eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólTermomodernizacja ZSP nr 2 w Nowej Soli - budynek internatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Nowa Sól: Termomodernizacja ZSP nr 2 w Nowej Soli - budynek internatu
Numer ogłoszenia: 245328 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja ZSP nr 2 w Nowej Soli - budynek internatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja ścian zewnętrznych , ocieplenie stropodachu wraz z robotami towarzyszącymi budynku internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 - przy ul. Wrocławskiej 33a. Budynek internatu położony jest w Nowej Soli, na działce nr ewid. 148/3. Na planie zagospodarowania działki (rys. nr 01 dokumentacji projektowej- zał. nr 2.3 do niniejszej SIWZ) budynek internatu został oznaczony numerem 1. 1.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe i budowl. - montażowe: pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką, - ocieplenie stropodachu niewentylowanego, - wymianę starych okien drewnianych, - wymianę starych drzwi zewnętrznych, - montaż daszków poliwęglanowych oraz czynności związane z pracami dociepleniowymi przygotowawczymi : - rozbiórka częściowa istniejącej opaski przy budynku, - odkopanie i przygotowanie do ocieplenia ściany fundamentowej na gł. około 60 cm, - wykonanie i zamontowanie elementów pod obróbki blacharskie, - wykonanie nowych obróbek blacharskich czynności związane z pracami dociepleniowymi zasadniczymi : - mocowanie styropianu do ścian przy pomocy zaprawy klejowej i łączników mechanicznych, - wykonanie warstwy zbrojonej, - montaż nowych podokienników z blachy, - wykonanie opaski o szerokości 50 cm, - uporządkowanie terenu. 1.2 Stolarka okienna i drzwiowa wg zestawienia stolarki - załącznik nr 2.3. niniejszej SIWZ 2.Opis przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji, którego integralną część stanowią: a) załącznik nr 2.1. -kosztorys ofertowy, b) załącznik nr 2.2. - część opisowa projektu budowlanego wraz ze specyfikacją wykonania robót, c) załącznik nr 2.3. - rysunki techniczne projektu 3. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru technicznego. 4. Informacje dodatkowe: 4.1.Wykonawca może zastosować materiały wskazane lub w pełni równoważne do określonych w dokumentacji, z tym że materiały równoważne powinny posiadać takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe. 4.2.Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien zawrzeć odrębną umowę z zarządcą obiektu na pobór wody i energii elektrycznej na cele robót budowlanych. 4.3.Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami. 4.4.Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany. Należy oznakować granice terenu budowy za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór. Strefy niebezpieczne uniemożliwiające dostęp osobom postronnym wyznacza się przez ich ogrodzenie i oznakowanie. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie i zwrot wadium 1.1. Wadium w wysokości: 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych), może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ o/Nowa Sól nr 89 2030 0045 1110 0000 0028 4750. Dokument przelewu należy opisać: Wadium- Termomodernizacja ZSP nr 2-internat Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 1.3. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy załączyć do oferty. 1.4. Termin wniesienia wadium - do dnia 14.08.2009 r. do godz. 09:00. 1.5. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 14.08.2009r. do godz.09:00 wyklucza się z postępowania. 1.6. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium. 1.7. Zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w n/w wypadkach: a) niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, b) na pisemny wniosek Wykonawcy jeżeli: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 1.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 1.7. lit. b wers 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 1.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy-prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Utrata wadium 2.1. Zgodnie z art. 46. ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi ; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o wartości brutto min. 500 000,00 zł. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót. b) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia , tj: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej 500 000,00zł, b) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.5. spełniają dodatkowe warunki szczególne określone w Rozdz. XIV SIWZ 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryteriów spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę) - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę) b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2. litera a), 1.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz.XIII ppkt 1.2. lit.b) - załącznik nr 7 do SIWZ oraz następujące dokumenty: -uprawnienia budowlane Kierownika budowy wskazanego w załączniku nr 7 , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83 poz.578 z późn.zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów, -aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika budowy, b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w Rozdz.XIII ppkt 1.2. lit.a) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 1.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (spełnienie warunku określonego w Rozdz.XIII ppkt 1.3. lit.a); b)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku określonego w Rozdz.XIII ppkt 1.3. lit.b); 1.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a/ Wykonawcy występujący wspólnie (zgodnie z art.23 ustawy Pzp) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b/ w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d/wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e/wypełniając formularz ofertowy ( załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. :nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. f) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 3. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645): 3.1.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. XIV pkt.1 ppkt.1.2. lit.a), ppkt.1.5 lit.a),b) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.2.Przedmiotowe dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1. lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ppkt 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; ważność dokumentów jak w ppkt 3.2. 4. Na kompletną ofertę składają się : a) załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji - formularz ofertowy, b) załącznik nr 2.1. do niniejszej specyfikacji -kosztorys ofertowy, c) załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji - podpisany formularz istotnych postanowień umowy. d) potwierdzenie wniesionego wadium e) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom(wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ) - dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje) f) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków, o których mowa w Rozdz. XIV specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiającego,otrzymać po złożeniu pisemnego wniosku o jej przekazanie za pośrednictwem poczty lub odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól Sekretariat - I piętro - pok.109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed podpisaniem Umowy wyłoniony w przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5,0 % kwoty zaproponowanego wynagrodzenia brutto za wykonanie robót.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną z zastrzeżeniem informacji zamieszczanych na stronie internetowej, na której umieszczona została niniejsza SIWZ.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.Zamawiający nie przewiduje zwrotu poniesionych kosztów udziału w postępowaniu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.