eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › U s ł u g i o p i e k u ń c z e 2 0 0 8



Ogłoszenie z dnia 2007-12-10

Borek Wielkopolski: U s ł u g i o p i e k u ń c z e 2 0 0 8
Numer ogłoszenia: 245514 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borek Wlkp., Rynek 1, 63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5716120, fax 065 5715893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borekwlkp.pl bip.borekwlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: bip.borekwlkp.pl/dokumenty

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: U s ł u g i o p i e k u ń c z e 2 0 0 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2008 roku usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r., w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) dla osób z terenu miasta i gminy Borek Wlkp. Przez usługi opiekuńcze rozumie się świadczenie usług na rzecz podopiecznego M-GOPS w Borku Wlkp., w miejscu jego zamieszkania, polegających w szczególności na: - zaspokajaniu podstawowych, codziennych potrzeb życiowych podopiecznego, - podstawowej opiece higieniczno-sanitarnej nad podopiecznym, - pielęgnacji, dokonywaniu zakupów, załatwianiu spraw osobistych podopiecznego, - pomocy w utrzymaniu przez podopiecznego więzi ze środowiskiem, - rehabilitacja fizyczna, - usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie, - wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne, - wykonywanie innych czynności na rzecz podopiecznego, wynikających z rozeznania potrzeb w środowisku podopiecznego, - zapewnieniu kontaktów podopiecznego z otoczeniem. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia, tj. między innymi autyzmu, upośledzenia umysłowego oraz chorób psychicznych, usługi są świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. Przewidywana maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi 9.240 godzin na świadczenia opiekuńcze zwykłe oraz 4 godziny w tygodniu /192 godz. w roku/ na specjalistyczne usługi opiekuńcze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Oryginalny kod CPV: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Oryginalny kod CPV: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: (załącznik do SIWZ) a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 2 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi o podobnym przedmiocie zamówienia, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez zmawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji (załącznik Nr 2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, w którym wykonawca jest wpisany albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej. 3. Aktualne oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenie wykonawcy o wyrażeniu zgody na zatrudnienie miejscowych opiekunek. 5. Informację o ilości godzin wykonywanych, w ramach zamówienia publicznego, usług opiekuńczych w roku 2005 i 2006 z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców, przy czym wymagane jest aby ilość ta była nie mniejsza niż 6.000 godzin usług dla każdego wymaganego roku. Informację należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 3). 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Za pracowników posiadających wymagane kwalifikacje zamawiający uważać będzie tych, którzy posiadają co najmniej przeszkolenie w zakresie wykonywania usług opiekuńczych. Wykaz należy sporządzić według wzoru (załącznik Nr 4). 7. Zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 5 ) jako znak akceptacji warunków, na których zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.borekwlkp.pl/dokumenty

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Borku Wlkp. Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp. Pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Borku Wlkp. Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp. Pokój nr 9 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W szczególnie uzasadnionych przypadkach usługa świadczona może być w dni wolne od pracy tj. sobota, niedziela.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.