Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-11
Gdańsk: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 245728 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1/1 l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Buty gumowo-filcowe para 20 16 2 Obuwie miękkie skórzane para 20 16 3. Obuwie robocze :adidas para 220 176 4. Trzewiki olejoodporne para 38 31 Zadanie ? l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Czapka robocza letnia szt 70 56 2. Czapka zimowa szt 100 80 3. Fartuch biały szt 30 24 4. Fartuch damski szt 180 144 5. Fartuch damski/ stylonowy/ szt 8 7 6. Koszula flanelowa szt 134 107 7. Koszula niebieska z długim rękawem szt 6 5 8. Koszula niebieska z krótkim rękawem szt 6 5 9. Podkoszulka bawełniana szt 110 88 10. Spodnie dresowe szt 100 80 11. Spodnie granatowe szt 25 20 12. Sweter granatowy szt 3 2 1 zadanie 1/3 l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Rękawice benzynoodporne par 24 19 2 Rękawice gumowe grube par 545 436 3. Rękawice robocze par 200 160 4. Rękawiczki dziane par 25 20 Zadanie 1/4 l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Kamizelka ocieplana Szt. 84 67 2 Kurtka ocieplana z odpinanym rękawem Szt. 12 10 3. Ubranie robocze ocieplane Kpl. 32 26 Zadanie 1/5 l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Ubranie olejoodporne Kpl. 19 15 2 Ubranie robocze Kpl. 110 88.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 uPzp - nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Buty gumowo-filcowe para 20 16 2 Obuwie miękkie skórzane para 20 16 3. Obuwie robocze :adidas para 220 176 4. Trzewiki olejoodporne para 38 31.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Czapka robocza letnia szt 70 56 2. Czapka zimowa szt 100 80 3. Fartuch biały szt 30 24 4. Fartuch damski szt 180 144 5. Fartuch damski/ stylonowy/ szt 8 7 6. Koszula flanelowa szt 134 107 7. Koszula niebieska z długim rękawem szt 6 5 8. Koszula niebieska z krótkim rękawem szt 6 5 9. Podkoszulka bawełniana szt 110 88 10. Spodnie dresowe szt 100 80 11. Spodnie granatowe szt 25 20 12. Sweter granatowy szt 3 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Rękawice benzynoodporne par 24 19 2 Rękawice gumowe grube par 545 436 3. Rękawice robocze par 200 160 4. Rękawiczki dziane par 25 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Kamizelka ocieplana Szt. 84 67 2 Kurtka ocieplana z odpinanym rękawem Szt. 12 10 3. Ubranie robocze ocieplane Kpl. 32 26.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia ochronnego i roboczego dla KWP w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. asortyment j.m. Max ilość Min ilość 1 2 3 4 5 1. Ubranie olejoodporne Kpl. 19 15 2 Ubranie robocze Kpl. 110 88.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.40.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup i dostawa przyczepy ciągnikowej do przewozu wody pitnej oraz 4kpl. ubrania specjalnego dwuczęściowego XENEON PL"
- Zakup sprzętu w ramach zadania "Wydatki na ochronę ludności"
- Dostawa ubrań specjalnych dla OSP w ramach zabezpieczenia podstawowych potrzeb ludności Miasta i Gminy Lesko w sytuacjach kryzysowych
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- "Wzmocnienie logistyczne i sprzętowe jednostek OSP oraz infrastruktury na potrzeby OLiOC w gm. Czchów"
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





