Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Strzałkowo: Dostawa produktów spożywczych, napojów owoców i warzyw.
Numer ogłoszenia: 245441 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Strzałkowie, ul. Pułaskiego 1, 62-420 Strzałkowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2750847, fax 0-63 2750097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych, napojów owoców i warzyw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych, napojów, owoców i warzyw.W terminie od 01.01.2008 roku do 31.12. 2008 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania techniczne i jakościowe. Dostarczone produkty spożywcze, napoje, owoce i warzywa powinny odpowiadać Polskim Normom .O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria: a) Cena ofertowa Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najtańszej z ofert przez cenę oferty badanej i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 100%. Kryterium - cena brutto -100% Najniższa cena brutto C = ------------------------------------------- X 100 pkt Cena brutto badanej oferty Lista wymaganych dokumentów Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,§ 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 poz. 605) mówi, że odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być aktualne. W związku z tym na w/w dokumencie prosimy o umieszczenie klauzuli Oświadczam, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne na dzień złożenia oferty, potwierdzonej odpowiednio przez Urząd Miasta lub Gminy. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. I. Opis sposobu obliczania ceny Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w polskich złotych ( w dwóch miejscach po przecinku) i zawierać wszystkie koszty związane z dostawą, ubezpieczeniem, itp. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty celne, wszystkie podatki, łącznie z podatkiem od towarów i usług - VAT.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia 1) Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy b)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 11:40
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Adres: ul.Pułaskiego 1, 62-420 Strzałkowo Telefon: (063) 2750847, Telefon/fax: (063) 2750097.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Adres: ul.Pułaskiego 1, 62-420 Strzałkowo Telefon: (063) 2750847, Telefon/fax: (063) 2750097.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STRZAŁKOWO
- Rozbudowa, przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Strzałkowo - etap II
- Remont Sali w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Strzałkowie
więcej: przetargi STRZAŁKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych z terenu Gminy Gniewino w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 6 w Głoskowie
- Dostawa artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola w Pielgrzymowicach
- Sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.