Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Sianów: Roboty w zakresie naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice
Nr sprawy: SA-2710-05/11
Numer ogłoszenia: 245776 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice , Trawica 8A, 76-004 Sianów, tel. 094 3185227, 3185228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/karnieszewice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jed.org.nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem skarbu państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice Nr sprawy: SA-2710-05/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie naprawy i konserwacji dróg leśnych: profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni gruntowych, wzmocnienie istniejących nawierzchni zewnętrznymi materiałami budowlanymi (poniżej 50% grubości konstrukcji nawierzchni przyjętych w Poradniku Technicznym - Drogi Leśne DGLP, w zależności od rodzaju drogi (główna, boczna) oraz punktowe (miejscowe) utwardzenie newralgicznych, uszkodzonych fragmentów drogi (zamówienie nie jest robotami budowlanymi w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane). 2. Lokalizacja robót: drogi leśne Nadleśnictwa Karnieszewice (12 leśnictw). Uwaga: W trakcie prowadzenia robót - realizacji zamówienia, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę miejsca wykonania poszczególnych prac na poszczególnych drogach, bez zmiany ich całkowitego zakresu. 3. Zakres robót: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni (3,00÷3,50 m) w gruncie kat. I-IV głębokości do 10 cm - wykorytowanie, wyrównanie, wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża (nadanie odpowiednich spadków poprzecznych jezdni i pobocza) z wykonaniem rowków spływowych, odsączających i / lub dołów chłonnych - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym niesortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm / ułożenie kruszywa na przygotowanym podłożu - równomierne rozścielenie i zagęszczenie mechaniczne - punktowe (miejscowe) utwardzenie newralgicznych, uszkodzonych fragmentów drogi o grubości do 20 cm (remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi 20 cm) - transport wewnętrzny i technologiczny materiałów samochodami samowyładowczymi - kruszywa drogowego (tłuczeń o grubości 31,5 ÷ 63 mm oraz mieszanka 0 ÷ 63 mm) w ilości łącznej 3600,0 ton (po 300,0 ton w każdym leśnictwie): załadunek mechaniczny i przewóz do miejsca wbudowania, rozładunek przez podniesienie skrzyni, na odległość do (średnio) około 5,00 km - kruszywo dostarcza Zamawiający (złożone na pryzmach na terenie poszczególnych 12-stu leśnictw) - ogółem 3.600,0 ton. Wartość zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (roboty w zakresie naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice), o których mowa w art. 67 ust.1 punkt 6, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (roboty w zakresie naprawy i konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Karnieszewice)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3.000,00 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnienia do wykonywania określonej działalności . Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, robót w zakresie naprawy dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia: minimum 3 zadań o wartości ogólnej min. 50,0 tysięcy złotych (brutto) w zakresie napraw, konserwacji, remontów, przebudowy lub budowy dróg twardych nieulepszonych (tłuczniowych, żwirowych, żużlowych) - Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wskazane p. VI specyfikacji. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem mechanicznym: samochód samowyładowczy (min. 2 szt.) o ładowności powyżej 5,0 ton (wskazane do 12 ton), koparko-ładowarką lub koparką, równiarką drogową samojezdną lub spycharką oraz walcem drogowym. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w tym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty budowlane, drogowe), przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł. - Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl/karnieszewice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Karnieszewice
Trawica 8a
76-004 Sianów, woj. Zachodniopomorskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Karnieszewice Trawica 8a 76-004 Sianów, woj. Zachodniopomorskie (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SIANÓW
- Zakup mobilnej paczkowarki do wody pitnej o wydajności 50 worków 5 litrowych na godzinę.
- Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody o wydajności 1500 litrów/godzinę.
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna - etap II
- Wykonywanie robót związanych z remontami awaryjnymi i cząstkowymi jezdni i chodników na ulicach gminnych i pozostałych terenach będących w administrowaniu ZTP
- "Remont drogi gminnej na część działki nr 61 w m. Goruszów
- Budowa drogi leśnej wraz z placami składowymi w leśnictwie Żohatyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3947E odc. Józefów - Stobiecko Szlacheckie
- Naprawa systemów odwodnienia, wymiana elementów urządzeń odwodnienia, regulacja kratek na terenie działania RDW w Drawsku Pomorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.