Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Orneta: Opracowanie i wdrożenie programu edukacyjnego, informacyjno-promocyjnego oraz wykonanie, druk i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych na temat projektu Budowa modelowej ścieżki dydaktycznej i odtworzenie historycznej kładki spacerowej w rezerwacie Dolina rzeki Wałszy. (ZD2-2710-6/11)
Numer ogłoszenia: 245316 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Orneta , ul. 1 Maja 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421149, faks 055 2422902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wdrożenie programu edukacyjnego, informacyjno-promocyjnego oraz wykonanie, druk i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych na temat projektu Budowa modelowej ścieżki dydaktycznej i odtworzenie historycznej kładki spacerowej w rezerwacie Dolina rzeki Wałszy. (ZD2-2710-6/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje kompleksowe opracowanie i wdrożenie programu edukacyjnego, informacyjno-promocyjnego oraz wykonanie, druk i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych na temat projektu Budowa modelowej ścieżki dydaktycznej i odtworzenie historycznej kładki spacerowej w rezerwacie Dolina rzeki Wałszy. Dla celów rozliczeniowych przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania (nie dopuszcza się jednak składania ofert częściowych): Zadanie 1: Opracowanie i wdrożenie spójnego programu edukacyjnego z uwzględnieniem specyfiki rezerwatu. Obejmuje zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej -wirtualnej wycieczki- po rezerwacie. Wymagania techniczne strony internetowej: - Adres strony i hosting zapewni Wykonawca przez okres minimum roku - Rozmiar strony głównej nie powinien przekraczać rozdzielczości 1024x768 - Strony www powinny by prawidłowo wyświetlane niezależnie od ustawionych rozdzielczości i wielkości okna w przeglądarce (niedopuszczalne jest nakładanie się tekstu lub jego obcinanie itp.) - Strony www muszą zostać wykonane w standardzie kodowania znaków Unicode UTF-8 - Kod strony powinien być zoptymalizowany pod względem czasu ładowania - Wykonawca zobowiązany jest do użycia odpowiedniej technologii budowy strony, która zapewni poprawne interpretowanie i wyświetlanie strony na popularnych urządzeniach, systemach i oprogramowaniu tzn. co najmniej: Windows PC(Microsoft Internet Explorer 7.0 i nowsza, Mozilla Firefox 3.0 i nowsza, Opera 10.0 i nowsza), Max OS Apple (Apple Safari 5.0, Mozilla Firefox 3.0 i nowsza) - Wykonawca zobowiązany jest do zoptymalizowania strony pod względem jej pozycjonowania. - Wykonawca zamieści podane przez Zamawiającego opisy stron i słowa kluczowe (sekcja meta) Zawartość strony internetowej: - Portal musi umożliwiać zamieszczanie zdjęć, linków zewnętrznych i wewnętrznych. - Strona musi zawierać następujące treści: * Dane teleadresowe * Informacje o projekcie * Informacje na temat finansowania projektu * Logotypy wskazane przez Zamawiającego * Zdjęcia * Informacje o rezerwacie * Test kończący na zasadzie - sprawdź czego się nauczyłeś Layout strony: strona musi mieć atrakcyjną i przejrzystą kolorystykę, zawierać elementy graficzne (logotypy wskazane przez Zamawiającego), nawiązywać kolorystyką do tematyki przyrodniczej. Wykonawca przygotuje 3 szablony strony do wyboru Zamawiającego. Zadanie 2: Opracowanie i wdrożenie programu informacyjno-promocyjnego. Polega na opracowaniu edytorskim, przygotowaniu do druku i zamieszczeniu w czasopiśmie o zasięgu, co najmniej lokalnym, 2 ogłoszeń prasowych. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy materiałów i informacji dotyczących ogłoszeń, nie później niż na 2 dni robocze przed datą publikacji. Wykonawca zobowiązany jest stosować w każdej publikacji ogłoszenia logotypy w szacie graficznej według wskazań Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo określi proponowane daty emisji ogłoszenia oraz pożądane miejsce jego publikacji. Zamawiający przewiduje publikacje ogłoszeń o łącznej powierzchni jednostkowej do 75cm2. Wszystkie ogłoszenia w kolorze. Wysyłka materiałów informacyjno - promocyjnych pocztą polską. Konfekcjonowanie 1000 szt. Zadanie 3: Opracowanie i wydanie materiałów informacyjnych na temat realizowanego projektu. Obejmuje opracowanie edytorskie, opracowanie projektów graficznych, wykonanie, druk i dostarczenie materiałów. Zamawiający oczekuje 2 propozycji projektów graficznych do wyboru. Wydruk po zatwierdzeniu ostatecznej wersji przez zamawiającego. Wykaz materiałów oraz wymagań dotyczących ich wykonania: - Ulotka, kolor 4+4, DL, papier 120 g, kreda mat, nakład 80 000 szt. - Broszura, kolor 4+4, format A3 do A4, papier kreda 200 g mat, nakład druku 8 000 szt. - list przewodni format A4, papier 120 g, kolor 4+0, nakład druku 800 szt. - koperty format C4 lub B4, kolor 4+0, 80 g, nakład druku 800 szt. - USB - drewniane ze znakowaniem, pojemność 2GB, nakład 800 szt. - CD 700 MB z nadrukiem CMYK + okładka kartonowa kolor 4+0, papier 200 gram karton mat, nakład 4 000 szt. - Linijki drewniane - lite drewno buk 19 cm, nadruk, nakład 800 szt. - zakładki z grafiką edukacyjną, papier kreda 300 g, 190 x 50 mm, kolor 4+0, nakład druku 24 000 szt. - plany lekcji z grafiką edukacyjną, format A5, kreda 300 g, kolor 4+0, nakład druku 12 000 szt. - tablica informacyjna, w komplecie okucia ocynkowane do ziemi, drewno sezonowane, zaimpregnowane, pomalowane w kolorze brąz, daszek dwuspadowy, tablica wykonana na blasze ocynkowanej z zastosowaniem folii antygrafitti UV, montaż, transport 1 szt. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. W zakresie wykonania materiałów reklamowych (informacyjno-promocyjnych) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania materiałów pełnowartościowych w pierwszym gatunku. Produkty muszą być nowe. Wykonawca składa 2 różne propozycje, z czego zamawiający wybiera jedną. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji w postaci projektu w wersji próbnej egzemplarz każdego rodzaju materiału. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłosi do niego uwagi w terminie 4 dni roboczych od dnia otrzymania. Wykonawca dokona wskazanych przez zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych projektów graficznych w terminie 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Wszystkie artykuły w poszczególnych etapach prac wykonawczych wykonawca będzie odbierał i dostarczał na własny koszt. Wykonawca przekaże zamawiającemu tła elementów oraz poszczególne pliki graficzne materiałów stworzone przez Wykonawcę w formie elektronicznej (na płycie CD w formacie umożliwiającym wykorzystanie jej elementów lub w całości do ponownego wydruku). Dostawę przygotowanych materiałów do siedziby Zamawiającego (koszt dostawy) Wykonawca wlicza w cenę oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.96.00.00 - Usługi fotograficzne i pomocnicze 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset i 00_100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem art.38 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w sposób umożliwiający załączenie do składanej oferty oryginalnego dowodu jego wniesienia (w przypadku przelewu bankowego dopuszcza się załączenie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii z tym, że po otwarciu ofert na życzenie komisji przetargowej należy okazać w celu potwierdzenia oryginał dokumentu), w jednej z następujących form: a) w pieniądzu - przelewem na konto Nadleśnictwa Orneta kwotę wadium należy wpłacić przed przetargiem do dnia: 24.08.2011 r. na konto Nadleśnictwa w BS w Sztumie, oddz. Orneta nr 14 8309 0000 0058 2665 2000 0010, z tym, że przed upływem terminu otwarcia ofert pieniądze wpłacone tytułem wadium muszą znajdować się na wyżej wymienionym koncie. Przelew prosimy zatytułować: Promocja Wałsza b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). 2. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w formie dopuszczalnej ustawą Pzp (dla form niepieniężnych z określeniem warunków wypłaty sumy gwarantowanej) do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy dostawy/usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione zobowiązanie ofertowe 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo (a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp.olsztyn/nadl_orneta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Orneta,
ul. 1-go Maja nr 26
11-130 Orneta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwa Orneta - pokój nr 2, ul. 1-go Maja nr 26 11-130 Orneta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Budowa modelowej ścieżki dydaktycznej i odtworzenie historycznej kładki spacerowej w rezerwacie Dolina rzeki Wałszy, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania szablonów stron www dla Politechniki Świętokrzyskiej w związku z realizacją projektu pn. "Uczelnia przyjazna społeczności akademickiej" nr FERS.03.01-IP.08-0011/24
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Usługi drukowania książek i zeszytów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Wykonanie usługi poligraficznej i introligatorskiej wraz z dostawą dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.