Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Zembrzyce: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ZEMBRZYCE W ROKU SZKOLNYM 2010/2011
Numer ogłoszenia: 244956 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach , Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 33 874 67 32, faks 33 874 60 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ZEMBRZYCE W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dniach nauki szkolnej polegające na codziennym dowożeniu uczniów do podanych w zamówieniu szkół z wymienionych miejscowości i odwożeniu ich trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej. a) Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek Leśniczówka - ilość uczniów 20 - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek Kapliczka - ilość uczniów 7 - z miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec - ilość uczniów 4 Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę około 7.50. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek Leśniczówka - ilość uczniów 20 - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek Kapliczka - ilość uczniów 7 - do miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec - ilość uczniów 4 Odwóz uczniów po zakończonych zajęciach około godziny 13.20. Uwaga, w każdym z kursujących pojazdów zarówno przy dowozie jak i odwozie uczniów, należy uwzględniać miejsce dla jednego opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 4 do SIWZ. b) Dowóz uczniów do Gimnazjum w Tarnawie Dolnej : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek Leśniczówka - 18 uczniów - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek Kapliczka - 3 uczniów - z miejscowości Śleszowice przystanek Krzyżówka - 20 uczniów - z miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec - 8 uczniów - z miejscowości Tarnawa Dolna przystanek Franiki - 1 uczeń - z miejscowości Tarnawa Dolna Pod Nizieniem - 18 uczniów Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 7.45, przywóz uczniów do szkoły na godzinę około 7.35. Odwóz uczniów z Gimnazjum w Tarnawie Dolnej: - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek Leśniczówka - 18 uczniów - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek Kapliczka - 3 uczniów - z miejscowości Śleszowice przystanek Krzyżówka - 20 uczniów - z miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec - 8 uczniów - z miejscowości Tarnawa Dolna przystanek Franiki - 1 uczeń - z miejscowości Tarnawa Dolna Pod Nizieniem - 18 uczniów Odwóz uczniów z przed budynku Gimnazjum o dwóch porach po zakończonych zajęciach około godziny 13.20 i 14.15. Uwaga, w każdym z kursujących pojazdów zarówno przy dowozie jak i odwozie uczniów, należy uwzględniać miejsce dla jednego opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 4 do SIWZ. c) Dowóz uczniów do Gimnazjum w Zembrzycach : - z miejscowości Marcówka przystanek Sklep - w ilości uczniów 32 + 2 opiekunów Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 7.45, przywóz uczniów do szkoły na godzinę około 7.30. Odwóz uczniów z Gimnazjum w Zembrzycach : - do miejscowości Marcówka przystanek Sklep - w ilości uczniów 32 + 2 opiekunów wyjazd po zakończonych zajęciach około godziny 14.35. - dowóz opiekuna z Zembrzyc do przystanku Sklep w Marcówce - wyjazd opiekuna około godziny 6.50, tak aby zajechać na wyjazd uczniów z Marcówki do Gimnazjum w Zembrzycach. - odwóz opiekuna z przystanku Sklep w Marcówce do Zembrzyc - wyjazd opiekuna około godziny 15.00, po odwozie uczniów na przystanek Sklep w Marcówce. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00 - 60.11.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) projekt umowy (PODPISANY) wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) Wypełniony zgodnie z SIWZ druk oferty wykonawcy - wg. Wzoru załącznika nr 2 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zembrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach, Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce odpłatność za SIWZ w wersji papierowej wynosi 30 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w budynku Urzędu Gminy Zembrzyce, 34-210 Zembrzyce 540, pokój nr 1 do dnia 19.08.2010 r. do godz. 1100..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.