Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Słupsk: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO
Numer ogłoszenia: 245014 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słoneczna 16e, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8420730, 0598420269, faks 0598420284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.slupsk.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: 1.Demontaż i utylizacja pokrycia dachu. 2.Remont dachu z instalacją odgromową. 3.Remont elewacji i elementów zagospodarowania terenu. 1.Demontaż i utylizacja pokrycia dachu: 1.1.Rozbiórka pokrycia dachu z płyt falistych azbestowo-cementowych (eternitu) z foliowaniem palet ze zdemontowanymi płytami. Wywiezienie materiałów z rozbiórki pokrycia dachu do zakładu unieszkodliwiania odpadów i ich utylizacja. 1.2.Rozbiórka rynien, rur spustowych i innych obróbek blacharskich. 2. Remont dachu z instalacją odgromową: 2.1.Czyszczenie przez szczotkowanie konstrukcji stalowej dachu (płatwi, kratownic, wsporników i innych elementów), 2.2.Malowanie farbą miniową oraz dwukrotnie farbą ftalową konstrukcji stalowej dachu. 2.3.Wykonanie nowego pokrycia dachu z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym, powlekanej poliestrem lub równorzędnych z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich w systemie zastosowanych płyt warstwowych 2.4.Montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. 2.5.Przemurowanie istniejącego komina z zastosowaniem cegły klinkierowej pełnej. 2.6.Wymiana istniejącej instalacji odgromowej na nową (pręty, złącza, zaciski, wsporniki). 3.Remont elewacji i elementów zagospodarowania terenu: 3.1.Wymiana istniejących okien na nowe PCV wraz z naprawą i malowaniem istniejących krat okiennych i założeniem parapetów z blachy powlekanej. 3.2.Wymiana istniejących drzwi stalowych na nowe ocieplone. 3.3.Remont elewacji. 3.4.Wykonanie elementów zagospodarowania terenu. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w przedmiarze robót ,stanowiącym załącznik Nr 6A.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN 2.Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1.1. Warunki ogólne 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). 5) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w wyniku której, powstają odpady (azbest) 1.1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. ppkt 1-4 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki opisane w pkt 1.1, 1.2 Wykonawcy muszą spełniać łącznie. 1.2. Warunki szczegółowe 1.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy a/ Wykonawca musi wykazać: w zakresie sytuacji ekonomicznej - finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości zapewniającej realizację przedmiotowego Zamówienia, b/ Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 1.2.1.a) spełniają łącznie 1.2.2. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych i szczegółowych, określonych w pkt 1 . niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Lp. Nazwa dokumentu potwierdzającego: Warunek do spełnienia: 1. Oświadczenie z art. 22 i 24 Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości pozwalającej na realizacje przedmiotowego zamówienia Podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości pozwalającej na realizację zamówienia 3. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w wyniku, której powstają odpady ( azbest) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w wyniku, której powstają odpady ( azbest) 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykonanie w ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota została wykonana należycie- referencje Nie spełnienie któregokolwiek z podanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.3.1 Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, lub inny dokument, z którego będzie wynikało to pełnomocnictwo. 2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 2.6 Wraz z ofertą, w tym samym opakowaniu, winny być złożone: Oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 2; (załączniki) Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp Nazwa dokumentu potwierdzającego Wymagany dokument 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Informacja o zatrudnionych pracownikach przeznaczonych do realizacji zamówienia Do oferty należy załączyć: wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj robót ogólno- budowlanych. Wykonawca winien dysponować pracownikami: murarz- tynkarz, dekarz, kierowca kat, B i C, stolarz oraz pracownikami ogólnobudowlanymi. 3. Potwierdzenie posiadanych uprawnień 1. Przynajmniej jedna osoba winna posiadać uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi wraz z potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w wyniku której powstają odpady ( azbest). 4. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń Wykaz niezbędnych narzędzi, urządzeń i sprzętu jakie posiada Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować przynajmniej : jednym samochodem dostawczym, jednym samochodem samowyładowczym min. 5 ton. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykonanie w ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota została wykonana należycie. Przynajmniej jedna wykonana robota budowlana tożsama z zamówieniem winna być o wartości nie mniejszej niż wartość ceny netto składanej na niniejszy przetarg oferty, wraz z potwierdzeniem, że została wykonana należycie ( referencje) 6. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Polisę ubezpieczeniowa w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8. Kosztorys ofertowy szczegółowy Do oferty należy załączyć także: szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiący załącznik do SIWZ ( z podziałem dla każdej z branż) 9. Zestawienie zakresu rzeczowego i cen jednostkowych Wykaz składników cenotwórczych przyjętych w ofercie i stosowanych przez Wykonawcę : 10. Parafowany wzór umowy Do oferty należy załączyć parafowany wzór umowy 11. Dowód wpłaty wadium Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu potwierdzającą wpłatę wymaganego wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdp.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 16 e,
76-200Słupsk - sekretariat, pokój nr 15,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:00, miejsce: 1.Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 16 e, 76-200Słupsk - sekretariat, pokój nr 15,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- 24/TP/2025Dostawa wyposażenia Multimedialnego Laboratorium Przedmiotów Klinicznych w Instytucie Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Wykonanie usług kominiarskich na rok 2026/2027
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





