Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Nowy Sącz: Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców, ryb i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 02.01.2015 - 31.12.2015 r.
Numer ogłoszenia: 244775 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Emilii Plater 20, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437748, faks 0-18 443 60 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpseplater.bip.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców, ryb i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Emilii Plater 20 w okresie 02.01.2015 - 31.12.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców, ryb i konserw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu. 2. Rodzaj zamawianego towaru oraz przewidywana maksymalna ilość zostały określone w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarcza zamówione produkty każdorazowo własnym transportem do magazynu Zamawiającego, na swój koszt i ryzyko. 4. Dostawy będą realizowane na bieżąco w stałych terminach wzajemnie uzgodnionych lub w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub telefonicznego powiadomienia na numer podany w ofercie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 15.13.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Nie dotyczy 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Nie dotyczy 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Nie dotyczy 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Nie dotyczy 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Nie dotyczy 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpseplater.bip.nowysacz.pl; http://www.nowysacz.pl/powyzej-30-tys-euro-jm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Emilii Plater 20, 33-330 Nowy Sącz (Dział Administracji - pokój nr 7).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Emilii Plater 20, 33-330 Nowy Sącz (Dział Administracji - pokój nr 7).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mrożone warzywa i owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.70-9. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mrożone ryby i konserwy rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa mrożonych ryb i konserw rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwy mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa konserw mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Emilii Plater 20 w Nowym Sączu. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie trzech kompleksowych usług cateringowych podczas trzech spotkań informacyjno-aktywizujących organizowanych w ramach projektu
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: PO w Nowym Sączu, PR w Nowym Sączu, PR w Nowym Targu, PR w Gorlicach, PR w Limanowej, PR w Muszynie
- BZP.271.102.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN." MAŁOPOLSKI DWÓR- "ZIELONA" ODNOWA I ODBUDOWA ZABYTKÓW ORAZ ADAPTACJA DLA NOWYCH FUNKCJI SPOŁECZNO - GOSPODARCZYCH" DO DZIAŁANIA FEMP.05.17.
- BZP.271.103.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Nr 1 w Mszczonowie w roku szkolnym 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 4 "Bolka i Lolka" w Nowym Tomyślu
- Dostawa owoców i warzyw
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - II/2025
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








