eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźusługi w zakresie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24561

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości i terenów do nich przynależnych niezabudowanych oraz zielonych ujętych w trzech zadaniach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", do kontaktów: Anna Redko, Stanisław Sikora, Renata Doroba,, ul. Lubelska 9/11 lok. 8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, fax 042 6847576, e-mail: anwschod@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): anwschod.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie: utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości i terenów do nich przynależnych niezabudowanych oraz zielonych ujętych w trzech zadaniach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Nieruchomości i tereny do nich przynależne znajdujące się w dzielnicy Łódź - Górna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest: a) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości w tym: - biegi i podesty klatek schodowych, korytarze, wc-ogólne - codzienne sprzątanie wraz z usuwaniem kurzu i pajęczyn; mycie jeden raz w tygodniu; - drzwi wejściowe do budynków - mycie dwa razy w miesiącu; - okna na klatkach schodowych, w pralniach i w suszarniach - mycie jeden raz na kwartał; - pralnie i suszarnie- sprzątanie jeden raz w m-cu; - korytarze, strychy i piwnice - usuwanie odpadów wielkogabarytowych w miejsce składowania odpadów komunalnych na nieruchomości (według potrzeb częstotliwość i ilość trudna do określenia - uzależniona od prac remontowych wykonywanych przez najemców lokali); Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o usuniętych odpadach wielkogabarytowych w latach ubiegłych. b) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym niezabudowanych powierzchni przynależnych do nieruchomości oraz tarasów i schodów pawilonów w tym: - obszar chodników, studzienek ściekowych, dojść do budynków mieszkalnych i gospodarczych zbiorowego użytku, tarasów i schodów pawilonów - codzienne sprzątanie, a - w okresie zimowym codzienne usuwanie skutków zimy - opad śniegu, gołoledź (użyty piasek należy niezwłocznie usunąć po ustaniu gołoledzi - koszt dostawy piasku do posypywania obciąża Wykonawcę); - tarasy i schody pawilonów w okresie od m-ca IV do m-ca X - mycie jeden raz na tydzień (dot: zadania 2 poz 19/20 tj Dąbrowskiego 91-192,11 m2, Dąbrowskiego 91a - 194,85 m2, Dąbrowskiego 91b - 194,74 m2 - wymienione powierzchnie zostały uwzględnione w powierzchniach zewnętrznych); c) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - w okresie wegetacji od m-ca IV do m-ca X: - sprzątanie śmieci - codziennie; - pokos traw (koszenie) - jeden raz w miesiącu; - grabienie skoszonej trawy, opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego); - miejscowe usuwanie powstałych przedeptów poprzez dosianie traw (wielkość trudna do określenia przez Zamawiającego, uzależniona od dokonanych zniszczeń przez przechodniów); d) utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym terenów zielonych przynależnych do nieruchomości - po okresie wegetacji od m-ca XI do m-ca III: - sprzątanie śmieci - codziennie; - grabienie opadłych liści, usuwanie leżących gałezi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na koszt własny - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach zielonych (częstotliwość i wielkość niemożliwa do określenia uzależniona od warunków atmosferycznych niezależnych od Zamawiającego); e) nadzorowanie właściwego opróżniania pojemników na śmieci oraz ich ustawienia w miejscach do tego przeznaczonych oraz nadzór nad terminowym wywozem odpadów wielkogabarytowych złożonych w tych miejscach; f) wymiana przepalonych żarówek i okolicznościowe wywieszanie flag w nieruchomościach - koszt obciąża Wykonawcę, (Zamawiający nie posiada żadnej wiedzy o ilości wymienionych żarówek w latach ubiegłych); g) umieszczanie informacji dla lokatorów w wyznaczonych miejscach na nieruchomości; h) zgłaszanie Zamawiającemu zaistniałych zagrożeń (np.nawisy śniegowe, sople lodowe, uszkodzenia instalacji elektrycznej, uszkodzenia elewacji zagrażające bezpieczeństwu); i) opróżnianie i sprzątanie lokali mieszkalnych i użytkowych zwalnianych w wyniku zgonów lub eksmisji - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego; j) wykonywanie eksmisji do lokalu wskazanego przez Zamawiającego z wyniesieniem ruchomości, transportem i wniesieniem ruchomości - za odrebnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego; k) wymiana po okresie zimowym jeden raz w roku piasku w piaskownicach środkiem transportu o ład. 5 ton (dla jednej piaskownicy należy przyjąć 5 ton piasku) znajdujących się na terenach objętych zamówieniem - koszt obciąża Wykonawcę oraz każdorazowo w przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia piasku odchodami zwierzęcymi lub innymi zanieczyszczeniami zagrażającymi bezpieczeństwu korzystających - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego; l) wykonywanie czynności porządkowych i pomocniczych (np. przenoszenie mebli na rzecz Zamawiającego) - za odrębnym zleceniem w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego; ł) opalanie w okresie od IX do III pomieszczeń ubikacji ogólnych w przypadku dostarczenia przez Zamawiającego opału wraz z przechowywaniem tego opału - za odrębnym zleceniem - codziennie; Czynności wymienione powyżej Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy własnych pracowników i materiałów (flagi, piasek do piaskownic oraz do posypywania chodników w okresie zimy, żarówki, środki czystościowe do mycia, nasiona traw, własnych narzędzi i sprzętu (łopaty do śniegu, odkuwacze do lodu, kosiarki, grabie, sekatory piły, miotły, szczotki, ścierki i tym podobne) oraz własnego transportu (samochód ciężarowy, ciągnik). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zgodnie z art.22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1.d. wymagane są n/w dokumenty: o aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. wymagane są n/w dokumenty i oświadczenia: o wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, (także rezlizowanych bieżąco) w ilości conajmniej dwóch ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie-zał. do SIWZ; o oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i narzędzi do realizacji zakresu zamówienia, a także o zatrudnieniu odpowiedniej ilości osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. wymagane są n/w dokumenty: o polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000 zł; 3. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium przed terminem składania ofert w wysokości: zadanie I 3000,00 zł zadanie II 1500,00 zł zadanie III 5000,00 zł 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zadanie I pow. wew. nieruchomości - 6 220,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 45 540,20 m2 tereny zielone - 26 368,92 m2 ogółem: - 78 129,12 m2 zadanie II pow. wew. nieruchomości - 6 555,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 26 930,00 m2 tereny zielone - 8 878,00 m2 ogółem - 42 363,60 m2 zadanie III pow. wew. nieruchomości - 37 626,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 80 589,00 m2 tereny zielone - 18 042,00 m2 ogółem - 136 257,00 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Warunkim udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: - zadanie I 3000,00 zł (trzy tysiące złotych); - zadanie II 1500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych); - zadanie III 5000,00 zł ( pięć tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Getin Bank S.A. nr 73 1560 0013 2026 0000 9856 0006; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spóldzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz 1158 z późn. zmianami); 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 2. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.a. i III.1.d. wymagane są n/w dokumenty: o aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; o aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; o aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów. b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.b. wymagane są n/w dokumenty i oświadczenia: o wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, (także rezlizowanych bieżąco) w ilości conajmniej dwóch ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie-zał. do SIWZ; o oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i narzędzi do realizacji zakresu zamówienia a także o zatrudnieniu odpowiedniej ilości osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów. c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c. wymagane są n/w dokumenty: o polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, (także rezlizowanych bieżąco) w ilości conajmniej dwóch ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie-zał. do SIWZ; 6. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i narzędzi do realizacji zakresu zamówienia a także o zatrudnieniu odpowiedniej ilości osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 100 000,00 zł; 8. formularz cenowy (stanowiący zał. nr 1 do specyfikacji 9. formularz ofertowy, 10. projekt umowy, parafowany na każdej stronie przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z potwierdzeniem jej akceptacji i gotowości zawarcia; 11. dowód wniesienia wadium;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. anwschod.republika.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie 10,00 zł (brutto) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego Łódź ul. Lubelska 9/11 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 14:00 w pokoju nr 9 lub za zaliczeniem pocztowym. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www. anwschod. republika. pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego Łodź ul. Lubelska 9/11 pok.9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr I. 1) Krótki opis: usługi: w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości, terenów przynależnych niezabudowanych i zielonych na terenie administrowanym przez Zamawiającego ujętych w zadaniu I. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.72.20.00, 77.31.00.00, 90.20.00.00, 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: pow. wew. nieruchomości - 6 220,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 45 540,20 m2 tereny zielone - 26 368,92 m2 ogółem: - 78 129,12 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną część zamówienia (zadanie I, II lub III). CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr. II. 1) Krótki opis: usługi: w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości, terenów przynależnych niezabudowanych i zielonych na terenie administrowanym przez Zamawiającego ujętych w zadaniu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.72.20.00, 77.31.00.00, 90.20.00.00, 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: pow. wew. nieruchomości - 6 555,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 26 930,00 m2 tereny zielone - 8 878,00 m2 ogółem - 42 363,60 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną część zamówienia (zadanie I, II lub III. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr.III. 1) Krótki opis: usługi: w zakresie utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości, terenów przynależnych niezabudowanych i zielonych na terenie administrowanym przez Zamawiającego ujętych w zadaniu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00, 74.72.20.00, 77.31.00.00, 90.20.00.00, 90.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: pow. wew. nieruchomości - 37 626,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 80 589,00 m2 tereny zielone - 18 042,00 m2 ogółem: - 136 257,00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną część zamówienia (zadanie I, II lub III.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.