Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Słupsk: wykonanie usług kominiarskich oraz przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 244875 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług kominiarskich oraz przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich obejmujących czyszczenie przewodów kominowych, przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, w budynkach (lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz wykonywanie usług dodatkowych na obejmujących między innymi ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie inwentaryzacji kominów i podłączeń, w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, a administrowanych przez Oddział nr 1 i Oddział Nr 2 PGM w zakresie określonym szczegółowo w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. Określenie wielkości zamówienia Łączna ilość przewodów kominowych - 27615 szt. w tym: - przewody dymowe - 11031 szt. - przewody spalinowe - 5582 szt. - przewody wentylacyjne - 11002 szt. 1.2. Zamówienie podzielone jest na 5 części obejmujących odpowiednio 5 rejonów ulic w tym: 3 Rejony na terenie administracji Oddziału Nr 1 i 2 Rejony na terenie administracji Oddziału Nr 2. Wykaz budynków i ilości przewodów kominowych odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia określają załączniki od nr 7 do nr 11 SIWZ Szczegółowy zakres usług w każdej z części zamówienia jest jednakowy i obejmuje: 1) czyszczenie (oczyszczanie) przewodów kominowych (wg Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 147, poz. 1229, z póź. zm.) oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych , w tym m. in. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. nr 74, poz. 836), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563): - czyszczenie przewodów dymowych - 4 razy w roku - czyszczenie przewodów spalinowych wraz z nasadami kominowymi - 2 razy w roku - czyszczenie przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku. Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie sadzy z wyczystki i jej wyniesienie na zewnątrz budynku. 2) Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i częściach wspólnych budynków (wg wymagań art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z póź. zm.), wraz ze sporządzeniem protokółów z przeprowadzonej kontroli oraz nakazów do usunięcia nieprawidłowości przez najemców i właścicieli lokali mieszkalnych. Wzór protokółu i wzór nakazu przedstawiają załączniki nr 1 i nr 1A do wzoru umowy. 3) Usługi dodatkowe wykonywane na doraźne zlecenie Zamawiającego w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego w następującym zakresie: - ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, - sprawdzanie drożności przewodów i prawidłowości podłączeń do przewodów kominowych wraz z wydaniem opinii lub ekspertyzy kominiarskiej zawierającej wskazanie technicznego usunięcia usterek - sprawdzenie szczelności przewodów kominowych ze wskazaniem miejsca nieszczelności, - odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, usuwanie gniazd ptaków z przewodów, - wydanie, opinii w sprawie przełączeń paleniskowych, spalinowych, i wentylacyjnych do innych przewodów ze wskazaniem przewodu, do którego winny być przełączone - wykonanie szczegółowych inwentaryzacji przewodów kominowych i podłączeń, - wykonanie prześwietleń przewodów kominowych specjalistyczną kamerą TV Szacunkowe ilości poszczególnych usług dodatkowych w każdej części zamówienia określone są w formularzach cenowych stanowiących odpowiednio załączniki nr 1A do 1E SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 2000,00 PLN , Część nr 2 - 2000 PLN , Część nr 3 - 2000 PLN , Część nr 4 - 3000 PLN , Część nr 5 - 3000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki wynikające w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem w zakresie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia tj.: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonywanie usług w zakresie czyszczenia przewodów kominowych oraz w zakresie okresowej kontroli przewodów kominowych wg wymagań art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane trwające przez okres 12 miesięcy kalendarzowych i których wartość wyniosła minimum 50.000PLN licząc odrębnie na każdą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 3) wykażą, że dysponują co najmniej niżej określonymi osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia tj. : a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia mistrza kominiarskiego oraz dodatkowo minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje czeladnika lub mistrza w zawodzie kominiarz, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia - Wykonawca oprócz warunków określonych w pkt a, oraz w pkt. b musi dysponować dodatkowo co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia mistrza kominiarskiego odpowiednio dla każdej z dodatkowych części zamówienia, 4) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) wykażą, że dysponują co najmniej niżej określonymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: - kula kominiarska i kontrolna z odpowiedniej długości liną - anemometr cyfrowy do badania ciągu przewodu kominowego - wykrywacz tlenku węgla do wykrywania nieprawidłowości pracy urządzeń grzewczo-kominowych, - kamera inspekcyjna TV do prześwietleń i szczegółowych oględzin przewodów kominowych, - radiotelefony - komunikatory (krótkofalówki) minimum 2 szt W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum, żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (liczonych od daty upływu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o których mowa w pkt. 5.1. p.pkt 2 siwz z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ., W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w p.pkt c zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokóły odbioru końcowego) wystawione przez poprzednich zamawiających). Referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. e) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. f) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, dyplomy mistrzowskie, świadectwa czeladnicze lub inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje osób przeznaczonych do wykonania zamówienia g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. i) Wykaz sprzętu i narzędzi będących w dyspozycji wykonawcy, i) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824) - wymagany jest oryginał dokumentu. j) kalkulację ceny - sporządzoną według wzoru Formularza cenowego - odpowiedni dla każdej części zamówienia załącznik nr 1A , 1B , 1C , 1D lub 1E do SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w pkt .1. należy przedstawić (złożyć) w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt .1. p.pkt. litera b, g, oraz h przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. p.pkt a składane jest wspólnie przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum . 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (zgodne z art. 23 ustawy). Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady dotyczące konsorcjum. 5. Wykonawcy zagraniczni Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formir papierowej można uzyskać w formie papierowej w siedzibie Zamawiajacego - pokój nr7 - cena 15 zł + VAT 22%.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, pok. nr 4 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia na terenie administracji Oddziału Nr 1 PGM Sp. z o.o. Rejon ulic Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich obejmujących czyszczenie przewodów kominowych, przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, w budynkach (lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz wykonywanie usług dodatkowych na obejmujących między innymi ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie inwentaryzacji kominów i podłączeń, w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Rejon ulic nr 1 - Oddział nr 1 PGM w zakresie określonym szczegółowo w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. Określenie wielkości zamówienia Łączna ilość przewodów kominowych - 3983 szt. w tym: - przewody dymowe - 1045 szt. - przewody spalinowe - 829 szt. - przewody wentylacyjne - 2109 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 74.31.31.30-6, 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia na terenie administracji Oddziału Nr 1 PGM Sp. z o.o. Rejon ulic Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich obejmujących czyszczenie przewodów kominowych, przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, w budynkach (lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz wykonywanie usług dodatkowych na obejmujących między innymi ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie inwentaryzacji kominów i podłączeń, w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Rejon ulic nr 2 - Oddział nr 1 PGM w zakresie określonym szczegółowo w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. Określenie wielkości zamówienia Łączna ilość przewodów kominowych - 4842 szt. w tym: - przewody dymowe - 1666 szt. - przewody spalinowe - 849 szt. - przewody wentylacyjne - 2327 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 74.31.31.30-6, 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia na terenie administracji Oddziału Nr 1 PGM Sp. z o.o. Rejon ulic Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich obejmujących czyszczenie przewodów kominowych, przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, w budynkach (lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz wykonywanie usług dodatkowych na obejmujących między innymi ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie inwentaryzacji kominów i podłączeń, w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Rejon ulic nr 3 - Oddział nr 1 PGM w zakresie określonym szczegółowo w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. Określenie wielkości zamówienia Łączna ilość przewodów kominowych - 3513 szt. w tym: - przewody dymowe - 1912 szt. - przewody spalinowe - 702 szt. - przewody wentylacyjne - 899 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 74.31.31.30-6, 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia na terenie administracji Oddziału Nr 2 PGM Sp. z o.o. Rejon ulic Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich obejmujących czyszczenie przewodów kominowych, przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, w budynkach (lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz wykonywanie usług dodatkowych na obejmujących między innymi ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie inwentaryzacji kominów i podłączeń, w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Rejon ulic nr 1 - Oddział nr 2 PGM w zakresie określonym szczegółowo w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. Określenie wielkości zamówienia Łączna ilość przewodów kominowych - 7713 szt. w tym: - przewody dymowe - 3290 szt. - przewody spalinowe - 1506 szt. - przewody wentylacyjne - 2917 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 74.31.31.30-6, 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie przedmiotu zamówienia na terenie administracji Oddziału Nr 2 PGM Sp. z o.o. Rejon ulic Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich obejmujących czyszczenie przewodów kominowych, przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, w budynkach (lokalach i częściach wspólnych budynków) oraz wykonywanie usług dodatkowych na obejmujących między innymi ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych, odgruzowanie i udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie inwentaryzacji kominów i podłączeń, w ilości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, w budynkach stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w budynkach Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Rejon ulic nr 2 - Oddział nr 2 PGM w zakresie określonym szczegółowo w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.1. Określenie wielkości zamówienia Łączna ilość przewodów kominowych - 7564 szt. w tym: - przewody dymowe - 3118 szt. - przewody spalinowe - 1696 szt. - przewody wentylacyjne - 2750 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00-0, 74.31.31.30-6, 74.30.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług na okresową kontrolę stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.121.2025
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Kompleksowy nadzór inwestorski dla inwestycji pn. "Budowa pływalni przy ul. Ostródzkiej"
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP w Młochowie
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania zespołu pałacowo - parkowego w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





