Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Chełm: Dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, samochodu dostawczego typ: podwójna kabina ze skrzynią ładunkową
Numer ogłoszenia: 245747 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, samochodu dostawczego typ: podwójna kabina ze skrzynią ładunkową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, samochodu dostawczego typ: podwójna kabina ze skrzynią ładunkową - pojazd nowy. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 1. 2. Opis minimalnych warunków gwarancyjnych: 2.1. Minimalny wymagany, bezwarunkowy okres gwarancji - min. 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo-odbiorczego). 2.2. Maksymalny okres gwarancyjny - 60 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo-odbiorczego). 2.3. Czas usunięcia usterki w okresie gwarancyjnym 4 dni od momentu zgłoszenia. 2.4. W przypadku usterki, której czas realizacji będzie dłuższy niż podany powyżej zapewnienie bezpłatnego (bez kosztów udostępnienia) pojazdu zastępczego na czas trwania naprawy. 2.5. Koszty dojazdu lub transportu pojazdu do punktu serwisowego w przypadku awarii pokrywa Wykonawca (Gwarant). 2.6. Przeglądy gwarancyjne wykonywane w siedzibie Zamawiającego lub w serwisach na terenie kraju w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 2.7. Serwis pogwarancyjny zapewniający dostawę części zamiennych lub naprawę w terminie do 4 dni od momentu zgłoszenia lub zamówienia. 2.8. W przypadku usterki pogwarancyjnej, której czas realizacji lub dostawy części będzie dłuższy niż podany powyżej umożliwienie odpłatnego wykorzystania pojazdu zastępczego na czas trwania naprawy lub dostawy. 3. Wykonawca realizujący przedmiot postępowania zapewni bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi i funkcjonowania przedmiotu zamówienia pracownikom wskazanym przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostarczeniem do odbiorców co najmniej 3 porównywalnych pojazdów. 3. Spełniają wymagania określone w załączniku nr 1. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 3 lub 3a. 4. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw pojazdów, wykaz odbiorców UWAGA: Zamawiający dopuszcza jako równoważne dostawy pojazdów z napędem na 1 oś. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry, opis techniczny i spełnienie wymogów formalnych potwierdzające wypełnienie warunków określonych dla przedmiotu zamówienia. 6. Dokument zawierający wycenę wyposażenia opcjonalnego. Wymagane dokumenty z powyższych punktów muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów, lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie będą rozpatrywane, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. IX SIWZ, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. IX pkt 1 SIWZ są składane dla każdego partnera z osobna, - pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancyjnego, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancyjny - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
Sp. z o.o. w Chełmie
22 - 100 Chełm
ul. Wołyńska 57
pok. 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie 22 - 100 Chełm ul. Wołyńska 57 pok. 27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup agregatów prądotwórczych trzyfazowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2026 roku
- Ochrona zwierząt na terenie miasta Chełm w latach 2026-2027
- Zakup telefonów IP oraz zestawu do wideokonferencji na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Powiatu Chełmskiego
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu wielozadaniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki na potrzeby gminy Krościenko nad Dunajcem
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa pojazdów samochodowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Lublinie (3 części).
- Pojazdy służbowe - Zakup środków transportu
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





