eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW SYSTEMU DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZENIEM ICH DO OBECNIE FUNKCJONUJACEGO SYSTEMU CENTRALNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Lublin: DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW SYSTEMU DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZENIEM ICH DO OBECNIE FUNKCJONUJACEGO SYSTEMU CENTRALNEGO
Numer ogłoszenia: 245672 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224680 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW SYSTEMU DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZENIEM ICH DO OBECNIE FUNKCJONUJACEGO SYSTEMU CENTRALNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej wraz z przyłączeniem ich do obecnie funkcjonującego systemu centralnego. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 2.1. dostawa i montaż urządzeń lokalizujących pojazdy, rejestrujących ich pozycję, wyświetlających różnice czasu pomiędzy czasem wynikającym z rozkładu jazdy a czasem rzeczywistym przejazdu kierowcy i przesyłających dane do systemu centralnego wraz z urządzeniami do komunikacji z serwerem systemu centralnego w 72 pojazdach wykonujących przewozy na zlecenie Zamawiającego; 2.2. przekazanie Zamawiającemu wszelkich danych i informacji oraz dokumentacji dotyczących dostarczonych urządzeń, pozwalających Zamawiającemu na rozszerzenie systemu (w tym dołożenie i zintegrowanie innych urządzeń w pojazdach takich jak, sterownik kasownika, kasownik, tablice kierunkowe) - przez dowolną firmę wybraną zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Wymagania ogólne: 3.1. Za pośrednictwem modemu GPRS przesyłane muszą być m.in. dane lokalizacyjne do programowania MunicomR CNR, za pośrednictwem serwera komunikacyjnego GPRS; 3.2. Różnica czasu pomiędzy wynikającym czasem z rozkładu jazdy a czasem rzeczywistym przejazdu dla kierowcy wyświetlana musi być na wyświetlaczu kierowcy; 3.3. Zamawiający wymaga, by zaoferowane urządzenia z wyposażenia pojazdów poprawnie współpracowały z dostarczonym w ramach projektu DZ.381-1-8/10 oprogramowania MunicomR CNR lub były z nim kompatybilne; 3.4. Zamawiający wymaga, by zaoferowane urządzenie lokalizujące pojazdy poprawnie funkcjonowały z dostarczoną w ramach projektu DZ.381-1-8/10 usługą transmisji danych, realizowaną w prywatnym APN ztm-lublin.pl; 3.5. Karty SIM do modemów GPRS zapewni Zamawiający; 3.6. Moduł komunikacyjny - pozwalający na lokalizację pojazdów w technologii GPS, rejestrujący sygnał otwarcia drzwi i sygnał z przycisku napadowego. Identyfikujący jednoznacznie numer boczny pojazdu poprzez unikatowy numer odczytany ze sprzętowego klucza identyfikacyjnego pojazdu. Zapewniający komunikację pojazdu z serwerem poprzez łącze GPRS. Moduł ten też powinien pełnić funkcję modułu drogi i odbiornika pozycji GPS. Moduł musi pełnić następujące funkcje: 3.6.1. Określać jednoznacznie pozycje GPS; 3.6.2. Jednoznacznie identyfikować pojazd w systemie; 3.6.3. Za pomocą modemu GSM/GPRS przesyłać pozycje bezpośrednio do centrum nadzoru ruch (oprogramowanie MunicomR CNR); 3.6.4. Obsługiwać sygnał otwarcia drzwi i przesyłać informację do systemu; 3.6.5. Obsługiwać sygnał z przycisku napadowego i przesyłać informację do systemu; 3.6.6. Obsługiwać unikatowy numer sprzętowego klucza identyfikacyjnego pojazdu i przesyłać informację do systemu. 4. Informacje dodatkowe do wymagań ogólnych: 4.1. Zamawiający wymaga, aby urządzenia wykorzystywały komunikacje GSM/GPRS lub GSM/UMTS do łączności z systemem centralnym poprzez wydzielony i będący w użytkowaniu przez Zamawiającego serwer APN; 4.2. Urządzenia muszą współpracować z systemem centralnym - wszelkie informacje dotyczące wymiany i sposobu transmisji danych dostarczy Zamawiający po podpisaniu umowy; 4.3. Urządzenia muszą pobierać czas z jednego wzorca czasu czas ten musi być zsynchronizowany we wszystkich urządzeniach; 4.4. Dopuszczone urządzenia i muszą być dopuszczone do obrotu towarowego w Unii Europejskiej i muszą być fabrycznie nowe. 5. Głównymi funkcjami realizowanymi przez system centralny będący w posiadaniu Zamawiającego są: 5.1. transmisja i rejestracja danych z urządzeń zainstalowanych w pojazdach komunikacji miejskiej (czasy przejazdu, zgodność z rozkładem jazdy); 5.2. lokalizowanie pojazdów on-line i prezentacja pozycji w postaci wykazów tabelarycznych na wybieranych przez użytkownika liniach komunikacyjnych lub zestawieniach ciągów komunikacyjnych; 5.3. lokalizowanie pojazdów on-line i prezentacja pozycji na mapie cyfrowej na wybieranych przez użytkownika liniach komunikacyjnych; 5.4. dynamiczna informacja pasażerska na przystankach oparta na systemie lokalizacji pojazdów; 5.5. dynamiczna i statyczna informacja w Internecie (dynamiczne tablice wirtualne dla wszystkich przystanków, statyczna informacja przystankowa - rozkłady jazdy, prezentacja pozycji on-line na mapie cyfrowej w Internecie); 5.6. dynamiczna informacja w telefonach komórkowych (wirtualna tablica); 5.7. sygnalizacja nieprawidłowości działania urządzeń zainstalowanych w pojazdach; 5.8. Dostarczone rozwiązanie musi być kompatybilne ze zrealizowanym i wdrażanym projektem p.n. DOSTAWA SYSTEMU DYNAMICZNEJ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ ORAZ SYSTEMU ZLICZANIA POTOKÓW PASAŻERSKICH. NR SPRAWY: DZ.381-1-8/10, którego dostawcą jest firma R&G PLUS Sp. z o.o. z Mielca. Zamawiający posiada wszelkie niezbędne informacje do włączenia urządzeń z oprogramowaniem dostarczonym w ramach ww projektu i udostępni je po podpisaniu umowy. Zamawiający informuje, że w ramach realizowanego projektu w ramach wyposażenia pojazdu zgodnie z wymaganiami DZ.381-1-8/10 są instalowane: 5.1.1. Urządzenia lokalizujące pojazdy typu StTr-3000-S4/GP wraz z modemem GPRS do komunikacji z serwerem wymiany danych; 5.1.2. Wyświetlacz kierowcy typu WK-1; 5.1.3. Oprogramowanie użytkowe dla systemu wraz z licencjami MunicomR, autorstwa firmy PZI Taran z Mielca; 5.1.4. Serwer wraz z oprogramowaniem, do wymiany danych w technologii GPRS; 5.1.5. Usługa transmisji danych, realizowana w prywatnym APN ztm-lublin.pl, której dostawcą jest firma R&G PLUS Sp. z o.o. z Mielca, wraz z utrzymaniem tej usługi przez okres wsparcia; 6. Realizacja projektu: 6.1. Instalacja urządzeń w pojazdach będzie przebiegała w sposób następujący: 6.1.1. urządzenia zostaną zainstalowane lub przygotowane do zainstalowania łącznie w 72 pojazdach; 6.1.2. Wykonawca przystąpi do sukcesywnego wyposażania pojazdów w urządzenia pokładowe; 6.1.3. Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje urządzenia w pojazdach; 6.1.4. Wszystkie pojazdy wskazane przez Zamawiającego do montażu urządzeń będą włączane do systemu centralnego w wymaganym terminie od podpisania umowy. 7. Wymagania dotyczące urządzeń zainstalowanych w pojazdach: 7.1. Zamontowane w pojazdach urządzenia muszą być bezobsługowe; 7.2. Urządzenia muszą być zasilane z pojazdu i nie mogą pobierać zasilania podczas gdy pojazd jest wyłączony. W momencie ponownego uruchomienia pojazdu urządzenia sygnalizują ten fakt wysyłając informacje do serwera i pobierają dane o swoim zadaniu; 7.3. Urządzenia muszą synchronizować swoje wewnętrzne zegary z zewnętrznym wzorcem czasu z serwera. Wymagane jest utrzymanie jednolitego czasu we wszystkich urządzeniach systemu; 7.4. Urządzenia pokładowe muszą być wyposażone w modem komunikacyjny oraz odbiornik GPS jak również w port komunikacyjny umożliwiający podłączenie w późniejszym terminie komputera pokładowego, sterownika kasowników, kasowników. Wykonawca musi udostępnić protokół komunikacyjny, umożliwiający w przyszłości przesyłanie informacji z/do komputera pokładowego; 7.5. Jeżeli z jakiekolwiek powodu dane o położeniu nie mogą być wysłane do serwera lub przyjęte przez serwer, urządzenia muszą te dane wysłać niezwłocznie po nawiązaniu łączności lub usunięciu awarii; 7.6. Pojazdy muszą być wyposażone w przycisk alarmowy - naciśniecie przycisku przez kierowcę automatycznie wysyła do centrali informacje o lokalizacji pojazdu na terenie miasta - transmisja o najwyższym priorytecie; 7.7. Pojazdy muszą być wyposażone w sygnalizator odchyleń od realizowanego rozkładu jazdy jako informacja dla kierowcy prezentowana na wyświetlaczu w postaci co najmniej +/- mm gdzie mm oznacza minuty. 8. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 8.1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt i zastosowane materiały na okres minimum 2 lat. Dla sprzętu okres gwarancji liczony jest od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę po podpisaniu protokołu odbioru bez uwag.; 8.2. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni także serwis gwarancyjny. Wszelkie koszty gwarancji wraz z serwisem gwarancyjnym są w pełni włączone do ceny ofertowej. 8.3. W ramach serwisu gwarancyjnego sprzętu Wykonawca: 8.3.1. wykona na miejscu u Zamawiającego przegląd gwarancyjny dostarczonego sprzętu w ilości minimum jeden raz na rok/urządzenie lub z częstotliwością wynikającą z dokumentacji techniczno-ruchowej. Przeglądy gwarancyjne dotyczą: 8.3.1.1. urządzeń odpowiedzialnych za łączność i transmisje danych; 8.3.1.2. dodatkowych urządzeń montowanych w pojazdach; 8.3.2. wykona naprawę sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wynikającym z lokalizacji urządzeń; 8.3.3. w przypadku konieczności zabrania sprzętu zobowiązuje się do podstawienia, właściwego skonfigurowania i uruchomienia sprzętu tymczasowego, który będzie mógł w pełni przejąć funkcje uszkodzonego urządzenia; 8.3.4. wymieni/naprawi dostarczony w ramach postępowania sprzęt, 8.3.5. dokona wstępnej analizy rodzaju awarii (gwarancyjna, niegwarancyjna); 8.3.6. naprawi/usunie awarie gwarancyjne; 8.3.7. w przypadku wystąpienia 3 awarii podlegających gwarancji, licząc awarie dla każdego urządzenia z osobna, wymieni dane urządzenie na nowe. W przypadku uszkodzeń i konieczności wymiany zespołów przechowujących trwale zapisane informacje (dyski twarde, pamięci FLASH itp.) wymienione urządzenia zostają u Zamawiającego; 8.3.8. w godzinach roboczych Zamawiającego zapewni telefoniczne wsparcie techniczne umożliwiające zgłaszanie awarii sprzętowych, a także zaproponuje procedurę zgłaszania awarii krytycznych poza godzinami roboczymi; 8.3.9. zapewni w godzinach roboczych Zamawiającego telefoniczne konsultacje w sprawie rozwiązywania problemów niezakwalifikowanych jako awarie. 8.4. Za wszelkie prace gwarancyjne wraz z dojazdem, delegacja itp. Wykonawca nie pobiera dodatkowych opłat. 8.5. Zamawiający dopuszcza, aby wymianę uszkodzonego urządzenia na sprawne dokonywał nieautoryzowany serwis Wykonawcy przy zachowaniu rygoru, że naprawy tych uszkodzonych urządzeń będzie dokonywał już autoryzowany serwis producenta (jeżeli taka wymiana nie jest sprzeczna z warunkami gwarancji producenta urządzenia). 8.6. Czas naprawy od zgłoszenia awarii sprzętowej (w godzinach) - dla urządzeń z wbudowanym oprogramowaniem (takie jak komputery pokładowe, przełączniki sieciowe itp.) wszystkie awarie uznajemy za awarie sprzętowe. (w tabeli podane są czasy naprawy w godzinach roboczych Zamawiającego/ poza godzinami roboczymi zamawiającego) Typ sprzętu Awaria krytyczna Awaria niekrytyczna Usterka Urządzenia zainstalowane w pojazdach 24/48 - 7 dni Urządzenia zapewniające łączność i transmisje danych 24/48 - 7 dni Pozostałe urządzenia* 48/48 3 dni 14 dni * zapis pozostałe urządzenia dotyczy innych, niewymienionych w tabeli urządzeń, dostarczonych przez Wykonawcę w ramach zamówienia 8.7. Do sprzętowych awarii gwarancyjnych Zamawiający zalicza: 8.7.1. wszystkie awarie elektroniki (awaria urządzenia wynikła z ponadnormatywnych parametrów zasilania nie zalicza się do sprzętowych awarii gwarancyjnych i nie powoduje konieczności pokrycia kosztów wymiany urządzenia w ramach gwarancji przez Wykonawcę. Zapewnienie stabilnego napięcia należy do Zamawiającego); 8.7.2. wszystkie awarie urządzeń z wbudowanym oprogramowaniem( komputery pokładowe, przełączniki, itp.); 8.7.3. awarie mechaniczne wynikające z wad konstrukcyjnych i materiałowych. 8.8. Do sprzętowych awarii gwarancyjnych Zamawiający nie zalicza: 8.8.1. wymiany zużytych części lub podzespołów właściwych dla normalnej eksploatacji urządzenia (według producenta) - koszt wymiany części lub podzespołów powinien zostać uwzględniony w cenie ofertowej w okresie gwarancyjnym; 8.8.2. mechanicznych uszkodzeń urządzeń (o ile nie wynikają z wad materiałowych). 8.9. Zamawiający dopuszcza utworzenie podręcznego magazynu części i urządzeń serwisowych w udostępnionych przez siebie lokalizacjach, a także użycie własnego przeszkolonego personelu do wymiany uszkodzonych urządzeń. Wówczas czas reakcji serwisu Wykonawcy, liczy się od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego nieustąpienia awarii mimo wymiany podzespołów. Działania te nie mogą być powodem utraty gwarancji ani podstawą do żadnych roszczeń finansowych, chyba że wymiana została wykonana niezgodnie z instrukcją dostarczoną przez Wykonawcę. Wymianie mogą podlegać jedynie całe moduły zgodnie ze zdefiniowanymi pozycjami w tabeli Czas naprawy od zgłoszenia awarii sprzętowej. Za utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych odpowiada Wykonawca. Zamawiający ma obowiązek informowania o użyciu części zamiennych. 8.10. Czas na usuniecie awarii liczy się od momentu powiadomienia Wykonawcy w formie pisemnej (dopuszcza się także faksem, e-mailem). Powiadomienie może także nastąpić poprzez telefoniczne przekazanie informacji na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu komórkowego lub wysłanie na ten numer wiadomości SMS. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty równoważnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 48.81.30.00 - System informacji ruchu pasażerskiego 48.81.32.00 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • R & G PLUS Sp. z o.o., ul. Traugutta 7, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 313200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 358668,00

  • Oferta z najniższą ceną: 358668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 358668,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.