eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. ZP-8-D/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Goczałkowice-Zdrój: DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. ZP-8-D/2014
Numer ogłoszenia: 245235 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. , ul. Uzdrowiskowa 54, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 449 21 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA POTRZEB UZDROWISKA GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ sp. z o.o. ZP-8-D/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów żywnościowych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) . 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 -pakietów : Pakiet Nr I - Artykuły spożywcze różne - 15800000-6;15841000-8;15614100-6 Pakiet Nr II - Artykuły spożywcze sypkie - 15610000-7;16612100-2;15013380-5 Pakiet Nr III - Warzywa świeże - 03221300-9 Pakiet Nr IV - Owoce i warzywa przetworzone - 15331000-7;15332100-2 Pakiet Nr V - Warzywa korzeniowe - 03221300-9.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.84.10.00-8, 15.61.41.00-6, 15.61.00.00-7, 16.61.21.00-2, 15.33.10.00-7, 15.33.21.00-2, 03.22.13.00-9, 03.22.13.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium ani wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są: - poświadczenie, w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego wykonane były lub są wykonywane zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający , z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, - w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia ani oświadczenia. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania lub wykonywania w w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę artykułów żywnościowych danego pakietu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia żadnego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4.Aktualnego potwierdzenia decyzji właściwego organu sanitarnego, że środki transportu, którymi będą wykonywane dostawy spełniają wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 5.Aktualnego potwierdzenia zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli żywności na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.), w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 6. Oświadczenie, że posiada opracowany, wdrożony i utrzymany jeden z obowiązujących systemów bezpieczeństwa żywności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności Dz. U. z 2010r. Nr 136,poz. 914 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie środków spożywczych. Oświadczenie nie jest wymagane od producentów produkcji pierwotnej. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 8. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt 4,5, innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów tylko wtedy gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów. 9. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla nieużytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gozdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój sp. z o.o. , ul.Uzdrowiskowa 54; 43-230 Goczałkowice-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zarządu Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój sp. z o.o. , ul.Uzdrowiskowa 54; 43-230 Goczałkowice-Zdrój.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR I - Artykuły spożywcze różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.84.10.00-8, 15.61.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR II - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SYPKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.00.00-7, 16.61.21.00-2, 15.01.33.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR III - WARZYWA I OWOCE PRZETWORZONE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.10.00-7, 15.33.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR IV - WARZYWA ŚWIEŻE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR V - WARZYWA KORZENIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do (siwz) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.