Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Jeleniewo: Przygotowanie, dostawę i wydanie gorących posiłków w szkołach w Jeleniewie.
Numer ogłoszenia: 245062 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeleniewo, ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie, tel. 087 5683022, fax 087 5683022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dostawę i wydanie gorących posiłków w szkołach w Jeleniewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, dostawę i wydanie uczniom objętym pomocą gorącego posiłku w okresie od 15 stycznia 2008 r. do 30 kwietnia 2008 r. w dniach nauki szkolnej w niżej wymienionych szkołach : 1.Szkole Podstawowej w Jeleniewie w ilości około 150 posiłków dziennie. 2.Gimnazjum Jeleniewie w ilości około 90 posiłków dziennie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1. Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 5.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ( Dz.U. nr 19 poz. 177 z późn. zm.). 5.3. Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w.w ustawy. 5.4. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia. 5.5. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 5.6. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z niniejszą SIWZ. 5.7.Dostawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5.8.Dostawca zajmujący się produkcją żywności powinien udokumentować, że jest pod stałym nadzorem Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 3)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 4)parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4. 5)Informację, że dostawca zajmujący się produkcją żywności jest pod stałym nadzorem Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniewo.i-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo pokój nr 16.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:55, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.