eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu usług Technicznych Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Zagórz: Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu usług Technicznych Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 24526 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. , ul. Bieszczadzka 5, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4561500, faks 0-134651505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.zagorz.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu usług Technicznych Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości do 45 000 dm3 w temperaturze referencyjnej produktu 150C do zbiornika naziemnego będącego własnością Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o. w okresie od 20 lutego 2016 r. do 31 stycznia 2017 r. Zbiornik zlokalizowany jest na terenie Zamawiającego w Zagórzu przy ul. Bieszczadzkiej 5. Koszty transportu paliwa (do momentu zatankowania zbiornika) w całości obciążają Wykonawcę zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał paliwo przy użyciu środków transportu spełniających normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska. Dostarczenie paliwa może być realizowane w godzinach od 8.00-15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. Nr 4 poz. 28 z późn. zm.). Olej napędowy będący przedmiotem zamówienia, musi odpowiadać polskim normom jakościowym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontroli jakości paliw (Dz.U. z 2014 r, poz. 1728 ze zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 775 ze zm.) oraz wydanych na podstawie powyższych ustaw rozporządzeniach, w tym w szczególności rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058). - Olej napędowy PN-EN 590+A1:2011 2. Dowóz paliwa nastąpi z miejsca jego produkcji lub przechowywania do siedziby zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw ON do stacji paliw Zamawiającego i do realizacji jednostkowych dostaw OBN w ciągu 3 dni od dnia zamówienia paliwa przez Zamawiającego złożonego telefonicznie, faxem lub drogą mailową. 4. Zamówione ilości ON, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć własnym lub wynajętym transportem na jego koszt i ryzyko do stacji paliw Zamawiającego. 5. Wykonawca realizował będzie dostawy autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 20111 r. Prawo o miarach (Dz.U. z 2004r. Nr 243, poz. 2441 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern ( pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy, winien być wyposażony w legalizowane urządzenie pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do stacji paliw. Zarówno zbiornik jak i urządzenie pomiarowe w autocysternie winny posiadać ważne cechy legalizacyjne oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ oraz dopuszczenie UDT zbiornika. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać każdorazowo przed każdym rozładunkiem autocysterny komplet dokumentów zawierający co najmniej świadectwo jakości produktu oraz dyspozycję dostawy (kartę nalewu) zawierającą co najmniej pełną nazwę produktu i nr normy, której produkt odpowiada, oraz ilość dostarczonego produktu wraz z adnotacją o temperaturze nalewu oraz potwierdzenie obowiązujących aktualnie cen hurtowych oleju napędowego u producenta - publikowanych na jego stronach internetowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia przed rozładunkiem autocysterny kontroli wstępnej obejmującej: a) sprawdzenie czy autocysterna nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków b) sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych autocysterny c) sprawdzenie stanu napełnienia zbiorników autocysterny d) pobranie próbek paliwa z każdego zaworu spustowego autocysterny w celu dokonania oceny wzrokowej, czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody e) wykonanie testu na obecność oleju opałowego. Graniczna wielkość do której pobiera się próbki to ok. 20 dm3. 8. Odbiory dostarczonego ON będą na stacji paliw zamawiającego przez komisję, w skład której wchodzić będzie przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy. 9. Faktyczna ilość dostarczonego paliwa zostanie ustalona na podstawie wskazań licznika Wykonawcy. 10. W razie wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego strony mogą zlecić jego badanie niezależnemu podmiotowi, gdy reklamacja okaże się uzasadniona koszty badania pokrywa Wykonawca, ponadto zobowiązany jest on do dostarczenia w ciągu 24 godzin właściwego oleju napędowego w ilości zgodnej z reklamowaną partią. W przypadku gdy reklamacja będzie nieuzasadniona koszty badania pokrywa Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wielkości zamówienia (łącznej ilości paliwa) stosownie do potrzeb i posiadanych środków - Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 7.2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 7.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 81 1240 2340 1111 0010 4445 8574 . Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 7.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że posiada na aktualny dzień składnia ofert koncesję na obrót paliwami ciekłymi na trenie RP, zgodną z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą nie jest możliwa realizacji umowy , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od woli stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. 3) Zamiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron 4) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.zagorz.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Technicznych Sp. z o.o. 38-540 Zagórz ul. Bieszczadzka 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Technicznych Sp. z o.o. 38-540 Zagórz ul. Bieszczadzka 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.