eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaZad. 1Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy. Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy. Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy. Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im.Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Nidzica: Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy. Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy. Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy. Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im.Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy.
Numer ogłoszenia: 244879 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica , Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. 1: Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy. Zad. 2:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy. Zad. 3:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy. Zad. 4:Rozbiórka bud. gosp. stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Zad. 5:Rozbiórka bud. gosp. przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Zad. 6:Rozbiórka bud. gosp. w parku miejskim im.Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: Zadanie nr 1:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Warszawskiej 7 w Nidzicy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ. i/lub* Zadanie nr 2:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-316, 3-317, 3-319 w Nidzicy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ. i/lub* Zadanie nr 3:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Śliwkowej na działkach nr 3-318 i 3-319 w Nidzicy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ. i/lub* Zadanie nr 4:Rozbiórka budynku gospodarczego stanowiącego zespół garażowy przy ulicy Traugutta na działce nr 5-209 w Nidzicy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ. i/lub* Zadanie nr 5:Rozbiórka budynku gospodarczego przy ulicy Sprzymierzonych na działce nr 3-6/5 w Nidzicy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 14 do SIWZ; - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 25 do SIWZ. i/lub* Zadanie nr 6:Rozbiórka budynku gospodarczego w parku miejskim im. Gregoroviusa przy ulicy Traugutta na działce nr 5-6/4 w Nidzicy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z warunkami pozwolenia na rozbiórkę, projektem budowlanym , obowiązującymi przepisami normami, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: - Projekt budowlany rozbiórki stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ; - Specyf. Techn. Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 17 do SIWZ; - Projekt umowy - załącznik nr 25 do SIWZ. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty świadczenia stanowiącego załącznik nr 20 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Oferta sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ wraz z zawartym w niej oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy, które należy uzupełnić. 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty; 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp lub informację o nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące załącznik nr 23 do SIWZ lub załącznik nr 24 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z at. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego 6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 4. i 5. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

(zgodnie z § 10 projektu umowy) tj: 1. Zmiana terminu zakończenia zadania w przypadku: a) udzielenia zamówień dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na ten termin; b) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego c) zawieszenia wykonywania robót budowlanych na wniosek Zamawiającego d) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację robót 1.2.Zmiana wynagrodzenia w przypadkach robót zaniechanych 1.3.Zmiana stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 1.4. Zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców z zachowaniem postanowień §11 projektu umowy. 1.5. Zmiana przedstawicieli Wykonawcy na budowie 2. Korekty terminów zostaną przedłożone każdorazowo Zamawiającemu w terminie siedmiu dni kalendarzowych po powzięciu wiadomości o konieczności wprowadzenia zmian w umowie w formie aneksu do umowy. Okres przesunięcia terminu zakończenia przedmiotu umowy ustalony będzie w oparciu o realny wpływ tych przyczyn na termin zakończenia przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1 (pokój nr 5) w godz.7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: um_przetargi@nidzica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2013 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.