Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Bydgoszcz: Wykonanie, dostawa stolarki okiennej PCV oraz demontaż starej stolarki drewnianej i montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
Numer ogłoszenia: 245169 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych , ul. Mieczysława Karłowicza 20, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 341-44-44, fax. 0-52 341-44-44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse.bydgoszcz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zse.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa (szkoła publiczna).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa stolarki okiennej PCV oraz demontaż starej stolarki drewnianej i montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa stolarki okiennej PCV w ilości 82 szt., demontaż starej stolarki drewnianej, montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z wykonaniem i montażem nowych parapetów zewnętrznych - 78 szt. oraz wykonaniem i montażem nowych parapetów wewnętrznych - 81 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) przedłożenie aktualnych zaświadczeń z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) przedstawienie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) przedstawienie Oferty w postaci pisemnej według Załączników nr 1 do 7 zgodnie z wymogami Ustawy i wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie, e) oświadczenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, f) oświadczenia o spełnienia wymagań opisanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, g) złożenie oświadczenia o przyjęciu warunków wykonania do dnia 30 listopada 2008 r., z tym że montaż należy realizować nie wcześniej niż od dnia 12 listopada 2008 r. h) złożenie oświadczenia o posiadaniu oryginałów atestów i świadectw dopuszczenia do obrotu w Polsce i udostępnieniu ich do wglądu (oryginałów) na każde żądanie Zamawiającego oraz załączeniu kserokopii tych dokumentów do przedstawionej Oferty. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez Wykonawców. Oceny, o której mowa dokona Komisja Przetargowa. 3. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem wymogów o których mowa w niniejszej SIWZ lub w przypadku gdy Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te wymogi, złożona Oferta zostanie wykluczona bez szczegółowej analizy merytorycznej (art. 24 ust 1 i 2 pzp) a Wykonawca niezwłocznie zostanie o tym powiadomiony (art. 24 ust 3 pzp). 4. Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem wymogów o których mowa w niniejszej SIWZ oraz Zamawiający uzna złożone dokumenty za spełniające te wymogi Oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy. 5. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył, bez wyjątku, dokumenty stanowiące załączniki nr 1-7 niniejszej SIWZ bez dokonywania w nich zasadniczych zmian. 6. Wykonawca w swojej Ofercie przedłoży opis oferowanego Przedmiotu Zamówienia (należy podać rodzaj, typ profili i okuć okiennych) oraz inne dokumenty mogące przedstawić Ofertę w sposób najbardziej korzystny, np. prospekty reklamowe, próbki, itp. 7. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w tym miejscu nie dotyczy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) przedłożenie aktualnych zaświadczeń z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) przedstawienie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) przedstawienie Oferty w postaci pisemnej według Załączników nr 1 do 7 zgodnie z wymogami Ustawy i wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym dokumencie, e) oświadczenia, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, f) oświadczenia o spełnienia wymagań opisanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, g) złożenie oświadczenia o przyjęciu warunków wykonania do dnia 30 listopada 2008 r., z tym że montaż należy realizować nie wcześniej niż od dnia 12 listopada 2008 r. h) złożenie oświadczenia o posiadaniu oryginałów atestów i świadectw dopuszczenia do obrotu w Polsce i udostępnieniu ich do wglądu (oryginałów) na każde żądanie Zamawiającego oraz załączeniu kserokopii tych dokumentów do przedstawionej Oferty. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez Wykonawców. Oceny, o której mowa dokona Komisja Przetargowa. 3. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem wymogów o których mowa w niniejszej SIWZ lub w przypadku gdy Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te wymogi, złożona Oferta zostanie wykluczona bez szczegółowej analizy merytorycznej (art. 24 ust 1 i 2 pzp) a Wykonawca niezwłocznie zostanie o tym powiadomiony (art. 24 ust 3 pzp). 4. Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem wymogów o których mowa w niniejszej SIWZ oraz Zamawiający uzna złożone dokumenty za spełniające te wymogi Oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy. 5. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył, bez wyjątku, dokumenty stanowiące załączniki nr 1-7 niniejszej SIWZ bez dokonywania w nich zasadniczych zmian. 6. Wykonawca w swojej Ofercie przedłoży opis oferowanego Przedmiotu Zamówienia (należy podać rodzaj, typ profili i okuć okiennych) oraz inne dokumenty mogące przedstawić Ofertę w sposób najbardziej korzystny, np. prospekty reklamowe, próbki, itp. 7. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w tym miejscu nie dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Karłowicza 20
85-092 Bydgoszcz
pokój nr 12 kancelaria.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 08:30, miejsce: ul. Karłowicza 20 85-092 Bydgoszcz pokój nr 12 kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 49/PA/2025 Remont pokryć dachowych w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
- Rozbudowa ulicy Podleśnej w Bydgoszczy w ramach Programu utwardzania ulic gruntowych na terenie miasta Bydgoszczy
- Dostawa myjni endoskopowych
- DOSTAWA MIĘSA WOŁOWEGO I SERC WOŁOWYCH DO OGRODU ZOOLOGICZNEGO W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W KRYRACH W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ OSP KRYRY
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - ul. Katowicka 60 front i oficyna
- Wymiana drzwi zewnętrznych i witryn klatek schodowych
- Wykonanie dwóch wiatrołapów przy wejściach do budynku "E" Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
- Budowa remizy strażackiej w Sicienku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.