eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Łomża: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
Numer ogłoszenia: 244751 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216385 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150929, faks 086 2150960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji w następujących budynkach Sądu Rejonowego w Łomży: budynek przy ul. Polowej 1 w Łomży, budynek przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie, budynek przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie, budynek przy ul. Mickiewicza 10C w Grajewie. Zakres prac porządkowych: -w poszczególnych budynkach Sądu Rejonowego: Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych , w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli i terakoty, Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie, Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach, Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu, Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych, Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych, Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad oraz okresowa konserwacja schodów zewnętrznych, Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną, Okresowa konserwacja parkietów, podłóg PCV i terakoty, Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatkach schodowych, Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie, Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki, Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania, Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki itp.) Zdejmowanie i zakładanie firan, Codzienne mycie naczyń w pokojach wskazanych w Zał. Nr 9 do SIWZ, W okresie jesienno-zimowym bieżące sprzątanie klatki schodowej i korytarzy, które obejmuje usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, wycieranie wody z posadzek, sprzątanie wycieraczek, dbanie o czystość oraz bieżące zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek, Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza, Zamiatanie i zmywanie posadzki na tarasach i balkonach, - na posesji Sądu Rejonowego w Łomży przy ul Polowej 1 i przyległych do posesji chodnikach Zamiatanie parkingu, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję, Odśnieżanie i posypywanie piaskiem i solą parkingów, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję, Koszenie trawy i grabienie liści na posesji Sądu. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: własnym sprzętem, przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku, - w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży od godz. 15.30 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 21.00 przez minimum trzy osoby, - w budynku przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie od godz. 12.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 16.00 przez minimum jedną osobę, - w budynku przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie od godz. 14.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 1800 przez minimum dwie osoby, - w budynku przy ul. Mickiewicza 10C w Grajewie w poniedziałki od godz. 15.30, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 18.00, od wtorku do piątku od godz. 13.30, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 15.30 przez minimum jedną osobę, za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego, w okresie jesienno-zimowym tj. od 01 listopada do 31 marca dodatkowe sprzątanie klatki schodowej i korytarzy w budynkach przy ul. Kolejowej 1 w Grajewie, które obejmuje usuwanie na bieżąco śniegu i piasku, wycieranie wody z posadzek, sprzątanie wycieraczek, dbanie o czystość posadzek, wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingu i dojazdu na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia, czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi w ramach tej samej powierzchni z ulicy Kolejowej 1 na ul. Mickiewicza 3. Powierzchnia użytkowa budynków objętych sprzątaniem: 6.375,62m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 8.296,00m2 Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.) Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. Szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania, w podziale na poszczególne budynki zawiera Załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji, Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa Załącznik nr 9 do specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Interlux s.c. Kania Małgorzata, Kania Łukasz, ul. S. Żeromskiego 19, 07-417 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266617,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221831,78

  • Oferta z najniższą ceną: 134574,84 / Oferta z najwyższą ceną: 417887,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.