eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekDostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Czarnobór w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Szczecinek: Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Czarnobór w roku 2008
Numer ogłoszenia: 245211 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Czarnobór , Czarnobór 1, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743022, fax. 094 3743022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/czarnobor/info.php?id=57

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Czarnobór w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Czarnobór w 2008 roku, łączna powierzchnia użytkowa budynku wynosi 606 m2 Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie: 3 gabinetów, sekretariat, hall, sala konferencyjna, 2 aneksów kuchennych, 16 pomieszczeń pracowniczych, archiwum oraz 1 pomieszczenie gospodarcze. Na wyposażenie w/w pomieszczeń Zamawiający przewidział następujące ilości: biurka - 23 szt., fotele obrotowe - 23 szt., kontenery mobilne - 22 szt., stoły konferencyjne - 12 szt., krzesła konferencyjne - 85 szt., fotele konferencyjne - 2 szt., szafy ubraniowe - 18 szt., regały aktowe - 41 szt., regały aktowe niskie - 29 szt., stoliki okolicznościowe - 3 szt., szafa na mapy - 2 szt., lada recepcyjna - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 36.14.30.00 - 36.14.30.00 36.11.14.20 - 36.11.14.20 36.11.13.00 - 36.11.13.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 2500 zł. Wadium będzie wnoszone po zaproszeniu do składania ofert, przed upływem terminu do złożenia oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali bez zastrzeżeń dostawy mebli biurowych o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawcy wykażą, iż posiadają wolne środki finansowe na koncie bankowym lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20 000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, z wyjątkiem sytuacji opisanej poniżej. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających powyższe warunki będzie wyższa niż przewidziana w ogłoszeniu, czyli ponad 3 wykonawców, zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania warunków wg poniższego: Ocena punktowa w zakresie dot. warunku opisanego w pkt V lit b) niniejszego ogłoszenia A:B x 40 gdzie: A - wartość dostaw badanego wniosku B - najniższa wartość dostaw ze wszystkich wniosków Ocena punktowa w zakresie dot. warunku opisanego w pkt V lit c) niniejszego ogłoszenia C:D x 60 gdzie: C- kwota wolnych środków na koncie lub zdolność kredytowa badanego wniosku D- najniższa kwota wolnych środków na koncie lub zdolność kredytowa ze złożonych wniosków Wykonawcy, w ilości maksimum 3, którzy otrzymają największą ilość punktów zostaną zaproszeni do złożenia ofert wstępnych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 20 000,00 PLN lub zdolności kredytowej minimum 20 000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw mebli biurowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawy zostały wykonane bez zastrzeżeń np. referencje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Warunki gwarancji - 0.2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Czarnobór ul. Czarnobór 1 78-400 Szczecinek tel. fax. 0-94 3743022 e-mail: czarnobor@szczecinek.lasy.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Czarnobór ul. Czarnobór 1 78-400 Szczecinek tel. fax. 0-94 3743022.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.