eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryBIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE PREZYDENTA MIASTA ŻORY W LATACH 2014-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Żory: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE PREZYDENTA MIASTA ŻORY W LATACH 2014-2015
Numer ogłoszenia: 245379 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE PREZYDENTA MIASTA ŻORY W LATACH 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Bieżące utrzymanie i remont oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: 1) montaż nowych kompletnych znaków wraz ze słupkiem, 2) montaż tabliczek z nazwami ulic wraz ze słupkiem. (Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 3) montaż znaków na słupach oświetleniowych - system Band-It, 4) wymiana słupka do znaku tabliczki, 5) wymiana tablicy znaku tabliczki do słupka, 6) remont znaków tabliczek oraz słupków: a. prostowanie odchylonych od pionu słupków znaków tabliczek z nazwami ulic - odchylenie od pionu do 300, b. prostowanie wygiętej powierzchni tarczy znaku tabliczki gumowym młotkiem c. obracanie tarczy znaku tabliczki do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, d. uzupełnienie zerwanej aplikacji, e. malowanie farbą antykorozyjną farbą cynkową zawierającą sproszkowany cynk elementów oznakowania narażonych na korozję f. czyszczenie znaków pomalowanych farbą, sprayem, graffiti g. mycie zabrudzonych znaków luster, h. zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 7) Montaż słupków ze złączami zrywalnymi. (Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 8) Demontaż słupków, 9) Demontaż tarcz znaków tabliczek z nazwami ulic, 10) montaż nowych luster drogowych U-18a fi700 800 wraz ze słupkiem, 11) wymiana zniszczonego lustra drogowego na nowe do istniejącego słupka, 12) wymiana zniszczonego słupka do istniejącego lustra drogowego, 13) montaż punktowych elementów odblaskowych w nawierzchni jezdni. (Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), 14) montaż nowego ogrodzenia segmentowego U-12a - pojedynczy segment. (Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 15) montaż słupków ogrodzenia segmentowego U-12a, 16) montaż nowego słupka blokującego stały U-12c, 17) wymiana zniszczonego słupka blokującego U-12c, 18) remont elementów bezpieczeństwa: a. obracanie tarczy lustra drogowego do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, b. prostowanie odchylonych od pionu słupków - odchylenie od pionu do 300, c. uzupełnienie zerwanej okleiny odblaskowej ogrodzenia segmentowego, d. malowanie farbą antykorozyjną farbą cynkową poliwinylową elementów oznakowania narażonych na korozję ocynkowanych, e. czyszczenie elementów bezpieczeństwa ruchu pomalowanych farbą, sprayem, graffiti f. mycie zabrudzonych elementów bezpieczeństwa ruchu luster ogrodzenia segmentowego, g. zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 19) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Wszystkich Świętych dotyczy okolic cmentarza komunalnego przy ul. Komunalnej oraz okolic cmentarza parafialnego przy ul. Smutnej i Prawniczej oraz cmentarza parafialnego przy ul. Zbożowej zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Czas obowiązywania od 31.10.2014 r. godz. 14.00 do 02.11.2014. godz. 8.00 oraz od 31.10.2015 r. godz. 14.00 do 02.11.2015. godz. 8.00. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 10 do SIWZ, 20) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Święta niepodległości dotyczy ul. Ks. Klimka zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Czas obowiązywania w dniu 11.11.2014 r. oraz w dniu 11.11.2015 r. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 11 do SIWZ, 21) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy. Część 2. Bieżące utrzymanie i montaż tablic drogowych typu E-1 i E-2a oraz drogowskazów typu E-3: 1) wymiana i odtworzenie istniejących tablic drogowskazowych E-1 i E-2a oraz E-3 2) montaż nowego oznakowania, 3) remont istniejącego oznakowania, 4) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy. Część 3. Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego: 1) Malowanie cienkowarstwowe farbą akrylową z odblaskiem, a. mechaniczne odnawianie oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta, powierzchnie wyłączone z ruchu, b. mechaniczne wykonanie nowego oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta, powierzchnie wyłączone z ruchu, c. ręczne odnawianie malowanie nowych symboli oznakowania poziomego: strzałki kierunkowe, linie warunkowego zatrzymania rower, osoba niepełnosprawna, d. usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemiczne z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników. 2) Malowanie grubowarstwowe jezdni masami termoplastycznymi i chemoutwardzalnymi z odblaskiem - struktura, a. odnawianie oznakowania poziomego (wcześniej wykonanych aplikacji): linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, powierzchnie wyłączone z ruchu, b. wykonywanie nowych oznakowań wynikających ze zmian w organizacji ruchu, c. wykonanie aplikacji symboli znaków pionowych A-17, B-33, d. odnawianie przejść dla pieszych w kolorze czerwonym - tło, e. usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemicznej z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników. Część 4. Bieżące utrzymanie i remont barier ochronnych stalowych U-14a 1) wymiana uszkodzonych elementów bariery ochronnej stalowej na nowe (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 2) montaż nowych barier ochronnych stalowych (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 3) remont i prostowanie pochylonych słupków, 4) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia dla części 1 i do wysokości 50% wartości zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia dla części 3.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 34.99.22.00-9, 45.23.32.90-8, 34.99.23.00-0, 44.42.34.00-5, 45.21.33.50-1, 45.23.31.40-2, 71.32.50.00-2, 71.32.70.00-6, 45.23.32.21-4, 45.23.32.70-2, 45.44.21.80-2, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - wadium w wysokości 5 000,00 zł Część 2 - wadium w wysokości 2 000,00 zł Część 3 - wadium w wysokości 8 000,00 zł Część 4 - wadium w wysokości 1 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: a) Część 1 - 1 robotę budowlaną, której zakres związany był z oznakowaniem pionowym o wartości nie mniejszej niż 70.000 brutto. b) Część 2 - 1 robotę budowlaną, której zakres związany był z tablicami drogowymi typu E-1, E-2a lub E-3 o wartości nie mniejszej niż 30.000 brutto. c) Część 3 - 1 robotę budowlaną, której zakres związany był z oznakowaniem poziomym o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. d) Część 4 - 1 robotę budowlaną, której zakres związany był z barierami ochronnymi stalowymi U-14a o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto. oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy: kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT. 2) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy w zakresie wynikającym z nowo obowiązujących przepisów 3) Znalezienie niewybuchów. Spisanie aneksu do umowy przesuwającego termin wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów. Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane 4) Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane 5) Zmiana podmiotu na zasobach, którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wprowadzenie zaakceptowanego przez Zamawiającego innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl/ menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Żory, Zespół Zamówień Publicznych, pok.203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żory 44-240 Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, pok. INFORMACJA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie i remont oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) montaż nowych kompletnych znaków wraz ze słupkiem, 2) montaż tabliczek z nazwami ulic wraz ze słupkiem. (Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 3) montaż znaków na słupach oświetleniowych - system Band-It, 4) wymiana słupka do znaku/tabliczki, 5) wymiana tablicy znaku/tabliczki do słupka, 6) remont znaków/tabliczek oraz słupków: a) prostowanie odchylonych od pionu słupków znaków/tabliczek z nazwami ulic - odchylenie od pionu do 300, b) prostowanie wygiętej powierzchni tarczy znaku/tabliczki gumowym młotkiem c) obracanie tarczy znaku/tabliczki do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku/tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, d) uzupełnienie zerwanej aplikacji, e) malowanie farbą antykorozyjną/farbą cynkową zawierającą sproszkowany cynk elementów oznakowania narażonych na korozję f) czyszczenie znaków pomalowanych farbą, sprayem, graffiti g) mycie zabrudzonych znaków/luster, h) zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 7) montaż słupków ze złączami zrywalnymi Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 8) demontaż słupków, 9) demontaż tarcz znaków/tabliczek z nazwami ulic, 10) montaż nowych luster drogowych u-18a fi700/800 wraz ze słupkiem, 11) wymiana zniszczonego lustra drogowego na nowe do istniejącego słupka, 12) wymiana zniszczonego słupka do istniejącego lustra drogowego, 13) montaż punktowych elementów odblaskowych w nawierzchni jezdni (Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), 14) montaż nowego ogrodzenia segmentowego u-12a - pojedynczy segment (Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 15) montaż słupków ogrodzenia segmentowego U-12a, 16) montaż nowego słupka blokującego/stały/ u-12c, 17) wymiana zniszczonego słupka blokującego u-12c, 18) remont elementów bezpieczeństwa: a) obracanie tarczy lustra drogowego do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku/tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, b) prostowanie odchylonych od pionu słupków - odchylenie od pionu do 300, c) uzupełnienie zerwanej okleiny odblaskowej ogrodzenia segmentowego, d) malowanie farbą antykorozyjną/farbą cynkową/ poliwinylową elementów oznakowania narażonych na korozję/ocynkowanych, e) czyszczenie elementów bezpieczeństwa ruchu pomalowanych farbą, sprayem, graffiti f) mycie zabrudzonych elementów bezpieczeństwa ruchu luster/ogrodzenia segmentowego, g) zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 19) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Wszystkich Świętych dotyczy okolic cmentarza komunalnego przy ul. Komunalnej oraz okolic cmentarza parafialnego przy ul. Smutnej i Prawniczej oraz cmentarza parafialnego przy ul. Zbożowej zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Czas obowiązywania od 31.10.2014 r. godz. 14.00 do 02.11.2014. godz. 8.00 oraz od 31.10.2015 r. godz. 14.00 do 02.11.2015. godz. 8.00. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 10 do SIWZ, 20) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Święta niepodległości dotyczy ul. Ks. Klimka zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Czas obowiązywania w dniu 11.11.2013 r. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 11, 21) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 34.99.22.00-9, 45.23.32.90-8, 34.99.23.00-0, 44.42.34.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie i montaż tablic drogowych typu E-1 i E-2a oraz drogowskazów typu E-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wymiana i odtworzenie istniejących tablic drogowskazowych E-1 i E-2a oraz E-3 2) montaż nowego oznakowania, 3) remont istniejącego oznakowania, 4) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.90-8, 34.99.22.00-9, 45.21.33.50-1, 45.23.31.40-2, 71.32.50.00-2, 71.32.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Malowanie cienkowarstwowe farbą akrylową z odblaskiem, a) mechaniczne odnawianie oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta, powierzchnie wyłączone z ruchu, b) mechaniczne wykonanie nowego oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta powierzchnie wyłączone z ruchu, c) ręczne odnawianie/malowanie nowych symboli oznakowania poziomego: strzałki kierunkowe, linie warunkowego zatrzymania rower, osoba niepełnosprawna, d) usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni /np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemiczne z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników/. 2) Malowanie grubowarstwowe jezdni masami termoplastycznymi i chemoutwardzalnymi z odblaskiem - struktura, a) odnawianie oznakowania poziomego (wcześniej wykonanych aplikacji): linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, powierzchnie wyłączone z ruchu, b) wykonywanie nowych oznakowań wynikających ze zmian w organizacji ruchu, c) wykonanie aplikacji symboli znaków pionowych A-17, B-33, d) odnawianie przejść dla pieszych w kolorze czerwonym - tło, e) usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni / np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemicznej z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.21-4, 45.23.32.70-2, 45.44.21.80-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżące utrzymanie i remont barier ochronnych stalowych U-14a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wymiana uszkodzonych elementów bariery ochronnej stalowej na nowe (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 2) montaż nowych barier ochronnych stalowych. (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 3) remont i prostowanie pochylonych słupków, 4) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.32.80-5, 45.23.32.92-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.