eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 245146 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk twardy HDD 3,5 SATA 1TB do macierzy - 8 szt. Dysk twardy HDD SCSI min. 147GB - 6 szt. Dysk twardy HDD SCSI min. 73GB - 6 szt. Dysk twardy HDD 3,5 ATA 160GB - 5 szt. Dysk twardy HDD 2,5 ATA 160GB - 2 szt. UPS 600 VA - 14 szt. UPS 1000 VA - 8 szt. Pamięć RAM DDR2 2x1024 MB - 10 szt. Pamięć RAM DDR2 512 MB - 2 szt. Pamięć USB 16GB - 3 szt. Pamięć USB 4GB - 15 szt. Karta sieciowa NIC 1GB - 10 szt. Karta grafiki PCI Expres - 4 szt. Mysz do komputerowa USB - 10 szt. Zasilacz 380W do komputera PC - 5 szt. Serwer terminali wraz z konsolą LCD - 1 szt. Macierz dyskowa - 1 szt. UPS Rack - 1 szt. Komputer PC (jednostka centralna) - 35 szt. Komputer przenośny typu laptop - 16 szt. Komputer przenośny typu PDA - 2 szt. Monitor LCD 20 cali - 22 szt. Monitor LCD 26 cali - 1 szt. Drukarka laserowa - 5 szt. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 11 szt. Skaner płaski A4 - 3 szt. Skaner dokumentów - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.82.00.00 - Serwery 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Dla poszczególnych części zamówienia wadium wynosi: Część A - 3.700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych). Część B - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Część C - 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia winien wnieść wadium w wysokości równej sumie odpowiednich kwot. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu - przelew na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien powołać nazwę przetargu. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego oraz w: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w pokoju 504. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium (bez żadnego działania ze strony wykonawców), jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 12. Jeżeli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zabezpieczoną wadium w formie uniemożliwiającej zwrot wadium w odpowiednich częściach, Zamawiający zwróci wadium po zaistnieniu okoliczności uprawniających do zwrotu wadium dla wszystkich części oferty. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena sytuacji finansowej wykonawcy. Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe przekraczające dla poszczególnych części: Część A - Dostawa podzespołów komputerowych - 15.000 (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Część B - Dostawa urządzeń do serwerowni - 20.000 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Część C - Dostawa komputerów, monitorów, drukarek i skanerów - 50.000 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). lub ma zdolność kredytową przekraczającą kwoty wymienione powyżej dla poszczególnych części. Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia winien posiadać w dyspozycji środki przekraczające sumę odpowiednich kwot. 4. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie dokumentami wskazanymi dla części A w pkt. 7.1. a-e oraz 7.2 SIWZ, dla części B w pkt. 7.1. f-j oraz 7.2. SIWZ, a dla części C pkt. 7.1. k-o oraz 7.2. SIWZ 5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. 1.1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału: Dokumenty wymagane dla części A: a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) Zestawienie kosztorysowe (część A) - załącznik nr 2/A do SIWZ c) Oferta techniczna (część A) - załącznik nr 3/A do SIWZ d) Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ Dokumenty wymagane dla części B: f) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, g) Zestawienie kosztorysowe (część B) - załącznik nr 2/B do SIWZ h) Oferta techniczna (część B) - załącznik nr 3/B do SIWZ i) Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. j) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ Dokumenty wymagane dla części C: k) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, l) Zestawienie kosztorysowe (część C) - załącznik nr 2/C do SIWZ m) Oferta techniczna (część C) - załącznik nr 3/C do SIWZ n) Oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. o) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednej części, do oferty dołącza jeden egzemplarz Załącznika nr 1 do SIWZ, Załącznika nr 4 do SIWZ, oraz Załącznika nr 5 do SIWZ (wspólnie do wszystkich zadań). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa Załącznik nr 5 do SIWZ oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione przez pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie. 1.2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli z dokumentów wymienionych w tym punkcie nie można uzyskać informacji o uprawnieniu osób podpisujących ofertę lub pełnomocnictwo wymienione w pkt. 1.6 do reprezentowania Wykonawcę, to do oferty należy dołączyć dokumenty pozwalające na uzyskanie tej informacji (np. jeżeli pełnomocnictwo zostało podpisane przez osoby nie będące aktualnie we władzach Spółki to w wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego muszą być dane historyczne, pozwalające ustalić kiedy ta osoba miała uprawnienie do podpisywania dokumentów). b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. lit a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Wszystkie dokumenty wymienione w punkcie1.2. muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy 1.4. Dokumenty wymienione w pkt. 1.2. b) sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.5. Dokumenty wymagane w pkt. 1.2.a i 1.2.b, w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, składane są przez każdego z wykonawców oddzielnie. 1.6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy pełnomocnictwo określające jego zakres, w oryginale lub jego kopia potwierdzona notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.isnet.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice Budynek A pok. 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice Budynek A pok. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa podzespołów komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dysk twardy HDD 3,5 SATA 1TB do macierzy -8 szt. Dysk twardy HDD SCSI min. 147GB - 6 szt. Dysk twardy HDD SCSI min. 73GB - 6 szt. Dysk twardy HDD 3,5 ATA 160GB - 5 szt. Dysk twardy HDD 2,5 ATA 160GB - 2 szt. UPS 600 VA - 14 szt. UPS 1000 VA - 8 szt. Pamięć RAM DDR2 2x1024 MB - 10 szt. Pamięć RAM DDR2 512 MB - 2 szt. Pamięć USB 16GB - 3 szt. Pamięć USB 4GB - 15 szt. Karta sieciowa NIC 1GB - 10 szt. Karta grafiki PCI Expres - 4 szt. Mysz do komputerowa USB - 10 szt. Zasilacz 380W do komputera PC - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń do serwerowni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer terminali wraz z konsolą LCD - 1 szt. Macierz dyskowa - 1 szt. UPS Rack - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów, monitorów, drukarek i skanerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer PC (jednostka centralna) - 35 szt. Komputer przenośny typu laptop - 16 szt. Komputer przenośny typu PDA - 2 szt. Monitor LCD 20 cali - 22 szt. Monitor LCD 26 cali - 1 szt. Drukarka laserowa - 5 szt. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 11 szt. Skaner płaski A4 - 3 szt. Skaner dokumentów - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.