eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z utylizacją, z terenu nieruchomości należących do osób fizycznych, położonych na obszarze miasta Wągrowca

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Wągrowiec: Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z utylizacją, z terenu nieruchomości należących do osób fizycznych, położonych na obszarze miasta Wągrowca
Numer ogłoszenia: 245182 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163188 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, ul. Kościuszki 15A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621522, 2680320, faks 067 2620325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z utylizacją, z terenu nieruchomości należących do osób fizycznych, położonych na obszarze miasta Wągrowca.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę polegającą na usunięciu - uprzednio zdemontowanych przez właścicieli - wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości, należących do osób fizycznych oraz transportu i utylizacji na specjalistycznym składowisku. Zakres rzeczowy zamówienia: usługa polegająca na usunięciu zdeponowanych wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości: - przygotowanie azbestu do transportu, - zabezpieczenie miejsca załadunku, - uporządkowanie terenu nieruchomości po zakończeniu załadunku, - transport i przekazanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na specjalistyczne składowisko, za potwierdzeniem karta przekazania odpadu. Zamawiający nie jest w stanie określić wielkości przedmiotu zamówienia. Będzie ono realizowane na podstawie zapotrzebowania spływających wniosków mieszkańców na odbiór zdemontowanych wyrobów zawierających azbest.. Na podstawie doświadczenia lat poprzednich 2010 - 2012 Zamawiający przyjął metodę, że wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia odbywać się będzie po telefonicznym ustaleniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonanie usługi odbywać się będzie w co najmniej dwóch terminach lipiec i październik a w razie konieczności - spływu dużej ilości wniosków o odbiór azbestu z nieruchomości - ustalone zostaną dodatkowe terminy. Ponieważ rzeczywisty zakres zamówienia nie jest znany rozliczenie z Wykonawcą następować będzie każdorazowo po wykonaniu usługi na podstawie rzeczywistej ilości odebranych i przekazanych na składowisko wyrobów zawierających azbest i ceny jednostkowej podanej w ofercie. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ. Niniejsze zamówienie należy wykonać zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r., poz. 21, - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest Dz. U. z 2004., Nr 71, poz. 649, - rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów Dz. U. z 2005r., Nr 216, poz. 1824.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00 - 90.23.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13538,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44928,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.