To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Sanok: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zad Przebudowa i zmianę sposobu użytkowania budynku utylizatora na terenie SPZOZ w Sanoku z przeznaczeniem pomieszczeń na potrzeby dezynfektora (cześć wydatków niekwalifikowanych) zgodnie z umową o dofinansowanie nrUDA-RPPK.05.02.00-18-009/09-00 w ramach pro. unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata2007-2013 pt.Modernizacja SPZOZ w Sanoku alokacja Oddziału Kardiologii profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia
Numer ogłoszenia: 245697 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223701 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dla zad Przebudowa i zmianę sposobu użytkowania budynku utylizatora na terenie SPZOZ w Sanoku z przeznaczeniem pomieszczeń na potrzeby dezynfektora (cześć wydatków niekwalifikowanych) zgodnie z umową o dofinansowanie nrUDA-RPPK.05.02.00-18-009/09-00 w ramach pro. unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata2007-2013 pt.Modernizacja SPZOZ w Sanoku alokacja Oddziału Kardiologii profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej i elektrycznej dotyczące zadania Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku utylizatora na terenie SPZOZ w Sanoku z przeznaczeniem pomieszczeń na potrzeby dezynfektora (cześć wydatków niekwalifikowanych) zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-009/09-00, w ramach projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pt.Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia w następującym zakresie : 1) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawca opisanej w pkt 3 ust 1, 2) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego , 3) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedza techniczna i postanowieniami umowy opisanej w pkt 3 ust 1, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawce certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) zadanie usunięcia przez Wykonawce ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potracenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej 8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji. 9) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 10) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usuniecie wad, 11) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia harmonogramu), 12) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 13) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 14) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) udział w naradach technicznych, 16) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 17) inspektor nadzoru w razie konieczności zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym cześć inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania , odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 18) reprezentowanie interesów Zamawiającego Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej. Wartość netto prac budowlanych (na podstawie kosztorysu ofertowego) objętych zakresem zamówienia. a) roboty ogólnobudowlane - 86083,47 zł b) roboty elektryczne - 14565,56 zł Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego . 2. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca również zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Ponad to na uzasadniona prośbę wykonawcy możliwe jest udostępnienie pełnej dokumentacji budowlanej dla całego budynku SOR SPZOZ w Sanoku. W celu powyższym proszę nawiązać kontakt z mgr inż Piotr Galik tel. 013 46-56-185, tel. kom. 500 212 345, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05, Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku, ul. 800 Lecia 26, najlepiej po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że oryginał siwz wraz z załącznikami ( w tym dokumentacja projektowa) podpisane przez osoby uprawnione stanowią podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tych dokumentów są dostępne w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2007-2013 projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 pt. Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa BUD-KOSZT mgr inż. Leonard Słuszkiewicz, ul. Reymonta 6, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1649,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 997,70
Oferta z najniższą ceną: 997,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5931,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Przebudowa mostu w km 0+256 w ciągu drogi powiatowej nr 2059R Zarszyn - Odrzechowa wraz z dojazdami od 0+253 do km 0+392
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o. o.
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1-2 oraz KR 3-4
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Sanok
- "Remont drogi powiatowej Nr 2234R ul. Stróżowska w Sanoku w km 1+954 ÷ 2+114"
- Roboty remontowe pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury w Strachocinie
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz zarządzania projektem
- Zagospodarowanie terenu działek nr ew. 504/1 i 505/4 w Nadarzynie, poprzez budowę skweru rekreacyjnego wyposażonego w małą architekturę
- Pełnienie funkcji Operatora projektu Zielona energia w Gliwicach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. "Rozbudowa Szkół Podstawowych w miejscowościach Kalino i Guzew wraz z zagospodarowaniem terenu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.