Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-01
Golub-Dobrzyń: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na utworzeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Zbójno.
Numer ogłoszenia: 245009 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, fax. 056 6835383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na utworzeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Zbójno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków polegająca na utworzeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla obrębów gminy Zbójno zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz.U z 2001r Nr 38, poz.454), Zakres prac obejmuje: Etap I (Zadanie I) - wykonanie wywiadu terenowego w zakresie budynków - wykonanie notatnika zmian danych ewidencyjnych w zakresie budynków Etap II (Zadanie II) - pomiar brakujących budynków - uzupełnienie bazy EGBiL o dane z pomiaru - uzgodnienie we właściwym miejscowo Urzędzie Gminy nazw ulic, placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości. - przygotowanie wykazów zmian gruntowych w związku ze zmianą funkcji budynku i wprowadzenie ich do bazy - uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków budynki wpisane do rejestru zabytków - wprowadzenie do bazy EGBiL danych o lokalach z dokumentacji prawnej będącej w zasobie ewidencji - przygotowanie danych ewidencyjnych do wyłożenia - wyłożenie danych do wglądu - uzupełnienie bazy ewidencyjnej zmianami wynikłymi w procedurze okazywania i zatwierdzania projektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.99 - 74.27.43.99 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1) prowadzą działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 2.1) posiadają przeszkolone do wykonywania prac w niżej wymienionym programie (minimum 2 osoby posiadające niezbędną wiedzę obejmującą napełnianie baz danych i obsługi systemu informatycznego Turbo EWID v.7.4) potwierdzoną certyfikatem ukończenia szkolenia obejmującego napełnianie bazy danych i obsługi systemu Turbo EWID v.7.4. 2.2)- Posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 (minimum 3 osoby) 2.3) Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dostarczone przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru - ( załącznik nr 2 ) W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - (Załącznik nr 3 ) Do informacji złożonej wg wzoru i treści zał. nr 3 należy dołączyć : - poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 (minimum 2 osoby) - certyfikat ukończenia szkolenia w systemie informatycznym EWID 2000 dla co najmniej 2 osób potwierdzających posiadanie wiedzy i doświadczenia . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww osobami i podmiotami i potwierdza spełnianie warunku. 4).Wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz załadowania w trybie wsadowym wyników modernizacji do bazy danych ewidencyjnych prowadzonej w systemie EWID 2000 z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie(referencje) wg wzoru stanowiącego ( załącznik nr 4 ) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który potwierdza spełnianie warunku. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 5.Wypełniony i podpisany ( formularz ofertowy)- na którym wykonawca sporządzi ofertę o treści wg wzoru (załącznik nr 1 ) 6.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art.23 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 5 ) 8.Podpisany Projekt umowy - wg wzoru stanowiącego (załącznik nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golub-dobrzyn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Golubiu - Dobrzyniu, ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu,ul. Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Budowa ścieżki rowerowej oraz budowa drogi dla rowerów w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 554 wraz z włączeniem do drogi powiatowej 2124C
- "Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego przy ul. Odrodzenia 8 w Kowalewie Pomorskim; Remont warsztatów samochodowych"
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Szkolnej 37 na żłobek
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.