eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki, logotypem Funduszu Małych Projektów oraz logotypem Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Sąsiedzi w Działaniu realizowana w ramach projektu pn. Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach lokomotywą rozwoju turystyki na pograniczu polsko - litewskim- namiot promocyjny Miasta Suwałk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Suwałki: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki, logotypem Funduszu Małych Projektów oraz logotypem Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Sąsiedzi w Działaniu realizowana w ramach projektu pn. Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach lokomotywą rozwoju turystyki na pograniczu polsko - litewskim- namiot promocyjny Miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 245824 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208448 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki, logotypem Funduszu Małych Projektów oraz logotypem Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Sąsiedzi w Działaniu realizowana w ramach projektu pn. Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach lokomotywą rozwoju turystyki na pograniczu polsko - litewskim- namiot promocyjny Miasta Suwałk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotu promocyjnego Miasta Suwałk z logotypem Pogodne Suwałki, logotypem Funduszu Małych Projektów oraz logotypem Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Sąsiedzi w Działaniu realizowana w ramach projektu pn. Centrum Informacji Turystycznej w Suwałkach lokomotywą rozwoju turystyki na pograniczu polsko - litewskim. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ -Opisie przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 4.Namiot promocyjny Miasta Suwałk musi zawierać logotyp miasta Pogodne Suwałki w trzech kolorach, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Tożsamości Wizualnej Znaku Marki Miasta stanowiącej załącznik nr 10 do siwz a także logotyp Funduszu Małych Projektów (załącznik nr 11 i 12) oraz logotyp Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Sąsiedzi w Działaniu (załącznik nr 13 i 14) w kolorze. 5.Wykonawca zobowiązany jest w sposób trwały nanieść logotypy. Wzory logotypów wraz z informacją o kolorach w jakich ma być wykonany logotyp zawierają załączniki nr 9 - 14 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian we wzorze trwałego oznakowania przedmiotu umowy, w szczególności gdy proponowany wariant oznakowania nie będzie wystarczająco czytelny. 6.Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 7.Oferowany przedmiot musi być nowy i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 9.Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.52.25.30 - Namioty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jero Sp. z o.o., ul. Dobra 54 lok. 41, 00-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3542,40

  • Oferta z najniższą ceną: 3542,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8492,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.