eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszankaDostawa fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Olszanka: Dostawa fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 245095 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanka , 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 077 4129683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego autobusu z ilością 37 miejsc siedzących plus kierowca, oraz 1 miejsce przystosowane do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. 1. Cechy jakościowe : 1) pojazd fabrycznie nowy z roku produkcji 2008, 2) wymagana homologacja na autobus, 3) samochód powinien spełniać wszystkie warunki techniczne dla tego typu pojazdu, a jego wyposażenie ma być zgodne z przepisami prawa o ruchu drogowym. 2. Parametry techniczne : Przedmiotem dostawy jest : fabrycznie nowy z bieżącej produkcji autobus 37 miejscowy dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim, spełniającym następujące wymagania : 1) rok produkcji : autobus fabrycznie nowy - rok produkcji 2008 2) kolor nadwozia : brązowy - RAL 8004 - oklejenie po stronach bocznych autobusu herbu gminy o wym. 60 x 40 cm - oklejenie tylnej części autobusu informacją : Pojazd został zakupiony w ramach programu pn. UCZEŃ NA WSI - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie przy dofinansowaniu PFRON, oraz logo, 3) ilość miejsc pasażerskich : 37 miejsc siedzących + 1 kierowca + 1 miejsce do przewożenia osoby na wózku inwalidzkim po demontażu odpowiednich foteli pasażerskich 4) silnik ( umiejscowienie z przodu lub z tyłu ) : - 6 cylindrowy o mocy powyżej 150 KW - pojemność powyżej 5000 cm3 - spełniający normy EURO 4 w zakresie emisji spalin i hałasu. 5) skrzynia biegów : - manualna 6-cio biegowa zsynchronizowana, plus bieg wsteczny, 6) hamulce : - pneumatyczne dwuobwodowe, przodu i tyłu tarczowe, - ABS system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania , 7) układ kierowniczy : - przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydraulicznym - kolumna kierownicza regulowana, 8) drzwi : - pasażerskie - przednie - jednoskrzydłowe sterowane pneumatycznie ze stanowiska kierowcy ( umiejscowione przed przednią osią ) - pasażerskie - tylne - jednoskrzydłowe mechaniczne służące do wprowadzania wózków inwalidzkich ( umiejscowione za tylnią osią ) - drzwi kierowcy mechaniczne. 9) instalacja elektryczna : - napięcie znamionowe 24V - dwa akumulatory o pojemności minimum 140 Ah każdy - lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie - zestaw radiowy ( radioodtwarzacz CD, wzmacniacz, zestaw głośników, mikrofon ). 10) przedział kierowcy : - fotel kierowcy z poduszką pneumatyczną - kabina kierowcy typu otwartego - szyba w drzwiach kierowcy sterowana elektrycznie. 11) inne wyposażenie : - ogrzewanie - wodne niezależne o mocy nie mniejszej niż 24 KW z termoizolacją rur,i złączek - podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej, wyłożona wykładziną gładką, antypoślizgową, szczelną, zapewniającą możliwość mycia urządzeniami mechanicznymi, - podłoga wzmocniona na całej długości autobusu - instalacja nagłośniająca przestrzeni pasażerskiej w systemie stereo z mikrofonem dla kierowcy - firanki w oknach - fotele miękkie tapicerowane z podłokietnikiem od strony przejścia - szkielet podwozia i szkielet nadwozia zabezpieczony antykorozyjnie - poszycie wewnętrzne ścian i sufitu wykonane z płyty laminowanej - ściany i dach pojazdu izolowane termicznie - bagażniki wewnętrzne - bagażnik zewnętrzny o pojemności min. 1 m3 - okna - szyby boczne wklejane do nadwozia - wycieraczki z przodu autobusu - w podłodze szyny do bezpiecznego mocowania wózka inwalidzkiego - pasy do mocowania wózka inwalidzkiego - komplet biodrowych pasów bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim - podjazd/szyny/podest ułatwiający wjazd/ zjazd wózka inwalidzkiego 12) pozostałe wyposażenie : - dwie gaśnice 6 kg - apteczka - ogranicznik prędkości - tachograf cyfrowy dla dwóch kierowców - trójkąt ostrzegawczy - uchwyty do mocowania tablic ( uwaga dzieci ) - dwie tablice - uwaga dzieci 13) wymagania gwarancyjne : - gwarancja mechaniczna na okres min. 24 miesięcy. W pierwszym roku gwarancja powinna obejmować cały pojazd, w drugim roku układ napędowy i nadwozie - gwarancja na perforację elementów nadwozia na okres min. 36 miesięcy od daty wydania - odbioru przedmiotu zamówienia - gwarancja na lakier na okres min. 36 miesięcy od daty wydania - odbioru przedmiotu zamówienia . 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia : 1) Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Wykonawcy 2) Wraz z pojazdem Wykonawca winien dostarczyć : a) instrukcję obsługi w języku polskim b) świadectwo homologacji 3) Zamawiający nie dopuszcza produkcji jednostkowej oraz próbnej ( autobus musi być wyprodukowany w ilości min. 10 szt.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. Wadium może być wnoszone w formie : 1) w pieniądzu : na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Grodków - Łosiów , Oddział w Olszance , Pogorzela 35 NRB 08 88700005 1004 0110 1576 0203 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę, 2) w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź.zm.) 2. Sposób przekazania : dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. 1) wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń 3) dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest udokumentowanie wykonania co najmniej 2 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ww. ustawy . 5) zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę , które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom 6)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania , o których mowa w ppkt.1-3 2. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia- i -nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte z przedłożonych dokumentów i oświadczeń ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Wypełniona i podpisana OFERTA PRZETARGOWA - Załącznik nr 1- druk do SIWZ 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2 i spełnia warunki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . - Załącznik nr 2 - druk do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie , np. referencje - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi - Załącznik nr 4 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zapleczem serwisowym do świadczenia obsługi gwarancyjnej autobusów . 7. Zaparafowany wzór umowy - zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ- Załącznik nr 5 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - Załącznik nr 6 . Wykonawca musi wykazać, że zatrudnia przynajmniej dwóch mechaników posiadających umiejętność dokonywania napraw i przeglądów gwarancyjnych autobusów o doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 5 lat. Należy opisać kwalifikacje mechaników. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U z 2006 r Nr 87 poz. 605) . Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości , zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy .W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa w pkt. 3 i 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie .Oświadczenie o którym mowa w pkt. 2 składane jest wspólnie przez Wykonawców . Pozostałe dokumenty mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanka Olszanka 16 49-332 Olszanka Pokój nr 8.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszanka Olszanka 16 49-332 Olszanka Pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.