eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BUDOWA TRASY KABLOWEJ MIĘDZY SERWEROWNIAMI W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO OW NFZ PRZY UL. KOSSUTHA 13 W KATOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Katowice: BUDOWA TRASY KABLOWEJ MIĘDZY SERWEROWNIAMI W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO OW NFZ PRZY UL. KOSSUTHA 13 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 245479 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA TRASY KABLOWEJ MIĘDZY SERWEROWNIAMI W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO OW NFZ PRZY UL. KOSSUTHA 13 W KATOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie trasy kablowej między serwerowniami w budynku przy ul. Kossutha 13 w Katowicach, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się formularz opis przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Na dokumentację projektową składa się: a) przedmiar robót, b) szkic poglądowy. Roboty budowlane obejmują następujące prace w ramach budowy trasy kablowej S/FTP: a) wyłożyć 24 kable teleinformatyczne S/FTP kat. 7 (EN 50173) zakończone w serwerowniach; długość trasy ok. 80 m; będzie można wykorzystać istniejące koryta; b) zakończyć wyłożone kable na dostarczonych przez Wykonawcę 24 portowych panelach kat. 6A (EN 50173); c) odpowiednie przejścia miedzy strefami pożarowymi zabezpieczyć masą pęczniejącą o odporności ogniowej EI 120 - 5 przejść; d) wykonać pomiary sieci LAN statyczne i dynamiczne potwierdzające parametry dla kategorii 6A (EN 50173). 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne do opisanego w SIWZ za pomocą normy EN 50173. Jeżeli Wykonawca oferuje rozwiązanie równoważne jest zobowiązany wypełnić część A formularza opis przedmiotu zamówienia podając opis rozwiązania równoważnego. 3. Termin wykonania zamówienia: w terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem przypadających na nie dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Umowa będzie mogła ulec zmianie w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia następujących przeszkód w jej wykonywaniu: a)w przypadku zaistnienia okoliczności siły wyższej (w rozumieniu przyjętym w orzecznictwie), jeżeli uniemożliwia to prowadzenie robót; b)w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych sytuacją finansową lub warunkami organizacyjnymi. W sytuacji zaistnienia którejkolwiek z wyżej wskazanych okoliczności (lit. a lub b), termin realizacji umowy zostanie zawieszony na okres niezbędny do usunięcia lub ustąpienia przeszkody w wykonywaniu umowy. Od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu usunięcia lub ustąpienia przeszkody bieg terminu realizacji umowy będzie kontynuowany. Zawieszenie terminu realizacji umowy będzie wymagało pisemnego potwierdzenia przez Zamawiającego na protokole zawieszenia określającym w szczególności datę rozpoczęcia okresu zawieszenia, podpisywanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. Po usunięciu lub ustąpieniu przeszkody, Strony niniejszej umowy sporządzą pisemny aneks do umowy wskazujący okres trwania zawieszenia realizacji umowy. 2)W przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, cena netto wynikająca z oferty Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 41/pn/2013, winna zostać odpowiednio obniżona przez Wykonawcę, tak, aby po uwzględnieniu wyższej stawki podatku VAT wprowadzonej na skutek zmiany, w sumie wysokość wynagrodzenia brutto nie przekroczyła ceny brutto oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 41/pn/2013. W przypadku ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do ceny netto, o której mowa w zdaniu poprzedzającym zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek zmniejszenia stawki. Zmiana stawki podatku VAT wraz z jej konsekwencjami zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.