eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa 1 ( jednego ) pojazdu Ratownictwa Medycznego typu C ( karetki ), CPV 34114121



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Sopot: Dostawa 1 ( jednego ) pojazdu Ratownictwa Medycznego typu C ( karetki ), CPV 34114121
Numer ogłoszenia: 244858 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią , ul. B. Chrobrego 10, 81-756 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 5558103, 5558117, faks 0-58 5558100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 ( jednego ) pojazdu Ratownictwa Medycznego typu C ( karetki ), CPV 34114121.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry wymagane określono na podstawie normy PN-EN 1789:2007 Ambulanse drogowe w zakresie typu C.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: . posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w zakresie tego warunku wymagane jest aby wykonali dostawy pojazdów określonych w PN-EN 1789, ; . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; . nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą( spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu ofertowym pkt. 5 ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz zrealizowanych dostaw pojazdów określonych w PN-EN 1789 i dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia, B. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: 1. opis oferowanego pojazdu, 2. świadectwo homologacji na oferowany pojazd skompletowany, 4. deklaracja zgodności CE na zamontowaną podstawę noszy głównych, 5. deklaracja zgodności CE na nosze główne, 6. deklaracja zgodności CE na pozostały sprzęt medyczny oferowany przez Wykonawcę, C. Wykonawcy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego ( dotyczy konsorcjum, spółek cywilnych itp.) : 1. ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2. z treści tego dokumentu musi wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postanowieniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3. każdy z Wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców są spełnione dokumenty te będą oceniane łącznie. D. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. Nr 71, poz. 645 ) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego rozporządzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sopot.pl/eGmina/pl/cityzone/BIP/Przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią 81 - 756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10 pokój 132.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią 81 - 756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10 pokój 132.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.