. Metka wiejska kg. 16 15131133-6 14. kiłbasa krakowska parzona wieprzowa kg 35 15131133-6 15. kiełbasa zwyczajna kg 100 15131133-6 16. kiełbasa mortadela kg. 90 15131133-6 17. salami wieprzowe kg. 15 15131133-6 18. konserwa turystyczna 300 g. szt. 1550 15131000-5 19. kiełbasa biała kg. 125 15131133-6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.11.33-6, 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- DOSTAWA, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO
- NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH BUDYNKU ZST W TCZEWIE PRZY UL. PARKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO(...)"
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
- Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





