eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Borek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24476

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Świdnik: modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Borek Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik, do kontaktów: Waldemar Szabała, Jerzy Mucha, ul. Lotnicza 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7513011, fax 081 7512091, e-mail: nadlesnictwo.swidnik@lublin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lublin.lasy.gov.pl/swidnik Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja deszczowni na szkółce leśnej Borek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osmolice, Gmina Strzyżewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie deszczowni, powierzchnia uprawowa kwater 4,70 ha (3 kwatery) oraz doprowadzenie wody z projektowanego zbiornika retencyjnego ziemnego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie deszczowni, powierzchnia uprawowa kwater 4,70 ha (3 kwatery) oraz doprowadzenie wody z projektowanego zbiornika retencyjnego ziemnego, wykonanie zbiornika retencyjnego ziemnego wyłożonego geomembraną o powierzchni użytkowej maksymalnej 1264 m szęsc., a minimalnej 1089 m sześc., remont pomieszczenia piwnicznego w istniejącym budynku gospodarczym dla potrzeb pompowni, wykonanie pompowni, wykonanie komory czerpno-napływowej o wymiarach 120 x 240 cm, deszczownia półstała z pełną automatyką nawadniania, wykonanie sieci podziemnej rozprowadzającej wodę na poszczególne kwatery, montaż zraszaczy nawadniających, wykonanie instalacji elektrycznej i sterującej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie robót wodno-melioracyjnych i budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.2. wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszej niż 500 tys. zł każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane 2.3. dysponuj ą osobami tj: kierownikiem budowy i specjalistami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, wodno-melioracyjnym instalacji sieci wodociągowej i instalacji sieci elektrycznej, z tym, że kierownik budowy winien posiadać uprawnienia z zakresu robót budowlanych w specjalności konstrukcyjn-budowlanej. Uprawienia winny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.4. dysponują środkami własnymi lub kredytem w wysokości co najmniej 350 tys. zł. 2.5. ubezpieczają prowadzoną działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na kwotę 200 tys. zł. 2.6 zatrudniali średnio rocznie w okresie ostatnich 3 lat, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 15 pracowników 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1. ustanowią lidera, 3.2 spełniaj ą wymogi z pkt 1 i 2.5 - każdy oddzielnie 3.3. spełniają pozostałe punkty łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez Wykonawców Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust., 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych), 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. l pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ wykaz pracowników biorących udział w realizacji zamówienia wraz z kopią uprawnień budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, wodno-melioracyjnym, instalacji sieci wodociągowej i instalacji sieci elektrycznej oraz kopią zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 6/ informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 350 tys. zł, 7/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania robót o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszej niż 500 tys. zł każda z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania 8/ dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie - dotyczące ww. robót budowlanych, 9/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 10/informacja o przeciętnym zatrudnieniu 11/ kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 200 tys. zł. - ważność polisy co najmniej do dnia terminu realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej: 12/ pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, z którego treści będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono zobowiązaniem tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia, 13/ oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/swidnik. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 19.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:30, Nadleśnictwo Świdnik, ul. Lotnicza 4, 21-040 Świdnik - pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.