eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlec › Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków w ilości 14 480 l



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Siedlec: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków w ilości 14 480 l
Numer ogłoszenia: 245111 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Siedlcu , ul. Wrocławska 22, 55-095 Siedlec, woj. dolnośląskie, tel. 071 3987695, fax. 071 3987695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szkolasiedlec.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków w ilości 14 480 l.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków. Podane ilości oleju należy traktować jako orientacyjne, olej opałowy będzie zamawiany w zależności od potrzeb. Parametry jakościowe oleju opałowego: 1. gęstość w temp. 20 st.C- max 860 ckg/m3 2. wartość opałowa - min 43,03 MJ/kg 3. temperatura zapłonu - min. 73 st. C 4. lepkość kinetyczna w temp. 20 st C- max 3,35 mm2/s 5. zaawartość zanieczyszczeń stałych - max 0,5 m/m 6. temperatura płynięcia- max -33stC 7. zawartość siarki poniżej - max 18 mg/kg 8. zawartość wody - max 61 mg/kg 9. pozostałość po spopieleniu - max 0,001 m/m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej (ustawą), spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie 30 dni po złożeniu faktury; 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny ofert i przydzielania punktów: 1. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia - nie spełnia. 2. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które: a) zostaną złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania, b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 3. WYKLUCZENIE - z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców z powodów określonych w art. 24 ustawy. 4. ODRZUCENIE - odrzucenie oferty następuje z powodów określonych w art. 89 oraz art. 90 ust. 3 ustawy. 5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Cena ofertowa za brutto za całość przedmiotu zamówienia: 100% 6. Sposób obliczania: Oferty będzie się porównywać za cenę brutto według poniższego wzoru: gdzie: R - ranga ogółem = 100 % CK - cena końcowa Cmin - najniższa cena brutto spośród oferowanych ważnych ofert Coceniana - cena brutto ocenianej oferty Wartość dla tego kryterium, nie może przekroczyć dla pojedynczego Wykonawcy CK = 100 pkt. 7. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Zamawiający będzie oceniał ofertę w systemie: spełnia - niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do SIWZ oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę po upływie nie mniej niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy) nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność gospodarczą. 9) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania dostawy objętej przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) kserokopię zezwolenia (koncesji) na handel paliwami płynnymi; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie (np. referencji, protokołów odbioru itp.) 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. II ust. 3 pkt 2 i 3 siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2 siwz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokument o którym mowa w ust. 4 pkt 3 siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Zamawiający zastrzega, iż dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Zamawiający informuje, iż wiążące dla niego będzie tłumaczenie dokumentu (wersja w języku polskim). 10. Za dokumenty i zaświadczenia ważne uznaje się oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11. Rozliczenia prowadzone będą pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym wyłącznie w złotych polskich..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szkolasiedlec.w.interia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Siedlcu ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół wSiedlcu ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków - sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przeprowadza się na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół w Siedlcu ul. Wrocławska 22, 55-095 Mirków 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną należy uznać taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe postawione przez Zamawiającego, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego zaoferowany przedmiot różni się znakiem firmowym, towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający nie przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy zamówień uzupełniających. Wszelkie rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.