eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Gniezno: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016
Numer ogłoszenia: 244975 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniezno , Al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4245750, faks 61 4245751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2015 / 2016r., tj. odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi - posypywanie piaskiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez zleceniobiorcę w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zleceniodawcy. Zleceniobiorca zobowiązany podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Zleceniobiorca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie na jakim terenie będzie pracował. Zleceniobiorca zobowiązany jest do stawienia do dyspozycji środki transportowe - sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi : piasek, sól. Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV, a wszystkie pozostałe w standardzie V. Przy wycenie usług w zakresie odśnieżania należy podać środki transportowe - sprzęt z wyceną za 1 godzinę świadczonej usługi, bez kosztów dojazdu. Przy wycenie usług w zakresie zwalczania skutków gołoledzi należy podać środki transportowe - sprzęt za 1 godzinę świadczonej usługi wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi : piasek, sól, bez kosztów dojazdu. W zakres niniejszego postępowania wchodzi również droga z Gniezna do Jankowa Dolnego , długości 3450 mb, która wymaga zimowego utrzymania w III standardzie. Przy wycenie usług w zakresie jej utrzymania należy wycenić j.w. odrębnie odśnieżanie (środki transportowe, sprzęt, bez kosztów dojazdu) i odrębnie zwalczanie skutków gołoledzi (środki transportowe, sprzęt, materiały uszorstniające, bez kosztów dojazdu) za 1 godz. Wykonawca winien oświadczyć, czy zamówienie będzie wykonywane samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców - ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1 SIWZ). Standardy zimowego utrzymania dróg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, przy dokonywaniu oceny będzie stosowane określenie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonywał usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg min. przez dwa lata (względnie dwa sezony zimowe) o łącznej wartości min. 150.000,00 zł w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania usług oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi były wykonywane z należytą starannością i terminowo. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, przy dokonywaniu oceny będzie stosowane określenie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada 4 ciągniki wraz z pługami, z napędem 4x4 o mocy minimum 150 KM oraz min. 4 piaskarki. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje wymaganym sprzętem do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi, może polegać w celu ich wykazania na innych podmiotach, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, przy dokonywaniu oceny będzie stosowane określenie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, przy dokonywaniu oceny będzie stosowane określenie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, przy dokonywaniu oceny będzie stosowane określenie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniezno, al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Gniezno, al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno, sekretariat, pokój nr 22, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne w rejonie oznazconym kolorem czerwonym na załączniku mapowym stanowiącym inegralną częć SIWZ. Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2015 / 2016r., tj. odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi - posypywanie piaskiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez zleceniobiorcę w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zleceniodawcy. Zleceniobiorca zobowiązany podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Zleceniobiorca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie na jakim terenie będzie pracował. Zleceniobiorca zobowiązany jest do stawienia do dyspozycji środki transportowe - sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi : piasek, sól. Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV, a wszystkie pozostałe w standardzie V..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne w rejonie oznaczonym kolrem żółtym na załączniku mapowym stanowiącym inegralną częć SIWZ. Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg gminnych w okresie zimy 2015 / 2016r., tj. odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi - posypywanie piaskiem z solą dróg gminnych na terenie Gminy Gniezno. Usługi będą wykonywane przez zleceniobiorcę w zależności od warunków atmosferycznych po ówczesnym zgłoszeniu Zleceniodawcy. Zleceniobiorca zobowiązany podać nr telefonu pod którym będzie dostępny przez 24 godziny na dobę. Ponadto, Zleceniobiorca winien podać kontakt telefoniczny do operatorów sprzętu oraz określić dokładnie rejonizację tj. kto personalnie na jakim terenie będzie pracował. Zleceniobiorca zobowiązany jest do stawienia do dyspozycji środki transportowe - sprzęt wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi : piasek, sól. Wszystkie drogi gminne o nawierzchni ulepszonej utrzymywane winny być w standardzie IV, a wszystkie pozostałe w standardzie V..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH - ZIMA 2015 / 2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przy wycenie usług w zakresie zwalczania skutków gołoledzi należy podać środki transportowe - sprzęt za 1 godzinę świadczonej usługi wraz z niezbędnymi materiałami uszorstniającymi : piasek, sól, bez kosztów dojazdu. W zakres niniejszego postępowania wchodzi również droga z Gniezna do Jankowa Dolnego , długości 3450 mb, która wymaga zimowego utrzymania w III standardzie, oznaczona kolorem niebieskim na załączniku mapowym stanowiącym integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.