eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Racibórz: Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 245008 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski , Plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4597385, faks 032 4597386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: a) Część nr 1 - obejmuje dostawę następujących urządzeń, akcesoriów i oprogramowania: 1) Komputer - 14 szt. 2) Monitor LCD - 1 szt. 3) Komputer mobilny - laptop (nr 1) - 2 szt. 4) Komputer mobilny - laptop (nr 2) - 1 szt. 5) Switch 19 cali 1U (nr 1) - 2 szt. 6) Switch 19 cali 1U (nr 2) - 1 szt. 7) Mediakonwerter - 2 szt. 8) Pamięć do komputera stacjonarnego ATX - 6 szt. 9) Pamięć do laptopa - 2 szt. 10) Dysk twardy IDE wewnętrzny - 2 szt. 11) Listwa przeciwprzepięciowa - 5 szt. 12) Zasilacz ATX - 2 szt. 13) Skaner biurowy A4 - 1 szt. 14) Oprogramowanie systemowe MS Windows 7 Pro 64-bit Polish 1pk DVD OEM - 6 szt. 15) Oprogramowanie systemowe MS Win SBS Prem 2008 w/SP2 Polish 1pk DVD 1-4CPU 5 Clt OEM - 1 szt. 16) Oprogramowanie systemowe MS Win Svr CAL 2008 Polish 1pk 5 Clt User CAL OEM - 15 szt. b) Część nr 2 - obejmuje dostawę następujących urządzeń i oprogramowania: 1) Zestaw komputerowy - 2 szt. 2) Oprogramowanie biurowe MS Office SB 2007 Win32 Polish 1pk V2 OEM - 2 szt. 3) Monitor LCD - 2 szt. c) Część nr 3 - obejmuje dostawę następujących urządzeń i oprogramowania: 1) Zestaw komputerowy - 1 szt. 2) Oprogramowanie biurowe MS Office SB 2007 Win32 Polish 1pk V2 OEM - 1 szt. 3) Monitor LCD - 1 szt. 4) Skaner biurowy A4 - 1 szt. d) Część nr 4 - obejmuje dostawę następujących urządzeń i akcesoriów: 1) Switch 19 cali 1U - 1 szt. 2) Router bezprzewodowy DSL N - 1 szt. 3) Kasetka ognio- i wodoodporna dostosowana do dokumentów i teczek formatu A4 - 1 szt. 4) Switche 5 portowe - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne / minimalne wymagania zamawiającego w zakresie parametrów zamawianego sprzętu, urządzeń, akcesoriów i oprogramowania) zawarty został w załącznikach nr 1a), 1b), 1c) oraz 1d) do SIWZ, gdzie: a) w załączniku nr 1a) opisano urządzenia, akcesoria i oprogramowanie w zakresie części nr 1, b) w załączniku nr 1b) opisano urządzenia i oprogramowanie w zakresie części nr 2, c) w załączniku nr 1c) opisano urządzenia i oprogramowanie w zakresie części nr 3, d) w załączniku nr 1d) opisano urządzenia i akcesoria w zakresie części nr 4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 31.21.41.00 - Przełączniki 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 44.42.17.80 - Kasety na dokumenty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz / Formularze cenowe sporządzone odrębnie dla części nr 1, części nr 2, części nr 3 oraz części nr 4 - według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 5a), 5b), 5c) oraz 5d) do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4a - pokój nr 5 (Referat Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Pl. Okrzei 4 - Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.