Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Wrocław: Sukcesywna dostawa jest środków czystości do jednostek terenowych CI OR we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 245110 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 134, 50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 360 39 00, faks 071 364 00 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa jest środków czystości do jednostek terenowych CI OR we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i szacunkowe maksymalne ilości środków czystości zawiera w Rozdziale IV SIWZ - załączniki nr 1/1, nr 1/2, nr 1/3, nr 1/4, nr 1/5 do formularza ofertowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.16.10-6, 33.71.19.00-6, 33.76.00.00-5, 39.83.00.00-6, 39.83.13.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór jest zawarty w Rozdziale IV SIWZ- załącznik nr 2 do formularza ofertowego, b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wzór jest zawarty w Rozdziale IV SIWZ- załącznik nr 2.1 do formularza ofertowego,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz, potwierdzający spełnienie warunku opisanego w Rozdziale II pkt 1 ppkt 1 lit. b), sporządzony wg wzoru zawartego w Rozdziale IV SIWZ - załącznik nr 3 do formularza ofertowego, wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną dostawę środków czystości o minimalnej wartości brutto dla zadania nr 1 - 11 000,00 zł, dla zadania nr 2 - 1 650,00 zł, dla zadania nr 3 - 12 300,00 zł, dla zadania nr 4 - 11 100,00 zł, dla zadania nr 5 - 2 600,00 zł, W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest do: - udokumentowania co najmniej jednej dostawy środków czystości o wartości nie mniejszej niż wynosi suma wartości minimalnych (podanych powyżej) dla odpowiednich zadań, na które jest składana oferta, - bądź złożenia osobnych wykazów dostaw, odrębnych dla poszczególnych zadań, z zastrzeżeniem , że te same dostawy, nie mogą być wykazywane dwukrotnie; Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Zamawiający wyjaśnia, że dokonując oceny wykonanych dostaw podanych w wykazie uzna wyłącznie te, w których możliwa będzie identyfikacja ich odbiorcy oraz będą zawierały dokumenty potwierdzające, że przedmiotowe dostawy zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający w zależności od faktycznego zapotrzebowania w ramach złożonej oferty zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości jednego asortymentu zamówienia kosztem ograniczenia ilości drugiego w ramach ogólnej wartości brutto umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego ograniczenia ilości zamawianego asortymentu w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego w poszczególnych zadaniach. Z tytułu ograniczenia wartości przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POCZTA POLSKA S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Powstańców Śl. 134, 50 - 940 Wrocław pok. 161.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 10:00, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ul. Powstańców Śl. 134, 50 - 940 Wrocław pok. 132.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa środków czystości - magazyn Jelenia Góra, ul. Pocztowa 9/10, 58-500 Jelenia Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i szacunkowe maksymalne ilości środków czystości zawiera w Rozdziale IV SIWZ - załączniki nr 1/1do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.81.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa środków czystości - magazyn Legnica, ul. Piastowska 72, 59-200 Legnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i szacunkowe maksymalne ilości środków czystości zawiera w Rozdziale IV SIWZ - załączniki nr 1/2 do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa środków czystości - magazyn Wałbrzych, ul. Słowackiego 9, 58-300 Wałbrzych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i szacunkowe maksymalne ilości środków czystości zawiera w Rozdziale IV SIWZ - załączniki nr nr 1/3 do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.81.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa środków czystości - magazyn Wrocław ul. Krasińskiego 1, 50-945 Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i szacunkowe maksymalne ilości środków czystości zawiera w Rozdziale IV SIWZ - załączniki nr 1/4 do formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa środków czystości - magazyn CL OR Wrocławul. Powstańców Śl. 134, 50-945 Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i szacunkowe maksymalne ilości środków czystości zawiera w Rozdziale IV SIWZ - załączniki nr 1/5 do formularza ofertowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń i sprzętu gospodarczego dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I KOSMETYKÓW ORAZ SUCHYCH CHUSTECZEK WŁÓKNINOWYCH
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa środków czystości II
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r.
więcej: Szampony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.