eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu WIEDZA OKNEM NA ŚWIAT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Tyszowce: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu WIEDZA OKNEM NA ŚWIAT
Numer ogłoszenia: 245327 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyszowce , ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, faks 084 6619302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/tyszowce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu WIEDZA OKNEM NA ŚWIAT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dostaw pomocy i urządzeń dydaktycznych dla uczniów projektu WIEDZA OKNEM NA ŚWIAT realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Miejsca dostaw gdzie realizowany jest Projekt: -Gimnazjum w Tyszowcach -Szkoła Podstawowa w Tyszowcach -Szkoła Podstawowa w Czartowczyku -Szkoła Podstawowa w Kazimierówce -Szkoła Podstawowa w Perespie -Szkoła Podstawowa w Przewalu Dostawa odbywać się będzie na koszt Wykonawcy i transportem zapewnionym przez Wykonawcę. Zadanie nr 1- (część 1)- Dostawa sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego - Tablica interaktywna mobilna - 3 sztuki - Projektor multimedialny - 1- sztuka - Notebook - 12- sztuk o przekątnej ekranu: 15,6 - Odtwarzacz CD z kolumnami - 6- szt. - Dyktafon - 1- szt. - Aparat fotograficzny - 2 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. - Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. - Mikrofon - 2 szt. W ramach realizacji zamówienia dostawca zapewnia instalację i uruchomienie w miejscu użytkowania oraz wszystkie dodatkowe przewody, uchwyty i inne materiały niezbędne do prawidłowego podłączenia i użytkowania sprzętu. Zadanie nr 2- (część 2)- Dostawa materiałów dydaktycznych. Ćwiczenia, podręczniki, gry, testy, papier, płyty CD i DVD, zestawy do nauczania poszczególnych przedmiotów itp. Ilości i rodzaje zgodnie ze specyfikacją materiałów dydaktycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.19.12.00-6, 32.33.21.00-0, 38.65.00.00-6, 30.23.21.50-0, 32.34.00.00-8, 32.33.16.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 30.19.59.00-1, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum jedno zadanie związane z dostawą sprzętu multimedialnego, a wartość zamówienia wynosiła co najmniej 10 000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. Dla zadania nr 2 Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum jedno zadanie związane z dostawą materiałów dydaktycznych, a wartość zamówienia wynosiła co najmniej 5 000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta, kosztorys ofertowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji zadania w przypadkach niżej wymienionych: 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej , pod rygorem nieważności. 2. Strony mogą dokonywać zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku, gdy: 1) na skutek wejścia w życie zmian legislacyjnych dojdzie do zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) i/lub którekolwiek z postanowień umowy staną się prawnie nieskuteczne, trwale niewykonalne lub umowa będzie zawierała lukę w uregulowaniu; 2) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Do wszczęcia postępowania w przedmiocie zmiany postanowień umowy wymagany jest pisemny wniosek jednej ze stron , zawierający propozycję zmian postanowień umowy wraz z uzasadnieniem. 4. Strony uzgodnią i odpowiednio wprowadzą w formie aneksu do postanowień umowy: 1) w miejsce postanowienia nieaktualnego, nieskutecznego, niewykonalnego, bądź luki w uregulowaniu właściwe postanowienia, które, o ile będzie to możliwe, powinny odpowiadać treści i celowi umowy , który Strony zamierzały osiągnąć przy jej zawieraniu; 2) odpowiednio zmienione postanowienia dotyczące warunków spełnienia wzajemnych świadczeń, w tym między innymi zakresu rzeczowo- finansowego, terminu spełnienia wynikających z umowy świadczeń i/lub obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/tyszowce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce ,kancelaria UM. -pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt WIEDZA OKNEM NA ŚWIAT realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego i nagłaśniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tablica interaktywna mobilna - 3 sztuki - Projektor multimedialny - 1- sztuka - Notebook - 12- sztuk o przekątnej ekranu: 15,6 - Odtwarzacz CD z kolumnami - 6- szt. - Dyktafon - 1- szt. - Aparat fotograficzny - 2 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. - Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt. - Mikrofon - 2 szt. Instalacja i uruchomienie: W ramach realizacji zamówienia dostawca zapewnia instalację i uruchomienie w miejscu użytkowania oraz wszystkie dodatkowe przewody, uchwyty i inne materiały niezbędne do prawidłowego podłączenia i użytkowania sprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.19.12.00-6, 32.33.21.00-0, 38.65.00.00-6, 30.23.21.50-0, 32.34.00.00-8, 32.33.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiczenia, podręczniki, gry, testy, papier, płyty CD i DVD, zestawy do nauczania poszczególnych przedmiotów itp. Ilości i rodzaje zgodnie ze specyfikacją materiałów dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.22.00-7, 22.11.10.00-1, 22.11.10.00-1, 30.19.59.00-1, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.