Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 245177 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów w skład którego wchodzi: - 1 szt. fabrycznie nowego pH-metru, - 3 szt. fabrycznie nowych eksykatorów do magazynowania próbek wrażliwych na wilgoć, - 7 szt. fabrycznie nowych rejestratorów temperatury i wilgotności, - 2 szt. fabrycznie nowych termometrów elektronicznych do kontroli temperatury suszonych próbek na etapie stygnięcia, - 5 szt. fabrycznie nowych termometrów elektronicznych ze szpikulcem do kontroli temperatury próbek, - 1 szt. dalmierza laserowego, - 1 szt. przymiaru sztywnego liniowego Część 2 - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego stolika wagowego do ważenia hydrostatycznego dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 3 - dostawa fabrycznie nowych sit laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów o wymiarach: - fi 300 mm w obudowie ze stopu Ak o wymiarach oczek 6,0 mm - 1szt. i 10,0 mm - 1szt. - fi 300 mm w obudowie ze stopu Ak o wymiarach oczek 0,10 mm - 1 szt. - fi 200 mm w obudowie z tworzywa sztucznego lub stopu Ak o wymiarach oczek 0,063 mm - 2 szt.; 0,075 mm - 2 szt.; 2,0 mm - 2 szt. - fi 200 mm w obudowie z tworzywa sztucznego o wymiarach oczek 0,063 mm - 4 szt.; 0,075 mm - 4 szt. Część 4 - Dostawa fabrycznie nowych wzorców masy dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Wzorce masy klasy F2 ze stali nierdzewnej, niemagnetycznej wraz ze Świadectwami Wzorcowania PCA w następującej ilości: - 2 sztuki o wadze 1kg, - 2 sztuki o wadze 2kg, - 2 sztuki o wadze 5kg. Część 5 - dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butli wraz z nadstawką do piknometru dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 6 - dostawa 4 szt. fabrycznie nowych bijaków i 2szt. fabrycznie nowych cylindrów stalowych z nasadkami do Proctora mechanicznego zgodnych z normą PN-88 B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 7 - dostawa fabrycznie nowych akcesoriów pomocniczych do badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 8 - dostawa fabrycznie nowych akcesoriów pomocniczych do poboru próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym Ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.2) oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)2. ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) Zmiany przepisów prawnych związanych z wykonaniem umowy, 2) Działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron, których strony mimo dochowania należytej staranności nie mogły przewidzieć i mu przeciwdziałać - w zakresie koniecznym, 3) Działaniu osób trzecich niezależnych od stron mających wpływ na wykonywanie umowy - w zakresie koniecznym 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 6,80 + koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie 35-959 Rzeszów, ul. Legionów 20, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym Ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie 35-959 Rzeszów, ul. Legionów 20, pokój nr 7 w dniu 28.11.2012r. o godz. 11:10..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów w skład którego wchodzi: - 1 szt. fabrycznie nowego pH-metru, - 3 szt. fabrycznie nowych eksykatorów do magazynowania próbek wrażliwych na wilgoć, - 7 szt. fabrycznie nowych rejestratorów temperatury i wilgotności, - 2 szt. fabrycznie nowych termometrów elektronicznych do kontroli temperatury suszonych próbek na etapie stygnięcia, - 5 szt. fabrycznie nowych termometrów elektronicznych ze szpikulcem do kontroli temperatury próbek, - 1 szt. dalmierza laserowego, - 1 szt. przymiaru sztywnego liniowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego stolika wagowego do ważenia hydrostatycznego dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego stolika wagowego do ważenia hydrostatycznego dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - dostawa fabrycznie nowych sit laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - dostawa fabrycznie nowych sit laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów o wymiarach: - fi 300 mm w obudowie ze stopu Ak o wymiarach oczek 6,0 mm - 1szt. i 10,0 mm - 1szt. - fi 300 mm w obudowie ze stopu Ak o wymiarach oczek 0,10 mm - 1 szt. - fi 200 mm w obudowie z tworzywa sztucznego lub stopu Ak o wymiarach oczek 0,063 mm - 2 szt.; 0,075 mm - 2 szt.; 2,0 mm - 2 szt. - fi 200 mm w obudowie z tworzywa sztucznego o wymiarach oczek 0,063 mm - 4 szt.; 0,075 mm - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Dostawa fabrycznie nowych wzorców masy dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Wzorce masy klasy F2 ze stali nierdzewnej, niemagnetycznej wraz ze Świadectwami Wzorcowania PCA w następującej ilości: - 2 sztuki o wadze 1kg, - 2 sztuki o wadze 2kg, - 2 sztuki o wadze 5kg..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Dostawa fabrycznie nowych wzorców masy dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Wzorce masy klasy F2 ze stali nierdzewnej, niemagnetycznej wraz ze Świadectwami Wzorcowania PCA w następującej ilości: - 2 sztuki o wadze 1kg, - 2 sztuki o wadze 2kg, - 2 sztuki o wadze 5kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butli wraz z nadstawką do piknometru dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butli wraz z nadstawką do piknometru dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - dostawa 4 szt. fabrycznie nowych bijaków i 2szt. fabrycznie nowych cylindrów stalowych z nasadkami do Proctora mechanicznego zgodnych z normą PN-88 B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - dostawa 4 szt. fabrycznie nowych bijaków i 2szt. fabrycznie nowych cylindrów stalowych z nasadkami do Proctora mechanicznego zgodnych z normą PN-88 B-04481 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - dostawa fabrycznie nowych akcesoriów pomocniczych do badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - dostawa fabrycznie nowych akcesoriów pomocniczych do badań laboratoryjnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - dostawa fabrycznie nowych akcesoriów pomocniczych do poboru próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - dostawa fabrycznie nowych akcesoriów pomocniczych do poboru próbek dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO, BUDYNKU GOSPODARCZEGO NA SPRZĘT P.POZ. ORAZ ZBIORNIKA BEZODPŁYWOWEGO NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE - KANCELARIA LEŚNICTWA LICHWIN I KUKUŁKA
- Zakup analizatora TOC z osprzętem do badania ogólnego węgla organicznego w wodzie
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.