Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Busko-Zdrój: Dostawa mebli wraz z transportem i montażem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 244860 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niepełnosprawnych Ruchowo , ul. Rehabilitacyjna 1, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3784119, 3784547, faks 041 3784119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosw.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z transportem i montażem do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niepełnosprawnych Ruchowo w Busku-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z transportem i montażem. W skład zamawianych mebli wchodzą: - biurka 1000 x 600 x 760 szt. 45 - stoliki 800 x 800 szt. 127 - krzesła na jadalnię szt. 160 - krzesła tapicerowane szt. 220 - szafy ubraniowe 900 x 460 x 1800 szt. 50 - szafki nocne 450 x 460 x 650 szt. 51 - stoliki pod telewizor 800 x 600 x 700 szt. 10 - tapczany 460 x 2030 x 950 szt. 76 - regały 680 x 335 x 1900 szt. 11 - biurka 1200 x 550 x 780 szt. 3 - biurko 1600 x 1000 x 750 szt. 1 - krzesła obrotowe szt. 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.00.00 - Meble domowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Posiadają doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj., że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 14 tys. euro. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 3 3.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 5.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik nr 5 6.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów ofertowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta - Załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sosw.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niepełnosprawnych Ruchowo
ulica Rehabilitacyjna 1
28-100 Busko-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niepełnosprawnych Ruchowo ulica Rehabilitacyjna 1 28-100 Busko-Zdrój Sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Uzdrowiska Busko-Zdrój S.A.
- "Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Busko - Zdrój i jednostek organizacyjnych Gminy Busko - Zdrój w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2028 r."
- "Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej"
- "Przebudowa budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury"
- Dostawa leków, materiałów medycznych, opatrunkowych oraz ochrony indywidualnej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie siedzisk oraz dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie szatni samoobsługowej w budynku Sądu Rejonowego, ul. 11 Listopada, 26 - 400 Przysucha
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym
- Dostawa mebli i wyposażenia
- Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do siedziby Biura Delegowanego Prokuratora Europejskiego przy Prokuraturze Regionalnej w Lublinie
- Utworzenie instytucji opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w formie 1 dziennego opiekuna pod adresem: Dziaduszyce 23, 32-218 Słaboszów (postępowanie powtórzone)
- Dostawa mebli dla Morskiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.