eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Bydgoszcz: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla RTG
Numer ogłoszenia: 244817 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: filmy zębowe, firmy do radiografii cyfrowej, filmy mammograficzne, wywoływacz, utrwalacz, zestawy do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu, jednorazowe wkłady do strzykawki automatycznej, przedłużacze niskociśnieniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena zostanie dokonana w myśl zasady: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Oświadczenie z art. 22 i 24 Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min 3); dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 zgodnie z klasa wyrobu; katalogi i foldery odpowiadające przedmiotowi zamówienia; zadanie 1-3 aktualne karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o opakowaniach i odpadach niebezpiecznych z 2001 Dz.U. 63 poz. 638 z póź. zm.; zadanie 1-3 kopie aktualnych decyzji na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów opakowaniowych lub odpowiednio umowa/zlecenie z podwykonawcą i kopia decyzji podwykonawcy - jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego p.3/134.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego, kancelaria jawna 3/133.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: film zębowy 3/4 z zestawem do wywoływania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 000 szt.; 12 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: film do radiografii cyfrowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DTA 25/30 - 1 200 SZT. DTA 35/43 - 1 20 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: film mammograficzny, utrwalacz wywoływacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18/24 - 8 000 szt 24/30 - 5 000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1.zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Stellant CT - 1000 szt.2.jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Medrad 150ml QFT - 720 szt3. złącza niskiego ciśnienia z konektorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1- 1000 szt 2- 720 szt 3- 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Optistar LE 60/60 Multipack do MR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 500 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedłużacz niskociśnieniowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.