Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Wągrowiec: Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z utylizacją, z terenu nieruchomości należących do osób fizycznych, położonych na obszarze miasta Wągrowca
Numer ogłoszenia: 245182 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163188 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, faks 067 2620325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z utylizacją, z terenu nieruchomości należących do osób fizycznych, położonych na obszarze miasta Wągrowca.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę polegającą na usunięciu - uprzednio zdemontowanych przez właścicieli - wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości, należących do osób fizycznych oraz transportu i utylizacji na specjalistycznym składowisku. Zakres rzeczowy zamówienia: usługa polegająca na usunięciu zdeponowanych wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości: - przygotowanie azbestu do transportu, - zabezpieczenie miejsca załadunku, - uporządkowanie terenu nieruchomości po zakończeniu załadunku, - transport i przekazanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na specjalistyczne składowisko, za potwierdzeniem karta przekazania odpadu. Zamawiający nie jest w stanie określić wielkości przedmiotu zamówienia. Będzie ono realizowane na podstawie zapotrzebowania spływających wniosków mieszkańców na odbiór zdemontowanych wyrobów zawierających azbest.. Na podstawie doświadczenia lat poprzednich 2010 - 2012 Zamawiający przyjął metodę, że wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia odbywać się będzie po telefonicznym ustaleniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonanie usługi odbywać się będzie w co najmniej dwóch terminach lipiec i październik a w razie konieczności - spływu dużej ilości wniosków o odbiór azbestu z nieruchomości - ustalone zostaną dodatkowe terminy. Ponieważ rzeczywisty zakres zamówienia nie jest znany rozliczenie z Wykonawcą następować będzie każdorazowo po wykonaniu usługi na podstawie rzeczywistej ilości odebranych i przekazanych na składowisko wyrobów zawierających azbest i ceny jednostkowej podanej w ofercie. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ. Niniejsze zamówienie należy wykonać zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r., poz. 21, - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. z 2004., Nr 71, poz. 649, - rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów Dz. U. z 2005r., Nr 216, poz. 1824.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00 - 90.23.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13538,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22400,00
Oferta z najniższą ceną: 22400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44928,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.